• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    Zack

    Om de een of andere manier voelt de omhelzing vreemd, maar ook fijn. Ik kijk haar recht in haar ogen. Met mijn arm troost ik haar. 'Ik hou van je,' Fluister ik, hoewel het maar vier kleine woordjes zijn, voelt het alsof alle last van mijn schouders valt. 'Blijf je bij me?' Vraag ik, en ik wend mijn blik af, misschien schrikt het haar af.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik ben ineens zo erg opgelucht. 'Natuurlijk' zeg ik en ik besluit hem gen zoen te geven misschien gaat het dan weet te snel en ben ik hem weer kwijt. Ik leg mijn hoofd in zijn nek en geniet van het warme gevoel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik weet niet hoeveel kansen god me nog gaat geven, dus ik ga deze niet verpesten door te ver te gaan. Ik voel hoe haar woorden me rustig maken, hoe mijn lichaam reageert op het feit dat ze haar hoofd in mijn nek legt. Ik druk toch een klein kusje op haar slaap, gewoon als bevestiging.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    na een tijdje zo gestaan te hebben kijk ik hem weer aan. Ik was moe en me niet bewust van de tijd. 'Waarom kwam je eigenlijk hier?' vroeg ik voorzichtig. Hij werd al weer wat minder bleek en dat maakte dat ik hem weer los durfde te laten. Zijn hand blijf ik echter wel vast houden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik moet even ademhalen voor ik het verhaal vertel. 'Ik kom hier voor Mary, ze was mijn vriendin, maar ze heeft zelfmoord gepleegd. En dat kwam deels door mij. Ik kende haar net als jij nog maar een paar minuten voordat we samen iets hadden, maar wij deinsden niet terug en gingen gewoon vrolijk iedere dag verder. Het ging fout tussen ons, en ze werd depressief. Ik kreeg ontzettend veel last van woedeaanvallen en heb haar nieuwe vriend uit jaloezie in elkaar geslagen. Omdat ze teveel leed is ze voor de trein gesprongen, en bijna had ik het zelfde gedaan,' Zeg ik, en ik vraag me af of het goed is om het er in te zeggen. 'Ik ben geen goed mens, en daarom moe je weg van mij, maar ik kan niet zonder je. Je bent mijn Bella en ik ben Edward, alleen je hoeft niet bang te zijn, ik ben geen vampier,' Voeg ik eraan toe om de sfeer te redden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk hem met open mond aan. Als ik dit geweten had zou ik hem nooit zo benaderd en genegeerd hebben. Ik grinnik als hij het over vampiers heeft maar kijk direct weer serieus. Ik heb geen idee wat ik moet doen maar het liefst zou ik hem een kus gegeven hebben om hem gerust te stellen maar dat doe ik maar niet. Ik blijf hem aankijken, in zijn mooie ogen. Zijn hand hou ik nu nog steviger vast


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ze houdt mijn hand steviger vast, een teken van verbinding en angst. 'Ik ben ook bang,' Fluister ik, en ik probeer haar gerust te stellen. Angst kan me niet meer foppen, hoogmoed kom voor de val, dat past bij mij, maar vooral bij mijn gedrag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk hem aan en zie dat hij het moeilijk heef. 'Wil je nog nar haar toe?' vraag ik voorzichtig. Ik hoop dat dit geen problemen veroorzaakt. 'Of wil je nu hier weg?' zeg ik er snel achteraan. Ik kijk nog even naar mijn ouders' graf en slik even.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Ik denk dat ik hier weg moet, ik voel de depressie weer opkomen, en jij bent de enige die me kan redden,' Ik ben weer begonnen met fluisteren, maar trek haar wel dichter naar me toe. De drang om haar te kussen is te sterk, en ik laat me gaan. Alsof ik het al jaren doe, druk ik mijn lippen op de hare en peg mijn band in haar haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (lol peg mijn band in haar haar, je gaf me de tijd van mijn leven)

    Lieke

    Als Zack mij begint te zoenen zoen ik hem terug. Ik had gewacht tot hij mij zou kussen en het had lang geduurd. Ik snapte niet of hij nog naar haar wou. Na een, het leek wel een eeuw te duren, hele lange zoen vraag ik:'Wil je dat ik met je mee ga naar haar?' en ik kijk naar zijn verdrietige ogen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik kijk haar verdrietig aan. 'Nee, ik wil niet naar haar toe,' Fluister ik, en ik merk dat het fijn is om dat te zeggen. Ik pak haar hand en begin naar mijn huis te lopen, waar ik mijn motor uit de garage pak. 'Durf je of ben je daar te heilig voor,' Zeg ik spottend, maar niet gemeen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik liet me meenemen naar zijn huis en ik kijk hoe hij zijn motor uit zijn schuur haalt. 'O dacht je van niet?' zei ik op zijn vraag en ik pak de helm die hij voor hem hield. Ik ging achterop zitten en deed mijn armen om zijn middel. Ik leg mijn hoofd even tegen zijn rug en hoor dan de motor starten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    xkimx124 schreef:
    jolie

    ik kijk hem verwonderd aan. 'Hoe kun je nu al weten, dat je me zo leuk vind, ik bedoel, ik waardeer het heel erg hoor, en ik vind jou ook een hele leuke jongen, maar je kent me toch nog niet zo lang?' vraag ik aan hem.

    (Moeten we straks ook niet even doen dat alle meiden weer bij elkaar komen? En dat ze dan vragen hoe het gaat? Anders gaat het zo een op een)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (klopt maar heel veel reageren ook niet meer)