• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    Lieke

    Ik geniet van de aanraking van onze lippen en ga naast hem liggen. Op een gegeven moment sla ik mijn arm om hem heen maar verder ook niet. Ik wou me niet haasten stiekem hoopte ik dat hij me naar hem toe zou trekken en stevig vast zou pakken maar ik wachte gewoon af. Even opende ik mijn ogen en keek in zijn ogen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    'word je echt zo opgewonden van me' fluister ik in zijn oor, terwijl ik met mijn hand over zijn bobbel in zijn broek wrijf, en knijp er voorzichtig in. in een snelle beweging heeft hij mijn bh uit, en plaats hij ruw zijn mond op mijn borst, een kreun verlaat mijn mond.
    Hij zakt met zijn hand naar beneden naar mijn kruis toe, ik maak snel mijn broeksknoop open, en kort daarna ook zijn broeksknoop.

    Brandon
    'Word je echt zo opgewonden van me?' fluistert ze nog in mijn oor voordat ze weer even over de bobbel in mijn broek wrijft en er voorzichtig in knijpt. Ze kreunt even als ik mijn mond op haar borst plaats en ik voel hoe haar hand de mijne raakt als ze haar broeksknoop open maakt, en even daarna ook die van mij.
    Ik verplaats mijn mond langzaam aan naar beneden, en geef op elk plekje waar ik kom een vederlicht kusje totdat ik bij de rand van haar broek kom. Ik pak met mijn beide handen haar broek rand vast en trek hem voorzichtig uit, zodat ze alleen nog in haar slipje voor me ligt. Grijnzend kijk ik haar aan en kom weer omhoog om haar weer te zoenen. Mijn vingers glijden ondertussen plagend over de stof van haar slipje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Hij maakte me helemaal gek, ik was haast niet meer te houden, ik trek snel broek omlaag en zie dat zijn erectie steeds groter is geworden, ik draai hem om, en lik met mijn tong over zijn buik naar beneden, ik ga nog een keer plagend met mijn hand over zijn erectie heen die nog in zijn boxer zit, daarna trek ik zijn boxer uit, en neem zijn geslachtsdeel in mijn mond, ik lik met mijn tong over zijn eikel heen, en pijp hem daarna.

    Brandon
    Ze trekt ineens mijn broek omlaag en draait me om, zodat ik met mijn rug op het bed lig en zij boven me hangt. Ze likt met haar tong over mijn buik naar beneden en een zachte kreun verlaat mijn mond als ze met haar hand nogmaals over mijn erectie heen wrijft. Ze trekt mijn boxer uit en neemt plots mijn erectie in haar mond en begint me te pijpen. Zachte kreunen verlaten mijn mond, maar al snel word mijn ademhaling zwaarder, en mijn kreunen harder. Ik hoopte maar dat ik Austin niet wakker zou maken, want ik voelde me goddelijk op dit moment. Ik voelde hoe ik bijna tot mijn hoogtepunt kwam en trok haar weer naar boven. 'Nu jij.' zei ik zachtjes toen ik haar met haar rug op het bed duwde en haar slipje naar beneden trok. Mijn vingers gleden over haar natte vagina en voorzichtig verplaatste ik mijn mond daar ook naartoe, waarna ik haar langzaam begon te likken.

    [Gosh ik ben hier zo slecht in.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Nadat ik hem had gepijpt vond hij dat ik nu ook wel aan de beurt was, hij draait me op mijn rug en begint me rustig te likken, eerdt ontsnappen er zachte kreunen uit mijn mond, maar die gaan steeds harder, ik bijt snel op mijn lip, voordat austin wakker word. 'ik wil je' kreunde ik in zijn oor en trok hem dicht tegen me aan, wat was dit toch een heerlijk gevoel, het was trouwens ook wel weer een tijdjr grleden dat ik het had gedaan.

    Brandon
    Ze kreunde snel 'Ik wil je.' in mijn oor en trok me dichter tegen haar aan. Ik kwam weer omhoog zodat ik boven haar hing, en zette mijn eikel tegen de opening van haar vagina aan. Ik drukte een zacht kusje op haar mond en keek haar even verlangend aan.
    'Weet je zeker dat je dit wilt?' vroeg ik zachtjes toen ik een kusje in haar nek gaf en even een snel likje over haar tepel streek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    'Ja brandon, ik wil dit echt heel graag' ik kijk hem verlangend aan en plaats mijn nagels in zijn rug, en wacht tot hij bij me naar binnen gaat.

    (maar waarom zeggen jullie eerst dat het bij zack en lieke snel gaat en vervolgens dit? Ik vind het niet erg hor maar het is gewoon een beetje vaag)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Daar heb ik nooit wat van gezegd maar goed.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (nee grapje keek naar verkeerde topic sorry)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Als ze haar hoofd naar mij toe draait raak ik eventjes verdwaalt in haar ogen. Ik leg mijn hand op haar arm en kijk naar de zon die onder aan het gaan is. Daarna valt mijn oog op een mooi bankje aan de rand van het strand. Ik trek Lieke mee en ga daar zitten, blij dat ze er is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik loop met hem mee en ga naast hem zitten, het was niet echt de heetste tijd van het jaar en ik begon het koud te hebben. 'Gaan we zo naar huis?' vroeg ik wanneer de zonsondergang over was. 'Kunnen we naar mijn flat,, daar is toch niemand om aan je kop te zeuren'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Oke...' Zeg ik twijfelend, en ik gooi een helm naar Lieke toe. 'Doe deze maar op, hij staat je onwijs sexy,' plaag ik, en ik grijns even om te bevestigen dat ik het toch wel meen. Ik ga voor op mijn motor zitten en vraag haar adres. Ze vertel het en ik begin te rijden. Voor de lol doe ik een wheely, en als ze gilt moet ik lachen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik laat me weer meenemen op de motor en gil als hij een wheely doet. Snel klam ik me vast aan hem en zo zit ik de hele rit. Als we dicht bij mijn huis zijn krijg ik een smsje. 'emma ligt nu eindelijk te slapen maar wachte tot jij terug kwam, neem alle tijd die je nodig hebt' lees ik. Ik voel me direct schuldig. Toch probeer ik er niet aan te denken en stap van de motor af. Ik dacht aan mijn vader, waar hij zou zijn op een tijdstip zoals dit. Maar al snel stopte ik daarmee en deed mijn helm af. Mijn haar zat een beetje vreemd en ik deed veel moeite om het goed te doen, het zag er waarschijnlijk raar uit.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!