• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - 2012Hangover
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks
    Maria Blanca Cruzz- Gipsy
    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - Scatach
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Ortelius

    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 11:09 ]


    Remember to be ridiculous.

    Charles Wright Nixon

    "Wakker worden!" Dennis' stem klonk als een onweer in mijn hoofd. Ik drukte mijn handen op mijn oren en ging recht zitten. Zijn laarzen verdwenen nog net bovenaan de deur. In mezelf mompelend trok ik mijn laarzen aan en sleurde mezelf het dek op.
    Ik kantelde bijna terug het ruim in toen ik verblind werd door de zon. Hoe laat was het?
    Mijn maag gromde luidkeels. Eten, dat was wat ik nodig had.
    Dennis stond al op het dek. Ik keek hem met halfdichtgeknepen oogjes aan en murmelde iets wat op "Goeie morgen," moest lijken, maar er meer uitkwam als "Gmworgen."
    Ik ondersteunde mezelf aan het dek en keek even naar het water. Zoveel drinken deed ik nooit meer. Elk geluidje klonk als een donderslag recht boven me. Er trok weer een steek door mijn hoofd. Godver, hier werd is chagrijnig van.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 11:15 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dennis James Smith
    Vaag hoorde ik Charles iets aan me vragen, waarna hij aan mijn arm begon te trekken, waarschijnlijk om me weer omhoog te krijgen. 'Lekker hé zo'n kater.' Plots liet ie me los en belandde ik keihard terug op het houten dek, met mijn rug tegen de reling. Een pijnlijke steek ging door heel mijn lichaam en bleef in mijn hoofd doorkaatsen. Fijn. Charles verontschuldigde zich even en trok toen weer. Dit keer met succes. Eenmaal staand, zag ik Nevvyandira voor ons staan. Ik wreef met mijn hand over mijn rug, hopend dat dat de pijn een beetje zou verlichten.
    'Geweldig,' was mijn enige antwoord.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:09 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nevvyandira Nix
    Ik grijnsde om hun reacties, elke keer opnieuw haddne ze een gigantische kater en toch zopen ze zichzelf ook de haven daarna elke avond opnieuw onder tafel. 'Zorg dat jullie er iets op vinden want er is vandaag genoeg werk aan de winkel,' zei ik waarna ik naar het zeewater wees en Dennis een glimlach toewierp. 'Van wat ik heb gehoord voel je je beter na een duik in het ijskoude water.'


    Remember to be ridiculous.

    Dennis James Smith
    Ik wist dat Nevvyandira zich alleen maar amuseerde aan onze toestand. Zo was ze wel. 'Zorg dat jullie er iets op vinden want er is vandaag genoeg werk aan de winkel.' Ik knikte, inderdaad, dit schip moest de haven uit en waarschijnlijk moest ik varen of tenminste in de buurt van het roer zijn. Maar misschien gaf ze mij die opdracht vandaag niet, want het was wel duidelijk dat ik niet helemaal helder was. Ze wees naar de zee. 'Van wat ik heb gehoord voel je je beter na een duik in het ijskoude water.' Ze keek me lachend aan. Snel schudde ik mijn hoofd.
    'Ik ben al geweest voor vandaag.' Ik ging rechterop staan en probeerde een wat fittere indruk te maken. Aan weer een duik, zoals gisteren had ik geen zin. 'Misschien wil Charles.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Charles Wright Nixon

    Ik keek even minachtend naar het koude water. "Liever niet, misschien steek ik straks mijn hoofd wel even onderwater of zo."
    Maar voor nu had ik genoeg aan een fles ijskoud water, zitten en nietsdoen. Niet dat dat nog lang zou duren. Ik had ergens wel zin in een zwempartijtje, het was weer even geleden, maar alleen was er ook niet veel aan.
    Ik gluurde nog eens even over de rand van het schip, naar de deinende golven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dennis James Smith
    'Liever niet, misschien steek ik straks mijn hoofd wel even onderwater of zo.' Charles gluurde even over het randje, waardoor ik mijn kans schoon zag. Vanuit het niets greep ik naar zijn benen en trok hem omhoog, zodat hij half over de rand lag. Vervolgens liet ik hem los, waardoor hij naar beneden kukelde. Ik ging voorover staan, om lachend naar hem te kijken.
    'Voelt beter nu hé!' schreeuwde ik hem toe


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Meh, sorry, was dit topic uit het oog verloren D: Waar kan ik inspringen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    [Meh, sorry, was dit topic uit het oog verloren D: Waar kan ik inspringen?]


    [Iedereen is net wakker. Je kan je bij Nevvyandira, Charles en Dennis voegen. Of John of Eli.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Charles Wright Nixon

    Als mijn ogen vuur konden schieten, was Dennis nu dood geweest. Hij mocht blij zijn dat ik nog een redelijk gevoel voor humor had, ook al kon ik er niet echt mee lachen.
    "Godverdomme Dennis," schreeuwde ik door de haven heen. "Die krijg je nog terug!"
    Nou, als ik het niet zou vergeten in ieder geval.
    Ik zwom terug naar de rand en hees mezelf de stijger op, om terug het schip op te klimmen.
    Ik ging pal voor Dennis staan en sloeg mijn armen om hem heen. "O Dennisje toch, voelt dat niet lekker verfrissend?"
    Waarschijnlijk minder verfrissend als bij mij, maar als ik nat was, moest de dader ook nat zijn. Toen ik hem losliet waren er natte plekken op zijn kleren ontstaan, omdat het water nog steeds van me afdroop. Nu voelde ik me in ieder geval toch al iets beter. En Nevvyanira had gelijk. Het werkte wel.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nevvyandira Nix
    Ik stond grijnzend bij de reling maar zette wel een stapje naar achteren. Het was nooit goed voor je positie op een schip om de kapitein in het water te gooien maar Dennis en ik waren bovenal vrienden en vrienden kon je natuurlijk wel zonder enige problemen in het water flikkeren. Omdat ik Dennis gisteren in het water had gegooid durfde ik niet helemaal van mijn eigen veiligheid uit te gaan.


    Remember to be ridiculous.

    [ik moet gaan slapen]


    Remember to be ridiculous.

    [Slaapwel!]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maria Blanca Cruzz

    Wanneer ik wakker werd, besefte ik dat ik in slaap was gevallen in een donker hoekje van het schip.
    Slaapdronken, krabbelde ik recht en wreef ik de slaap wat uit mijn ogen terwijl ik mijn tanden op elkaar klemde door de hoofdpijn die ik had.
    Ik slenterde naar de trap van het schip en liet me er met een zware plof op vallen terwijl ik met mijn hand even door mijn haren ging.
    "Ik drink nooit meer," Mompelde ik tegen mezelf en liet mijn hoofd op mijn knieën rusten, wat niet bepaald een fraai zicht was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Het is dood hier...]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Popopo. Iemand voor Eli of John? ^-^ |


    kindness is never a burden.