• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew

    Ik kijk verbaast naar wat er allemaal gebeurt, Danny die zijn mobiel niet wil geven en iets uit de wet daarvoor gebruikt. De docent die wat terug zegt en daarna Danny bij de schouders pakt. Hij sist wat in zijn oor en Danny kijkt nogal raar maar ik ben eigenlijk te verbaast om ook maar met iets in te grijpen. Danny gooit uiteindelijk zijn mobiel naar achter, straks was zijn mobiel weer kapot, hij had hem net laten maken... Danny gaat weer op zijn plaats zitten en houdt een boek omhoog, hij is waarschijnlijk van plan die te gaan gooien maar ik gris het gauw uit zijn handen. Dit keer kon ik wel in actie komen. Ik kijk Danny aan en schud even mijn hoofd. 'Moet ik anders zorgen dat we de les even uit kunnen?' vraag ik aan Danny en probeer een manier te bedenken hoe ik zijn mobiel terug kan krijgen. Misschien dat als er een krasje op zijn mobiel zat dat ik kon dreigen met naar de politie toegaan omdat hij dat had gedaan en dat moest betalen. Dan zou ik die hem wel teruggeven toch? Nee dat zou ook niet werken, ik weet het ook nu even niet.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik reageer morgen weer, ben kapot moe. Adios.

    En Glenn, ik weet niet in welke les Kayleigh zit maar anders kan ze altijd nog in het gesprek deelnemen, boeit Hayden toch niet :3]


    [Oh, dankje. :p Uhm ze zit bij Engels. :p Welke zit Hayden? :p]


    Take me to wonderland

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    'Ben blij dat je het nog niet weet, verhuizen is niet zo heel leuk hoor en al helemaal niet als het ook nog vanuit een ander land is.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op, maar grijns dan toch. 'Ik ben inmiddels al vaak verhuisd dus ik ben er nu wel aan gewend, het is inmiddels al een stuk makkelijker voor me, dus.' momper ik dan toch eerlijk, maar grijns licht en haal mijn schouders op, het was nooit fijn om te verhuizen, maar inmiddels is het zoals ik al zei wel al een heel stuk minder erg geworden, maar het moeilijkste blijf ik steeds het maken/verlaten van nieuwe vrienden en het opnieuw thuis voelen, Italië zal dan toch wel altijd mij enige en echte thuis blijven. 'Je went eraan en je leert overal wel nieuwe mensen kennen die je zoveel mogelijk op je gemak proberen te laten voelen, je maakt wel nieuwe vrienden, maar het is inderdaad wel moeilijk om telkens je vrienden achter te moeten laten.' geef ik dan toch eerlijk toe en kijk Isabella aan, maar merk dan dat de leraar zijn les wilt beginnen en wend dan toch mijn blik van Isabella af en kijk naar de leraar die zijn les begint en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Oh, dankje. :p Uhm ze zit bij Engels. :p Welke zit Hayden? :p]


    [Ik weet alleen dat ze bij Jasmine, Jayson en Austin zit :') geen idee welke les :')

    En nu ga ik echt slapen. Val zowat om :3 chillazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)


    Zara Elisabeth McFly.

    Hij stak een sigaret op en keek me aan, "Sorry, ik blaas de rook niet in je gezicht" glimlachte hij waarna hij de rook de andere kant uitblies, "Oh, maakt niet uit, mijn ouders roken ook". Ja, serieus, ik meende het, mijn vader die arts was rookte, en zijn man rookte ook. De man van een arts. Hijzelf was een arts. Oké, je begrijpt mijn punt. Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd, "Tenzij die dude van Engels het gaat zeggen zal ze het niet te weten komen" zei ik glimlachend. Ik keek zijn kant op en schudde lachend mijn hoofd, "Nee, ze zijn niet zulke straffers" zei ik lachend. In mijn hoofd ging een luid alarm af, maar ik liet niets blijken langs de buitenkant. Hij zou kunnen denken dat mijn ouders gescheiden zijn ofzo ? Of, hij merkte het niet eens op dat ik meervoud had gebruikt ! Oh god, ik moest beter nadenken. "Voor jou maak ik misschien een goede indruk, maar niet voor de leerkrachten denk ik".


    Ian Silvas

    Ik trek even een wenkbrauw op. Zei ze nou zij? Meervoud, dat beteked dan 2 vaders... Ik blaas nog even de rook uit en kijk haar dan aan. Nee vast gewoon verkeerd gezegd. Ik glimlach. 'Nee op mij maak je een slechte indruk, daarom mag ik je. Slecht plus slecht is positief,' lach ik en kijk haar aan. Ik gooi de sigaret op de grond en trap hem uit. En nu voorlopig even niet meer. Ik zucht en kijk vrolijk om je heen. Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar Zara. 'Maar ik denk dat als je muzikaal bent je naar de muzikale groep gaat. Bij mij ben je ook wel welkom hoor. Weet niet of je dat wel wilt.' ik kijk haar aan en glimlah even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Andrew trekt het boek uit mijn handen net op het moment dat ik hem naar de docent zijn hoofd wil gooien.
    "Moet ik anders zorgen dat we de les even uit kunnen?" ik schudt mijn hoofd. Ik regel wel wat.
    "Komt goed. Ik wil neuken!" Roep ik luid door het lokaal, de gehele groep licht dubbel. "Ow Andrew, fuck me!" roep ik uit en ik ga op zijn schoot zitten om vervolgens erg seksistische bewegingen te maken.
    "Doe mee," zeg ik met een klein grijnsje tegen Andrew en ik ga verder. "Oh harder!" roep ik uit en de groep blijft gieren van het lachen. Ik zie het hoofd van de docent langzaam rood worden. Het duurt niet lang meer of hij ontploft van de woede. "Andrew!" roep ik met een luide kreun en ik pak zijn haren vast. Ik vindt het zo leuk om de docenten te treiteren. Voordat ik Andrew leerde kennen deed ik niets anders... Nou... Eigenlijk kwam dat door de dood van Alice- Niet aan denken!
    "Ik kom! Ik kom!" schreeuw ik en ik hoor de jongens in de klas helemaal dubbel liggen. De meiden lachen ook wel maar minder hard.

    [Sorry ben nogal in een gekke bui xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik reageer morgen met Isabella. ga nu slapen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik weet alleen dat ze bij Jasmine, Jayson en Austin zit :') geen idee welke les :')

    En nu ga ik echt slapen. Val zowat om :3 chillazz]


    [Ok, waarschijnlijk reageer ik ook morgen pas. ^^ Slaapwel. :p]


    Take me to wonderland

    [Slaap wel ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Brown

    'Komt goed. Ik wil neuken!' roept hij en iedereen begint te lachen. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk Danny raar aan. 'Ow Andrew, fuck me!' zegt hij dan waardoor mijn wangen licht rood worden en ik hem een zacht duwtje geef als die op mijn schoot gaat zitten. Hij begint seksistische bewegingen maken en ik bijt op mijn lip. 'Doe mee' zegt hij en ik twijfel even. Ik ga hier toch niet echt aan meedoen? of wel? 'Oh harder!'roept hij uit en ik schiet dan ook in de lach. 'Dann, je bent echt gek' zeg ik lachend al vraag ik me af of die dat wel hoort omdat die net mijn naam kreunt waardoor ik weer licht bloos. Hij pakt me bij mijn haren en ik sluit mijn armen even om zijn middel. 'Ik kom! Ik kom!' roept Danny en alle jongens in de klas liggen dubbel terwijl de meisjes een beetje lachen. Nou dat was wel een snelle zeg' zeg ik lachend en knipoog even naar Danny. De docent staat echt op ontploffen en volgens mij duurt het niet lang meer voor Danny de klas wordt uitgezet of zo. Dit had ik eigenlijk ook echt nog nooit meegemaakt, dit was gewoon gek maar wel grappig.

    [xD ik lag dubbel toen ik het las]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 7:48 ]

    [Whaha, OMG! ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    'Ben blij dat je het nog niet weet, verhuizen is niet zo heel leuk hoor en al helemaal niet als het ook nog vanuit een ander land is.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op, maar grijns dan toch. 'Ik ben inmiddels al vaak verhuisd dus ik ben er nu wel aan gewend, het is inmiddels al een stuk makkelijker voor me, dus.' momper ik dan toch eerlijk, maar grijns licht en haal mijn schouders op, het was nooit fijn om te verhuizen, maar inmiddels is het zoals ik al zei wel al een heel stuk minder erg geworden, maar het moeilijkste blijf ik steeds het maken/verlaten van nieuwe vrienden en het opnieuw thuis voelen, Italië zal dan toch wel altijd mij enige en echte thuis blijven. 'Je went eraan en je leert overal wel nieuwe mensen kennen die je zoveel mogelijk op je gemak proberen te laten voelen, je maakt wel nieuwe vrienden, maar het is inderdaad wel moeilijk om telkens je vrienden achter te moeten laten.' geef ik dan toch eerlijk toe en kijk Isabella aan, maar merk dan dat de leraar zijn les wilt beginnen en wend dan toch mijn blik van Isabella af en kijk naar de leraar die zijn les begint en zucht.


    Isabella Jennifer Jones

    Begrijpelijk kijk ik haar aan. Nou ja, begrijpelijk, ik snap dat het rot is. Ik zou er niet aan willen denken om Austin achter te laten, enkel voor hem zou ik niet willen verhuizen en ja ook een beetje vor Jasmine, Ian en Jayson niet maar vooral voor Austin zou ik hier bliven. Ik kijk even naar de 2 lege plekken voor me waar ner nog Zara en Ian hadden gezeten. De man was bijna de hele les woedend geweest en is zwaar gefrustreerd nu. Ik lach er even om en kijk naar Audrey. 'Je leert hier vast wel aardige mensen kennen,' glimlah ik naar haar en kijk haar me een lachje aan. 'En anders heb je mij altjjd nog,' grinnik ik en kijk haar weer aan terwijl ik op mijn lip bijt. 'Als je wilt natuurlijk...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Isabella Jennifer Jones

    Begrijpelijk kijk ik haar aan. Nou ja, begrijpelijk, ik snap dat het rot is. Ik zou er niet aan willen denken om Austin achter te laten, enkel voor hem zou ik niet willen verhuizen en ja ook een beetje vor Jasmine, Ian en Jayson niet maar vooral voor Austin zou ik hier bliven. Ik kijk even naar de 2 lege plekken voor me waar ner nog Zara en Ian hadden gezeten. De man was bijna de hele les woedend geweest en is zwaar gefrustreerd nu. Ik lach er even om en kijk naar Audrey. 'Je leert hier vast wel aardige mensen kennen,' glimlah ik naar haar en kijk haar me een lachje aan. 'En anders heb je mij altjjd nog,' grinnik ik en kijk haar weer aan terwijl ik op mijn lip bijt. 'Als je wilt natuurlijk...'


    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik kijk nog steeds verveeld voor me uit, de twee die voor ons zaten, Ian en het meisje waren al snel weg, niet dat het mij veel uitmaakt, ik was eerst ook zo, nog steeds kan ik soms zo zijn, het kan soms terug komen, maar al een heel stuk minder, ik probeer me ook goed te gedragen en mijn arrogante, ego, bitchy kant zo veel mogelijk aan de kant te zetten, tja, je kan zeggen dat ik door de jaren heen erg veranderd ben, door het verhuizen en alles gewoon. Ik grinnik even net zoals Isabella om de leraar zijn gedrag en schud kort mijn hoofd. 'Ik heb al een iemand aardig ontmoet.' zeg ik dan grijnzend als ze zegt dat ik nog wel aardige mensen leer kennen. 'En natuurlijk wil ik dat, waarom niet, gekkie.' zeg ik dan en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Danny

    "Nou dat was wel een snelle zeg," hoor ik Andrew zeggen en ik lach even zacht.
    "Danny Sebastiaan Brantston!" bulderd de docent door het lokaal heen. Grijnzend kijk ik Andrew aan. "ERUIT!" de docent wijst met een trillende hand naar de deur. Zijn gezicht is zo rood dat hij nog op een tomaat lijkt. "Wat is er meneer Tomaat?" vraag ik spottend en sta op.
    "Ik kan er niets aan doen dat is seksueel gefrustreerd wordt," zeg ik dan met een brede grijns.
    "Danny, ik waarschuw je. Nu de klas uit!" De docent staat echt op ontploffen. Ik sla uitdagend mijn armen om Andrew zijn hals en druk mijn lippen op de zijne. Ik hoop dat hij meedoet want ik wil die docent sollen. Ik wil hem letterlijk uit zijn vel gesprongen hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    'Danny Sebastiaan Brantston! ERUIT!' buldert de docent en Danny kijkt me even grijnzend aan. De docent was nu echt aan het knappen, zijn gezicht was zo rood als een tomaat en zijn handen trilde helemaal. Zacht grinnik ik toch even, het blijft er grappig uitzien als een docent boos wordt. 'Wat is er meneer Tomaat?' vraagt Danny spottend en de docent wordt alleen maar bozer. 'Ik kan er niets aan doen dat is seksueel gefrustreerd wordt' zegt Danny grijnzend en ik grinnik weer even. Brutaal was die wel. 'Danny, ik waarschuw je. Nu de klas uit!' zegt de docent maar zoals ik al had verwacht is Danny dat niet van plan. Hij slaat zijn armen om mijn nek en ik weet dat dit allemaal is om de docent nog meer uit te dagen. Hij plaats zijn lippen op de mijne en na een korte twijfeling kus ik toch even terug. Ik haal na een tijdje mijn lippen van de zijne en breng ze naar zijn oor. 'Zozo is mijn vriendje een echte badboy' fluister ik licht lachend in zijn oor en druk dan mijn lippen weer even op de zijne.