• Dat vind ik toch echt wel een goede film :Y)
    Ik heb hem vrijdag gezien en in de bioscoop en op DVD.
    En ik ben compleet verslaafd aan dit liedje:
    KLIK

    Wat vinden jullie van Mamma Mia/ ABBA? :)


    Not all those who wander are lost.

    Ik luisterde toen ik klein was altijd naar ABBA. :3
    Maar nu niet meer.

    Goh, ik heb die film op dvd; best wel goed, alhoewel ik nu ook niet elke dag die liedjes hoef te horen (;

    Ik vind de film geweldig. ABBA ook.
    Mijn lievelingsliedje van de film én van ABBA is 'Does Your Mother Know?' :D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind hun liedjes wel goed *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    Ik vind hun liedjes wel goed *O*


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vind die film echt ontzettend leuk! En dit liedje/stukje van de film is inderdaad hartstikke leuk ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Na 3x de helft te hebben gekken heb ik hem donderdag helemaal afgezien
    Ik vind dat zo een leuk liedje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb de voorstelling gezien, en die vond ik heel erg goed. Daarna pas zag ik de film, en ik moet eerlijk zeggen dat ik die vele malen slechter vond. Maar de muziek van Abba is natuurlijk wel altijd goed. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind de film leuk, alleen na een paar keer gezien te hebben vond ik hem niet meer zo geweldig.


    <3

    Ik ben naar de musical geweest :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind de film hele maal niks eigenlijk:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MrsBillieJoe schreef:
    Goh, ik heb die film op dvd; best wel goed, alhoewel ik nu ook niet elke dag die liedjes hoef te horen (;


    Firm believer of all that is magic

    MrsBillieJoe schreef:
    Goh, ik heb die film op dvd; best wel goed, alhoewel ik nu ook niet elke dag die liedjes hoef te horen (;


    All you're patronus are here.

    Ik kan dat echt niet aanzien gewoon :'D Ik vind 't echt vreselijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    Ik kan dat echt niet aanzien gewoon :'D Ik vind 't echt vreselijk.

    hahaha lol! :'D


    All you're patronus are here.