• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik draaide mijn hoofd opzij en fronste even, "Heb jij nu net een wiskunde betrokken in de gesprek ? Blijkbaar ben je toch niet zo stoer als ik dacht". De woorden vlogen uit mijn mond zonder erover na te denken. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond zodra ik de woorden had uitgesproken en tuitte even mijn lippen, "Ik denk niet dat ik nu nog welkom ben bij je" zei ik licht grijnzend. Ik vond dit alles gewoon zo grappig. Ik had een grote mond tegen iedereen, was een enorme flapuit maar was enkel onzeker om het feit met mijn ouders. Zo braafjes was ik niet, maar hé, ik was een cheerleader geweest. Je kende het leven wel. Of niet. Maakt ook helemaal niet uit, ik was gewoon gewend aan feestjes en zo.

    Jayson Cole

    'Ja het is echt helemaal waar hoor' zeg ik met een glimlach en schiet daarna in de lach. 'Daar twijfelde ik eerst ook over maar op de vakantie had ze ook geen cheerleader pakje aan hoor' zeg ik lachend en glimlach even naar Jasmine. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk even voor me uit. Ik heb nu al zin in de pauze, dan kon ik lekker gaan skateboarden.

    jasmine eberson

    'Ja inderdaad, anders hebben wij straks haar haren in ons gezicht hangen, en dat is nou niet echt bepaald fijn, maarja we mogen geen vooroordelen hebben dusja' ik kijk lachend naar jayson.' ik zei het je toch!, ik moet jullie echt even een foto laten zien, ik heb toen ik terug kwam van vakantie van papa en mama een hondje gekregen, echt zo schattig' ik pak mijn mobieltje en laat de foto aan hayden, austin en jayson zien.



    'het is een vrouwtje en ik heb haar chanel genoemd, schattig toch' trots kijk ik naar de foto.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:52 ]

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en lach even. 'Misschien is wiskunde wel heel stoer,' zeg ik serieus. Om die opmerking schiet ik weer in de lach. 'Nee, ik weet niet. Ging opeens. Heb zoveel uren moeten nablijven bij wiskunde dat het wel in mijn hoofd zit nu.' Ik grijns even en kijk haar aan. 'Maar jij moet helemaal je mond houden, want jij bent echt misleidend. Je komt aanwandelen als; Hoi ik ben een lief meisje en dan ken ik je en wow..... Little Devil,' grijns ik. Ik sla mijn arm lachend om haar heen en trek haar even tegen me aan. 'Grapje.' Ik laat haar weer los. 'Neuh blijf maar zitten, anders ben ik zo alleen.' Ik kijk haar grijnzend aan en blijf haar even een tijdje aankijken. Ik bijt op mijn lip en kijk dan weer weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [zo ziet Lucas er uit
    BTW, Luke en Dan staan beiden nog neit in de rollenstory]

    Lucas Mayfield

    'Ja, ik ben geschorst,' Zeg ik met een bitter glimlachje. Het is me nog niet opgevallen dat er ook nog een meisje naast hem zat. Ik glimlach naar haar, maar ze reageert niet. 'Ik heb het computersysteem van mijn vorige school gehackt en cijfers verandert,' Leg ik uit, en ik grijns. Meestal verwonderen mensen zich over het feit dat ik met mijn schattige uiterlijk en leeftijd. Oke, ik geef toe, ik ben best wel jong om dit soort dingen te doen...


    Spoiler alert: you will save yourself


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik begon te grijnzen en haalden onschuldig mijn schouders op. "That was kinda my plan yeah" zei ik lachend. Hij sloeg grijnzend zijn arm om me heen en trok me even tegen zich aan waardoor een lach mijn lippen verliet, "Grapje".
    Hij liet me terug los. "Omdat ik zo'n goed karakter heb zal ik blijven zitten" zei ik doodserieus. Ik, een ego ? Hoe kwam je daar nu weer bij. Hij bleef mij even aankijken maar keek daarna weer weg, bijtend op zijn lip. Ik begon uit het niets te lachen, maar dat was omdat er echt een paar vage gedachten in mijn hoofd zaten. Vage gedachten oftewel herinneringen.
    "Binnenpretje" zei ik onschuldig lachend waarna ik opstond en me even uitrekte. "Maar, als ik het goed begrijp dan bestaat jouw 'groepje' ook uit cheerleaders huh ?" vroeg ik even voor de zekerheid. Nu dacht hij vast dat ik er zeker bij wou. Nou, niet dus. Ik was afgestapt van het hele cheerleader gedoe.

    [Hoe oud is Lucas dan? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik me er nog tussen proppen (ben spijtig genoeg beetje druk met school geweest :$)


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    (niemand zegt meer wat xd)

    [xD is nogal stil indd]

    ( haha idd, where is everybody?!)

    [Here! (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (hij is dertien, maar ziet er veel jonger uit dan hij is)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hayden Noralie Everett
    Jayson beaamt het en zegt dat ze ook nog andere kleren heeft. Ik moet er om lachen, natuurlijk heeft ze dat wel. Ik ben weleens bij haar thuis geweest, en heb haar dan ook in andere kleren gezien. Bij mij thuis is ze nog nooit geweest, niemand niet van vrienden. Ik wil niet dat mijn vrienden in contact komt met mijn moeder. Natuurlijk hebben ze haar weleens gezien met school dingen, maar ik ontwijk contact tussen hen zo veel mogelijk. 'Dat zijn geen vooroordelen, gewoon de harige waarheid,' zeg ik met een scheef lachje tegen Jasmine. Ik kijk naar de foto die ze laat zien en glimlach dan vertederd. 'Zo cute!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Danny

    "Kom," zegt Andrew en trekt mij mee. "Doei," zegt hij en we lopen samen de klas uit.
    "Je bent ook echt gek ook hé," zegt Andrew als we op de gang zijn. Ik begin te lachen.
    "Welja!" zeg ik dan en knik hevig. "Wat een lul. Ik moet nablijven ook..." Mompel ik zuchtend en ik kijk Andrew aan.
    "Zo, wat zullen we doen?" vraag ik dan met een glimlach en pak zijn hand vast, dan verstrengel ik onze vingers. Ik begin rustig de gang door te lopen. Alsof er niets gebeurd is.

    [sorry voor kortheid]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.