• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    Zack

    Ik start mijn motor en besef dat ik geen flauw idee heb waar ik heen moet. 'Dus, waar gaan we heen?' Vraag ik, en ik zet de motor uit. Benzine is duur, en geld heb ik bijna niet. Sinds mijn vader aan de drank is gaat daar bijna al ons geld heen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Kies jij maar.' Ik vond het gewoon fijn om bij hem achterop en tegen hem aan te zitten. 'Misschien naar het strand?' dat was een half uur rijden, maar dan kreeg je een heel mooi uitzicht. Ik blies mijn haar aan de kant en het zag er een beetje raar uit.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 17:32 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Het strand is mooi,' stem ik in, en ik grijns als ik de motor brullend tot leven breng. Het is mijn allessie. Vroeger dan. Ik kluste er iedere dag aan. Ik rij met zo'n 150 k/h naar het strand, en bij iedere gil die ze slaakt, lach ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Als we eindelijk aankomen doe ik mijn helm af en beweeg ik mijn kaak een paar keer op en neer. De helm klemde helemaal tegen mijn kaak dat het pijn ging doen. Ik deed vervolgens ook mijn schoenen uit en ging in het zand staan. Het zand was lekker koud en de zee was schitterend mooi. Ik deed mijn haar in een staart om knopen te voorkomen, door al die wind, en draaide me om naar Zack. 'Kom! Het zand is heerlijk!' Zei ik alsof ik het zand ook echt gegeten had. Ik draaide een rondje en viel per ongeluk op de grond. Ik was al twee jaar niet meer naar het strand geweest en ik vond het heerlijk.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:52 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik grijns als ze valt. 'Nee, ik blijf liever staan,' Plaag ik haar, en ik doe mijn schoenen uit. Ik heb echt zin om te zwemmen, maar we hebben geen zwemkleding mee. Balen. Ik doe mijn zonnebril op. De zon is mooi, maar ik mag er niet al te lang naar kijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik sta op en veeg het zand van mijn kleding. Ik loop op hem af en ga naast hem staan. Ik doe mijn arm om zijn middel en kijk naar de zee. 'Is het niet prachtig?' zei ik. 'Zullen we wachten tot zons ondergang?' vraag ik met twinkeloogjes. Ik kijk naar hem maar kan niet zien of hij ook naar mij kijkt want zijn zonnebril zit ervoor.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Bijna moest ik lachen. Ik ben niet zo'n romantisch type. Maar ja, als zij ht wilt... 'Voor jou alles, my love,' Zeg ik, en ik doe mijn zonnebril eventjes af om haar ogen te ontmoeten. Het is al bijna zonsondergang. Ik begrijp wel dat als je als iemand die romantisch is er niks romantischer is dan samen met je geliefde naar de zonsondergang kijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik had geen idee wat ik moest doen en bleef even zo staan. Op een gegeven moment ren ik weg naar de zee en ga met mijn benen in het water staan. Ik kijk terug in de hoop dat Zack achter me aan zou komen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik schud grijnzend mijn hoofd. Daarna ren ik ook het water in, ik heb een korte broek aan. In het water omarm ik haar en heb het gevoel dat dit e ht ongelooflijk romantisch is. Ik als badboy en zij als lief meisje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    De zon schijnt en ik vind het niet erg als mijn kleding nat wordt. Ik bedenk me even maar probeer daarna Zack onder water te duwen. Het lukt me aardig maar ik begin te lachen als ik door heb dat hij mij nu ook onder water probeert te drukken. Ik kijk hem aan en merk dat ik duidelijk zwakker ben dan hij en geef me over.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik duw haar helemaal onder water en lach als ze dat ook bij mij doet. Oke, ik heb niet alles gegeven, want anders zou het gewoon zielig zijn. Als ze weer boven water is sla ik mijn armen om haar natte lijf heen. Ik kus haar snel op haar mond en duw haar dan in een vloeiende beweging weer het water in. Ik heb ondertussen mijn kletsnatte shirt uitgedaan, het zat dus echt neit meer lekker. Ik had als broek een boxershort aan, dus dat is lekker meegenomen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik lach wanneer ik onderwater gedrukt wordt. Als hij Zijn lippen op die van mij drukt glimlach ik en voel ik het koude water weer. Als hij me weer omhoog haalt ben ik klets nat en klem me om hem heen. Als ik onder water moest moest hij mee. Als ik voel dat hij me niet nog een keer onder water druk doe ik mijn ogen open. Ik kijk in zijn ogen en kan het niet laten ik kus hem en hou hem stevig vast.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 21:03 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik grijns als ik weer loslaat en kijk haar recht aan. Daarna kijk ik even naar de zon. 'De zonsondergang is bijna,' Zeg ik, en ik laat mijn scheve glimlach zien. Daarna trek ik haar op mijn rug en loop naar het strand. Daar aangekomen haal ik een kleed uit mijn bak en leg die op de grond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik laat me dragen en zak neer op de grond. Ik ga op de handdoek zitten en klop naast me als teken dat Zack naast me kon komen zitten. Hij ging ook zitten en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik had nog steeds natte kleren en deed mij shirt uit. Nu had ik alleen nog een hemdje aan.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:06 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik laat me naast haar zitten en als ze haar hoofd op mijn schouder legt leg ik mijn hoofd daar weer bovenop. Ik bedenk me opeens dat mijn mobiel nog in mijn broekzak zat en voel dan ook meteen of dat zo is. Shit! Ik kijk wat er nog aan te doen is. Niks dus, lekker. Heb ik twee jaar voor dat ding gespaard voor niks, hij was net nieuw!


    Spoiler alert: you will save yourself