• Gister is de Thor: The Dark World trailer uitgekomen! I'm so excited! Wie nog meer? :9~



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heel Tumblr, om het haar van Loki. Ik heb er eigenlijk weinig mee verder.


    Your make-up is terrible

    Ik vind de trailer echt awesome. Ik wil echt die film zien :9~. En loki moet zijn pot haargel terug krijgen


    Shoganai i ne~

    Hetalia schreef:
    Ik vind de trailer echt awesome. Ik wil echt die film zien :9~. En loki moet zijn pot haargel terug krijgen


    Echt he :9~ Het is ook wel logisch dat z'n haar anders zit. Wat verwacht je dan? Een haar set etc in een cel? Lol xd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zit hier echt te fangirlen om Loki. I want to marry him. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik zit hier echt te fangirlen om Loki. I want to marry him. :9~


    You can have him. Can I have Thor? :9~
    OT: Ik wil hem zó graag zien


    Miep

    Ik kijk er zo erg naar uit! Ik hoop zo dat Loki en Darcy samen scènes krijgen :'l


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    Ik zit hier echt te fangirlen om Loki. I want to marry him. :9~


    Same here lolz. Mijn hele Tumblr is weer vol gespamt met Thor/Loki haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Barnabas schreef:
    Ik zit hier echt te fangirlen om Loki. I want to marry him. :9~


    Same. Ik zag de trailer and I died. Dat hair van Loki.


    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 16:17 ]


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Sigyn schreef:
    (...)

    Same here lolz. Mijn hele Tumblr is weer vol gespamt met Thor/Loki haha.

    Haha, echt hè. Ik ben helemaal hyper omdat ik Loki zag en hoorde. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die reacties hier alleen al verpesten het voor mij om ook maar moeite te doen om naar de Trailer te kijken. Haat aan fangirls.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Die reacties hier alleen al verpesten het voor mij om ook maar moeite te doen om naar de Trailer te kijken. Haat aan fangirls.


    Dus mensen moeten hun enthousiasme over iets maar inhouden, want jij ergert je er persoonlijk aan? Sorry, maar dat is echt een vreemde reden om een film niet te kijken. Niet dat ik je wil ompraten ofzo; je bent vrij om het zo te zien. Het 'haat' lijkt me alleen een tikkeltje overdreven. :W



    Aaanyway, ik wil hem op zich wel zien, maar ik moet eerst nog wat andere films in het Marvel-verse kijken, want ik heb alleen nog The Avengers gezien. Het lijkt me niet zo handig om ergens bij een vervolg te beginnen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga lekker meedoen in het fangirlen, maar dan om Christopher Eccleston die hierin meespeelt. Kan niet wachten om zijn rol hierin te zien.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DarkSavior schreef:
    Die reacties hier alleen al verpesten het voor mij om ook maar moeite te doen om naar de Trailer te kijken. Haat aan fangirls.

    -.- . Last time I checked was jij degene die zijn hele profiel aanpast aan de username en foto en shit. That, in a way, is fangirling.

    OT: Ik kan ook écht niet wachten! 2012/2013 zijn echt de jaren van superhelden.


    The odds are néver in our favor.

    Square schreef:
    (...)

    Dus mensen moeten hun enthousiasme over iets maar inhouden, want jij ergert je er persoonlijk aan? Sorry, maar dat is echt een vreemde reden om een film niet te kijken. Niet dat ik je wil ompraten ofzo; je bent vrij om het zo te zien. Het 'haat' lijkt me alleen een tikkeltje overdreven. :W

    Ook goed, ik mag fangirls niet :Y) Is dat beter? Ze reageren vaak zo overdreven op alles T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Ik ga lekker meedoen in het fangirlen, maar dan om Christopher Eccleston die hierin meespeelt. Kan niet wachten om zijn rol hierin te zien.


    Dat is waar ook, hij speelt erin. Nog een reden om toch maar eens aan die films te beginnen. :'D
    Het wordt wel vreemd om hem buiten Doctor Who te zien. Tijdens The Order of the Phoenix en Christopher and his Kind verwacht ik al iedere keer een TARDIS te zien, maar bij Nine zal dat waarschijnlijk nog erger zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan