• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    Lieke

    Ik kijk naar Zack die gefrustreerd naar zijn mobiel kijkt. "Wat is er?' vraag ik terwijl ik al door heb dat hij het niet meer doet. Ik voel me schuldig en pak hem uit zijn handen. Ik probeer hem aan te doen maar het lukt niet. Shit! het is vast mijn schuld, ik rende het water in. Ik kijk hem aan met spijt in mijn ogen en geef zijn mobiel terug


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Jouw schuld niet, ik was zo dom om hem nie uit mijn zak te halen,' Zeg ik, en ik glimlach even on te laten zien dat er niet veel mis is, een leugen. Ik ben de meester der leugens, en mensen zien nooit dat ik lieg.

    (Wij zijn de enige die nog reageren, moet je niet ven bij de rest een berichtje op hun profiel plaatsen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (heb ik al gedaan bijna niemand reageerd zou ze nog wel even bericht sturen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lieke

    Ik ga op de handoek liggen en trek mijn benen op zodat de zon niet in mijn ogen komt. Ik keek nog even om te zien of hij niet loog maar hij zag er vrij rustig uit. Ik deed mijn ogen dicht en dacht diep na over alles. Ik ademde diep in en uit en ik had haast het idee dat ik in slaap viel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ik heb iedereen behalve xkimx124 Oo7 en ik een berichtje gestuurd)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Eliza Alexandria McPhantom
    Gefrustreerd kijk ik naar de kleine, miauwende kitten. Hoe kan zo'n kléín en schattig wezentje zoveel troep veroorzaken? "Ruim jij de kooi van de katten even op?" roept Tracy verderop. "Ja, ben er al mee bezig!" schreeuw ik terug, en mijn frustratie druipt van mijn stem af. Ik hoor Tracy grinniken. Ik ben bezig met mijn vrijwilligerswerk bij het dierenasiel. Geweldig, vooral voor dierenliefhebbers. Je ziet de andere kant van de kleine beestjes. "Even aan de kant, jij kleintje," zeg ik tegen de kitten, en ik til haar met een hand op. Ze vind het blijkbaar heel interessant en miauwt verder. Hoewel ik haar onder haar voorpootjes vast hebt, doet ze haar best om tegen mijn hand op te klimmen. Ik pauzeer even, en bekijk haar. Ik laat de bezem tegen mijn been aanleunen, en schuif haar achterpootjes ook mijn hand. "Lukte je het even niet?" zeg ik, en ik geef de kitten een plagerig stootje tegen haar neusje. Ze begint er meteen druk op te jagen. Ik grinnik, en begin weer met bezemen, nogmaals met een hand. Maar de kitten heeft andere plannen, en loopt over mijn opgeheven hand omhoog. "Gaan we ergens heen, kleintje?" zeg ik, terwijl ik haar weer terug zet op mijn hand. Ze trekt zich er niks van aan, en loopt mijn schouder op, waar ze tevreden blijft zitten, en in mijn oor begint te spinnen. Ik krab haar wangetje even. "Tja, dat maakt het bezemen een stuk makkelijker," zeg ik zijdelings tegen d'r. Hoewel ze me waarschijnlijk niet kan verstaan, begint ze nog intenser en luider te spinnen.


    Tijd voor koffie.

    (AnneMalik stapt uit het rpg weet iemand nog iemand die haar rol over wil nemen?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (....... Umh.... Ik stap uit de rpg....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (waarom?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daniel

    Ik loop nog even langs het dierenasiel om wat medicijnen af te leveren. Mijn vader zei eigenlijk dat ik dat vanochtend moest doen maar ik had geen tijd. Ik loop door de gangen en aai Kyaro even over zijn harige kopje. Als ik Marion, de vrouw aan wie ik de medicijnen moest geven, niet kan vinden loop ik naar een meisje dat aan het vegen is. Volgens mij was zei een van die vriendinnen van Lieke ofzo. 'Hey, weet jij misschien waar Marion is?' vraag ik haar


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ik reageer wel, msar ik moet op depay wachten)

    (ja daarom heb ik jou (als het goed is) ook geen bericht gestuurd)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Maar als Annemalik weg is, wat moet ik dan doen? En waarom gaat Seaver weg?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (kan iedereen even twee nieuwe personen zoeken voor meisje 1, de jongen mediamarkten de jongen van de boekhandel(als ik het zo goed heb want alle oude namen staan er nog bij) dan kan de rest ook wer verder gaan)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Eliza Alexandria McPhantom
    Ik blijf staan en leun met een arm op de bezem. Voor me staat een jongen die me redelijk bekend voor komt. Waar ken ik hem toch van? Schiet door mijn hoofd, maar ik besef dat ik hem aanstaar, en ik wend mijn blik snel weg, op het afschuwelijke groene schort dat bij mijn uniform past. Ik maak een handgebaar naar de der verderop. "Z-ze is hoogstwaarschijnlijk daar ergens," mompel ik.

    {Zullen we doen dat Daniël en Eliza ruzie krijgen? :D}


    Tijd voor koffie.