• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Vragend kijk ik Charlotte als ze in de lach schiet, maar haar lachbui verklaart ze zelf al nader zonder dat ik iets verder hoe te vragen.
    "Het zou nogal gemeen van me zijn om het voor te stellen en dan te zeggen dat het niet mogelijk is, niet?"
    Ik glimlach en haal mijn schouders op, mede omdat ik niet zo goed weet wat ik hiermee moet. De ongemakkelijkheid straalt van me af.
    “Ben zo terug.” Charlotte draait zich van me weg en loopt – waarschijnlijk – haar slaapkamer in.
    “Oké,” zeg ik bijna zonder geluid en voorzichtig laat ik mezelf weer op een bank zakken. Mijn handen leg ik op mijn schoot en wat levenloos kijk ik voor me uit.
    Na even wachten hoor ik Charlotte’s voetstappen weer richting de kamer komen. Langzaam sta ik op en kijk ik haar aan.
    "Uw kamer is klaar, mijn heer.”
    Een glimlach siert mijn gezicht als ze buigt, maar als ze een klein kusje op mijn wang drukt kleuren mijn konen lichtrood.
    “Slaap zacht.”
    Onzeker haal ik een hand door mijn haren en knik zachtjes.
    “Jij ook,” fluister ik bijna. Veel van mij is niet meer over na vandaag. Soms worden de indrukken te veel, iets te veel. Ik kijk naar Charlotte terwijl ze richting de slaapkamer loopt. Halverwege lijkt ze te twijfelen. Mijn gevoel is juist en de draait zich om.
    "Ehm... Kun je- Wil je misschien mijn rits open doen?"
    Even frons ik, maar ze ratelt al – iets wat – verontschuldigend door.
    "Normaal vraag ik het altijd aan Koekje, maar ik wil er haar niet speciaal voor wakker maken."
    Als ik zie dat zij misschien wel even gegeneerd is als ik, probeer ik me over mijn gêne heen te zetten.
    “Tuurlijk wil ik dat,” probeer ik met enige overtuiging te zeggen en ik loop op haar af. Vlak achter haar rug sta ik stil. Haar bloemige parfum kan ik vanaf deze afstand perfect ruiken. Het is licht, fruitig, maar niet té zomers. Voorzichtig pak ik de rits tussen twee vingers en ik trek hem naar beneden. Vanachter de rits komt haar blote huid tevoorschijn, afgewisseld met haar bh. Enkele microsecondes kijk ik ernaar, maar ik weet me snel te herstellen.
    “Weltrusten,” fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik voel zijn sterke armen om me heen glijden en sluit genietend mijn ogen. Wanneer hij zijn heupen weer zachtjes beweegt, krijg ik antwoord op de vraag van net. Hij heeft zijn hoogtepunt nog niet bereikt. Dankzij zijn bewegingen trekken er kleine schokjes door mijn onderbuik. Het lijkt plots of elke beweging die hij maakt, tien keer intenser overkomt bij mijn lichaam en ik kan het niet laten even te zuchten.
    "Hmmmssssorry."
    Ik schud mijn hoofd, gezien ik geen enkel woord over mijn lippen krijg. Hij hoeft zich niet te verontschuldigen. Het doet niet eens pijn. En ik zou een vrijpartij nooit beeindigen totdat hij ook volop heeft kunnen genieten. Ik voel zijn hand op mijn borst rusten en kreun stil wanneer hij die begint te masseren. Nog even heb ik de kans mijn lippen op de zijne te plaatsen, voordat hij ook zover is, waarna hij even onderuitzakt. Ik merk hoe hij in me klaarkomt en zelfs voor mij voelt het prettig aan. Ik kan me geen ander moment inbeelden dan dit, waarin we zo intiem zijn. Vervolgens voel ik zijn vingers onder mijn kin en ik leg mijn armen om zijn hals wanneer hij me passievol kust. Liefdevol beantwoord ik zijn kus en geef me helemaal over, ik smelt haast als was in zijn omhelzing. Intussen ben ik al wat bekomen, en begint mijn ademhaling weer normaal te verlopen. Ik open mijn ogen en kijk toe hij zich wat draait en zijn blik haakt zich in de mijne als hij zijn heupen nogmaals dicht tegen de mijne drukt en genietend kreun ik zachtjes. Mijn vingers haken zich kort even in zijn haar en ook ik druk mijn lichaam dichter tegen het zijne, alsof het onze liefde zou bezegelen. Ik voel hoe hij uit me glijdt, en ik haal enkele keren diep adem, zonder zijn blik te lossen. Dit is zonder twijfel het mooiste wat ik ooit heb gezien. Ik draai me wat naar hem toe zodat ik hem beter aan kan kijken. Met mijn ene hand streel ik zachtjes door zijn haren, terwijl ik met de andere op de tast op zoek ga naar het laken. Mimsy blijft nog even bij haar knappe verloofde liggen, bedenk ik.
    "Pfffffwaaaauw."
    Ik giechel tegen zijn lippen aan, leg mijn armen weer om zijn hals, om hem zo iets dichter tegen me aan te trekken. Stiekem wens ik dat dit moment nooit eindigt, maar ik vrees dat het wel zal moeten. Alleen niet nu.
    "Zeg dat wel," zeg ik met schorre stem. Ik haal mijn vingers nogmaals door zijn haren en kijk hem dolverliefd aan in zijn ogen. Ik lik even over mijn lippen en slik wanneer mijn keel wat droog aanvoelt. Nogmaals druk ik een kus op zijn lippen, dit maal iets meer tederheid.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht, uit schrik de mooie stilte en het moment te verpesten. Ik streel met mijn neus langs de zijne en sluit genietend mijn ogen. Ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden, om ze uiteindelijk om zijn middel te laten rusten. Af en toe steel ik een kusje, en een enkele keer zak ik af naar zijn hals, waarna ik een tijdje gewoon naar zijn huid lig te staren. Ik slik nog een keer en kijk hem nerveus aan.
    "Laat me alsjeblief nooit meer alleen," zeg ik zo stil mogelijk, maar toch zeker wetend dat hij het gehoord heeft.
    Met gesloten ogen nestel ik me zo dicht mogelijk tegen hem aan en luister naar zijn hartslag, het mooiste geluid ooit. Het lijkt wel of het zo hoort te zijn, hij bij mij en ik bij hem, zo perfect.
    Ik zucht even en na een tijdje steel ik glimlachend nog een kusje van zijn zachte lippen.
    "Zou mijn knappe verloofde me willen verblijden door me te vergezellen in de douche?" vraag ik zachtjes. Giechelend kijk ik hem aan en kruip stiekem en onopgemerkt -niet helemaal, maar toch mooi geprobeerd- nog iets dichter tegen hem aan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:10 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial draait zijn hoofd mijn kant uit. Hij lijkt diep na te denken want zijn wangen gloeien een beetje.
    "Kyle, kan je dat verband weg doen?" Vraagt hij dan en ik blik even naar de arts die zijn hoofd schud. Ik bijt op mijn lip. Nee Irial dat vetband kan ik niet weg halen... dat klinkt zo lullig, hoe kan ik dat het beste overbrengen?
    "Kyle, is mijn auto nog heel?" Irial zijn stem klinkt wat bang. "Ik-ik weet het niet Irial... " zeg ik met een trillende stem. Ik weet het werkelijk waar niet. Hij heeft een autoongeluk gehad dus ik denk dat zijb auto er biet al te best aan toe is.
    "Jij bent belangrijker dan je auto Irial... ik ben blij dat je nog leeft," Zeg ii zachtjes. Ik vind Irial op dit moment veel belangrijker dan zijn auto. Al gok ik dat Irial daar anders over denkt. Zijn auto is zijn alles, ik ook maar je kan mij mowilijk vergelijkwn met een auto.
    "Irial, ik denk niet dat het verband weg mag om op je eerdere vraag terug te komen..." zeg ik en ik houd zijn hand iets steviger vast. "Er ia iets met je ogen." zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    “Tuurlijk wil ik dat." Ik schrik lichtjes van Michael's stem. Stokstijf blijf ik staan, en focus op een snel gekozen plek op het behangpapier, als ik zijn voetstappen hoor naderen. Wanneer ik voel hoe hij mijn rits langzaam naar beneden trekt, krijg ik kippenvel over mijn hele lichaam. Gelukkig maar dat ik een mooi setje lingerie uit gekozen had vanavond, ik zou me nog een heel pak zelfbewuster en onzekerder voelen mocht ik een willekeurige bh en niet-bijpassende slip genomen hebben, ookal kan hij die laatste niet zien. Gelukkig maar.
    Dat ik mijn adem inhoud besef ik pas wanneer mijn longen beginnen aan te voelen alsof ze gekneusd zijn. In de hoop dat Michael dit niet doorheeft, open ik mijn lippen een klein stukje en laat langzaam de lucht naar binnen sijpelen. Tot mijn grote verbazing, en opluchting, gaat dat niet gepaard met een piepend geluid en kan ik doen alsof er helemaal niks aan de hand is.
    “Weltrusten." Het gefluister klinkt als een donderslag in mijn oren. Ik slik even en weet zachtjes te knikken, ookal betwijfel ik of het daadwerkelijk zichtbaar is.
    Het duurt een paar seconden te lang naar mijn zin, maar uiteindelijk lijk ik de controle over mijn spieren langzaam maar zeker terug te winnen. Heel traagjes draai ik mijn gezicht, zodat ik over mijn schouder kan kijken. Maar toch richt ik mijn blik op Michael's borstkas in plaats van zijn gezicht.
    "Dank je," fluister ik terug, gewoon omdat een luider volume me nu niet lukt. Ergens heb ik het gevoel dat ik hem niet alleen bedank voor het open maken van mijn rits. Ik druk het t-shirt dat ik in mijn handen heb nog wat dichter tegen mijn borstkas aan en word me er plots heel erg van bewust dat ik nog steeds met mijn rug bloot voor hem sta. Hoewel ik normaal absoluut niet verlegen ben, en mijn rug absoluut niet het intiemste is dat je van me kan zien, voel ik me enorm nerveus en lichtjes ongemakkelijk erdoor. De laatste keer dat Michael mijn ondergoed zag was het namelijk een heel andere reden die daarvan de oorzaak was.
    "Slaap wel," fluister ik dan.
    Ik ben er me amper van bewust hoe mijn voeten me naar de slaapkamer van mijn dochter dragen. In een roes ontdoe ik mezelf verder van mijn kleren en verruil ze voor mijn geliefkoosde slaap-shirt. Ik wikkel het deken om me heen en kruip naast Evangelynn in bed. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht als ze in haar slaap dichter tegen me aankruipt. Ik leg een arm om haar kleine middel en voel de opwinding van de dag me inhalen. Het duurt niet lang voor ik in dromenland verkeer.
    Wanneer ik mijn ogen opnieuw open, vertelt de klok aan de wand me dat het reeds tien uur in de ochtend is. Bijna onmiddellijk glijdt mijn blik naar het kleine hummeltje naast me dat al lang niet zo klein meer is. Ze ligt nog vredig te slapen. Het arme jong moet echt doodop geweest zijn vannacht. Ik druk heel voorzichtig een kusje op haar voorhoofd en stap zo stil mogelijk uit bed. Op mijn tenen sluip ik naar de badkamer. Ik ontdoe mezelf van het t-shirt en mijn ondergoed en stap onder de douche, waarop k hem aanzet. De aanvankelijk koude stralen helpen me om goed wakker te worden, waarna het warme water ervoor zorgt dat ik mijn dag ontspannen kan beginnen. Ik gebruik mijn favoriete douchegel in genereuze mate en wanneer ik naar mijn mening schoon genoeg ben, zet ik de kraan uit en stap onder de douche vandaan. Na me afgedroogd te hebben, trek ik de outfit die ik gisteren al had uitgekozen aan. Ik poets mijn tanden, kam mijn haren en breng een laagje rode-roze lippenstift op mijn lippen aan. Voor mijn ogen gebruik ik enkel wat eye-liner.
    Tevreden met het resultaat, begeef ik me naar de "woonkamer". Ik neem mijn schetsblok en kleurpotloden en teken verder aan de kinderkleren voor de lijn die ik wil opstarten. Drie vierden van de winst ervan zou naar mijn tehuis gaan. De rest wil ik gebruiken om nieuwe dingen te ontwerpen. Gelukkig kan mijn oma uitstekend naaien en stikken.
    Terwijl ik mijn potloden over het papier laat glijden, krijg ik het gevoel dat ik iets vergeten ben. Iets belangrijks.

    Arion

    "Zeg dat wel." Ik grinnik om Mary's stem en mompel tevreden iets onbestaands tegen haar lippen aan als ze me kust. Mijn armen komen wat steviger om haar heen te liggen.
    "Ik hou van je."
    Ik ben even te afgeleid om te antwoorden als ik haar handen over mijn lichaam voel glijden en haar lippen enkele keren zachtjes op de mijne voel. Wanneer ze is opgehouden met kusjes geven, kan ik alleen maar naar haar staren. Zelfs ergens aan denken doe ik op dit moment niet. Ik probeer haar gewoon zo goed mogelijk in me op te nemen. Elk stukje van haar gezicht, haar geur. Ik probeer een passende naam voor de kleur van haar ogen te verzinnen, maar het wil niet lukken.
    "Laat me alsjeblief nooit meer alleen."
    "Nooit," fluister ik meteen, vastberaden. Om mijn woorden -wel, woord- kracht bij te zetten, druk ik haar nog wat dichter tegen me aan. Ik geniet ervan hoe ze zichzelf tegen me aan nestelt en sluit mijn ogen. Bijna onmiddellijk vertraagt mijn ademhaling. Van de energie die het ontbijt me gegeven had, blijft klaarblijkelijk niet veel meer over.
    "Zou mijn knappe verloofde me willen verblijden door me te vergezellen in de douche?"
    Ik moet zachtjes lachen als ze begint te giechelen, al heb ik geen flauw idee waarom ze dat doet. Misschien beeldt ze me zich in onder de douche, misschien is het om een andere reden. De enige die het zeker weet is zij.
    "Mmmhhhneee," mompel ik. "Bed blijven."
    Zonder mijn ogen te openen, laat ik mijn hand naar boven glijden en zoek op de tast haar kin. Ik neem hem voorzichtig vast en laat mijn duim tot aan haar onderlip glijden zodat ik haar op de tast kan kussen. Ik lik zachtjes over haar onderlip in de hoop haar te kunnen overtuigen nog in bed, bij mij te blijven. Ik kreun zachtjes tegen haar lippen aan, nog voor ik mezelf kan tegenhouden. Hoewel ik er enorm van kan genieten de touwtjes in handen te hebben, vind ik het minstens even opwindend om de controle aan haar te geven, mezelf aan haar over te leveren. Zoals nu. Een beetje dan, want ik ben nog steeds niet meteen van plan de douche in te gaan.

    Irial

    "Jij bent belangrijker dan je auto Irial... Ik ben blij dat je nog leeft." Ik schrik van Kyle's woorden en krimp een beetje ineen. Blij dat ik nog leef. Was het ongeluk dan zo erg? Langzaam maar zeker voel ik alle hoop dat mijn auto er goed vanaf gekomen is verdwijnen. Het gaat me niet om blikschade, maar die auto is gewoon mijn eerste bewijs van zelfstandigheid. Het bewijs dat ik het geld van mijn ouders niet nodig had om iets te bereiken.
    "Irial, ik denk niet dat het verband weg mag om op je eerdere vraag terug te komen... Er is iets met je ogen," onderbreekt Kyle mijn gedachten.
    Ik slik even en ben er vrij zeker van dat ik zijn hand ondertussen half tot moes geknepen heb. Met mijn vrije hand probeer ik tegen beter weten in het verband los te krijgen. Ik wil weten waar hij het over heeft. Ik wil het zelf zien. Zien. Mooie woordspeling, Smelting.
    "Kyle," mompel ik geïrriteerd. "Niet rond de pot draaien, alsjeblieft."
    Ik zak wat dieper het bed waarin ik me bevindt in en draai mijn gezicht nog wat meer naar de richting waar ik vermoed dat Kyle zit.
    In plaats van koppig verder te proberen het verband voor mijn ogen vandaan te krijgen, leg ik mijn beide handen op die van Kyle. Vreemd, is het niet? Ik ben degene die in het ziekenhuis ligt en alsnog probeer ik hem op zijn gemak te stellen.
    Ietwat nerveus begin ik met mijn been te wiebelen. Ik erger me mateloos aan dat verband.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nathan

    Ik zie gewoon dat die bij is met het antwoord dat ik geef wat mij even laat glimlachen. 'Als die trainingen gedaan zijn, moeten we even naar het prikbord in de hal. Kijken of er audities zijn voor het footballteam,' zegt Diederik dan en ik knik enthousiast, 'Volgens mij heb ik gister al wat zien hangen en is morgen die dag al, dus we moeten we opschieten' zeg ik met een glimlach en kijk daarna naar de cheerleaders. 'Maar eerst maar is genieten van ons uitzicht' grijns ik en blijf naar de cheerleaeders kijken. Wel leuk, als wij straks in het footbalteam zaten gaan hun ons aanmoedigen. 'Heey Diederik, doe je het eigenlijk voor het football of voor de cheerleaders?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Het zou eigenlijk ook nog wel is kunnen dat hij dit voor de cheerleaders doet zo is hij nog wel. Ik haal mijn hand even door mijn haar, de cheerleaders zouden volgens mij niet heel erg lang meer doorgaan, toch jammer.

    Mary

    Nog steeds met gesloten ogen, verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. Ik hou ervan wanneer hij dat doet. Dan ziet hij er zo onschuldig uit, zo knap. Mijn Arion. In een vlaag van verliefdheid druk ik een kusje op zijn wang.
    "Mmmhhhneee. Bed blijven."
    Ik grinnik zachtjes en richt mijn blik op zijn hand, die in beweging is gekomen. Ik krijg door wat hij van plan is wanneer ik zijn vingers onder mijn kin voel. Toch wacht ik met een lichte grijns af tot hij zelf zijn lippen op de mijne plaatst. Ook ik sluit nu mijn ogen en druk mezelf iets dichter tegen aan bij het voelen van zijn tong die over mijn lippen streelt. Ik hoor hem kreunen, net op het moment dat ik dat ook wilde doen, en grinnik stil tegen zijn lippen aan. Ik laat mijn armen om zijn hals glijden en trek hem iets dichter tegen me aan, genietend van het moment. Wanneer ik de kus heb afgebroken, bezegel ik zijn lippen nog met een kort kusje en kijk hem glimlachend aan.
    "Je hebt gelijk, ik wil ook hier blijven."
    Ik nestel me nog iets dichter tegen hem aan en trek het laken iets verder over ons heen, zodat de warmte van onze lichamen nergens heen kan. Mijn vingers verstrengelen zich weer in zijn blonde haren en mijn hart mist enkele slagen wanneer ik hem voor de zoveelste keer in me opneem. Telkens ik hem aankijk, lijkt het wel of er net iets anders is aan hem. Zijn ogen hebben een andere fonkeling, dat ene sproetje is net iets donkerder dan gisteren, zijn lippen zijn veel zachter.
    "Ik hou van je," fluister ik stil.
    Ik belaad zijn lippen onder de kusjes en laat ze telkens niet langer duren dan het korte smakje dat weerklinkt wanneer ik dat doe. Giechelend kijk ik hem aan, alsof ik een verliefde tiener ben die op het punt staat betrapt te worden met haar vriendje. Het enige verschil is dat ik geen tiener meer ben, we niet betrapt kunnen worden en Arion niet mijn vriendje is. Hij is mijn verloofde. En ik ben nog steeds verliefd. Dolverliefd.
    Mijn armen leggen zich nu om zijn middel en ik verberg mijn gezicht in zijn hals, waar ik ook een klein kusje op zijn huid plaats.
    "Wat wil mijn mooie verloofde dan wel doen, in plaats van douchen?" vraag ik met een speelse ondertoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Het is hier stilletjes...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Sorry kan maar weinig online via laptop en typen op mobiel is aoms echt kut. Ik zebd wel in andere rpg omdat dat niet zo lang is... ik probeer binnenkort te reageren. x)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle ;;

    Mijn gezicht staat best pijnlijk want Irial knijpt mijn hand haast fijn, het is nog net niet dat hij hem breekt voor mijn gevoel.
    "Kyle. Niet rond de pot draaien, alsjeblieft." zegt Irial geïrriteerd. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Irial. Hij draait zijn hoofd wat meer mijn kant op en ik bijt nog harder op mijn lip.
    "Irial... Ik weet wat er is, maar ik weet niet of je het wilt weten," zeg ik zachtjes en ik verstrengel onze vingers. Ik kijk naar Irial en besluit dat het beter is toch meteen eerlijk te zijn.
    "Irial... De doktoren hebben me vertelt dat het missvhien zo erg is dat je ... dat je niets meer kunt zien, of nauwelijks... " Ik knijp mijn ogen even strak dicht om niet weer te gaan huilen. Mijn alles, mijn grote liefde, verloofde, kan misschien niets meer zien... Een snik verlaat mijn mond en ik schud hard mijn hoofd.
    Ik kom omhoog en ga op het bed zitten, dan buig ik voorover en leg mijn hoofd op Irial zijn borstkas.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 8:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "Doe die maar," zegt André , Ik pak de hoes en denk even na.
    Hij kijkt me lang en afwachtend aan.
    ''Een klein probleempje'' zeg ik, en een voorzichtig lachje vormt mijn mond.
    Ik open de doos en laat André de disc zien, wat Just Dance 4 aanduid.
    Ooit had ik hier wat nichten die 21 jumpstreet wilde lenen en we waren nogal in een rush, dus de discs zijn verwisseld.
    Ik kijk op naar André, en kijk hem vragend aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André ;;

    "Een klein probleempje," zegt Maya en ik kijk haar vragend aan.
    Dan zie ik het lachje om haar mond en ik kijk haat gespeelt wantrouwend aan. Ik sta op en loop naar Maya toe en kijk wat er in de hoes zit voor film, nou eerder een spel.
    "Eh... Je weet dat ik niet zo goed ben in dansen?" zeg ik met een lachje en ik kijk Maya even kort aan, vervolgens draai ik haar om en ik leg een hand om haar middel en met de andere pak ik haar hand vast. Dan doe ik een falende tango-idee en kijk lachend naar Maya.
    "Zie je, sléééécht in dansen," knik ik droogjes.

    Diederik ;;

    "Volgens mij heb ik gister al wat zien hangen en is morgen die dag al, dus we moeten we opschieten. Maar eerst maar is genieten van ons uitzicht," zegt Nathan en ik schud lachend mijn hoofd. Zo ken ik hem weer.
    "Heey Diederik, doe je het eigenlijk voor het football of voor de cheerleaders?" Er komt een kleine grijns op mijn gezicht en ik kijk Nathan even kort aan. Ik volg hem naar de tribune.
    "Nou... Voor de meiden natuurlijk!" lach ik en ik neem plaats. Ik fluit een keer met een lach en zie een paar cheers onze kant uit kijken. "Straks hebben we alle aandacht als we bij het football team zitten," grinnik ik en ik zak onderuit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    Ik grijns naar André.
    Dan breng ik mijn mond naar ZIjn oor, en fluister zachtjes: ''Dan heb je pech''
    En ik stap bij hem weg en start het spel op.
    Ik druk een controler in zijn hand en maak eeen personage voor hem aan, waarna ik hem lachend aankijk.
    ''Kies jij het eerste liedje maar'' lach ik dan liefjes, en zet grote onschuldige ogen op.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Okay, the fuck ging ik nu doen?
    Ik stop mijn handen in mijn zakken en loop maar de straat uit, eigenlijk was lopen saai, ik wou sneller maar ik had geen zin om te freerunnen. Gelijk had ik wel weer een richting om heen te lopen, richting het bouwterrein, waar ze voertuigen maken ik heb zwart alles ongeveer, een rijbewijs, een vaarbewijs, motorbewijs en dat soort stuff.

    "goedemiddag" zegt de eigenaar van de winkel "Hallo" antwoord ik de man "is Frank er ook?" vraag ik daarna "Die zit achter" zegt de man en hij wijst met zijn vinger naar de deur achter de balie. Ik loop door zonder de man te bedanken, "Frank" roep ik luid naar de kleine man die onder een duidelijk opgevoerde illegale straatracer zit, hij stoot hard zijn hoofd tegen de onderkant van de auto als hij overeind wilt schieten, en ik barst in lachen uit. "Kut joch!" piept hij boos terwijl hij onder de auto vandaan kruipt, wrijvend over zijn hoofd.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Galinda schreef:
    Mary

    Nog steeds met gesloten ogen, verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. Ik hou ervan wanneer hij dat doet. Dan ziet hij er zo onschuldig uit, zo knap. Mijn Arion. In een vlaag van verliefdheid druk ik een kusje op zijn wang.
    "Mmmhhhneee. Bed blijven."
    Ik grinnik zachtjes en richt mijn blik op zijn hand, die in beweging is gekomen. Ik krijg door wat hij van plan is wanneer ik zijn vingers onder mijn kin voel. Toch wacht ik met een lichte grijns af tot hij zelf zijn lippen op de mijne plaatst. Ook ik sluit nu mijn ogen en druk mezelf iets dichter tegen aan bij het voelen van zijn tong die over mijn lippen streelt. Ik hoor hem kreunen, net op het moment dat ik dat ook wilde doen, en grinnik stil tegen zijn lippen aan. Ik laat mijn armen om zijn hals glijden en trek hem iets dichter tegen me aan, genietend van het moment. Wanneer ik de kus heb afgebroken, bezegel ik zijn lippen nog met een kort kusje en kijk hem glimlachend aan.
    "Je hebt gelijk, ik wil ook hier blijven."
    Ik nestel me nog iets dichter tegen hem aan en trek het laken iets verder over ons heen, zodat de warmte van onze lichamen nergens heen kan. Mijn vingers verstrengelen zich weer in zijn blonde haren en mijn hart mist enkele slagen wanneer ik hem voor de zoveelste keer in me opneem. Telkens ik hem aankijk, lijkt het wel of er net iets anders is aan hem. Zijn ogen hebben een andere fonkeling, dat ene sproetje is net iets donkerder dan gisteren, zijn lippen zijn veel zachter.
    "Ik hou van je," fluister ik stil.
    Ik belaad zijn lippen onder de kusjes en laat ze telkens niet langer duren dan het korte smakje dat weerklinkt wanneer ik dat doe. Giechelend kijk ik hem aan, alsof ik een verliefde tiener ben die op het punt staat betrapt te worden met haar vriendje. Het enige verschil is dat ik geen tiener meer ben, we niet betrapt kunnen worden en Arion niet mijn vriendje is. Hij is mijn verloofde. En ik ben nog steeds verliefd. Dolverliefd.
    Mijn armen leggen zich nu om zijn middel en ik verberg mijn gezicht in zijn hals, waar ik ook een klein kusje op zijn huid plaats.
    "Oh ja, ik moet straks Charlotte nog bellen," zeg ik zacht wanneer dat in me opkomt.
    Ik kruip toch nog dichter tegen Arion aan en krul helemaal op, bang dat dit moment ooit zou eindigen.
    "Maar dat is voor straks. Eerst douchen?" probeer ik nog eens.
    "Want jij had toch nog nieuwe sokken nodig, niet? En oh, wie weet kunnen we langs de gyneacoloog gaan. Misschien zijn er al resultaten," fluister ik zacht, en kijk hem voorzichtig in de ogen.


    Aangepast.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 16:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Kreunend tast ik met gesloten ogen naast me, opzoek naar iets wat me kan vertellen hoe laat het is. Als ik het lege nachtkastje naast me voel, open ik abrupt mijn ogen. Te snel kom ik omhoog in het vreemde lege bed. Even knipper ik met mijn ogen om het felle licht in de kamer te weren, terwijl ik me probeer te herinneren waar ik ben. Langzaam komen er kleine stukjes mijn hoofd binnengeslopen.
    “Shit, shit, shit,” vloek ik en ik sta snel op. Haastig zoek ik naar mijn kledingstukken, die ik de avond ervoor zorgvuldig op een stoel had gegooid. Zo snel als ik kan schiet ik mijn kleding in en in lichte paniek kijk ik de kamer rond, opzoek naar iets wat ik eventueel zou vergeten. Met mijn handen tast ik in mijn broekzak en kom ik tot de conclusie dat mijn mobiele telefoon nog ergens in de ruimte moet liggen. Even bijt ik op mijn onderlip en trek dan de hoofdkussen van het bed. Niet geheel verassend ligt mijn mobiel daaronder en ik gris hem weg. Of ik ook maar iets heb gemist doet er nu niet toe. De paniek heeft daar geen plaats voor. Om niet bot over te komen, zover dat nog kan zo, maak ik het bed zo netjes mogelijk op, maar erg goed slaag ik daar niet in. Het is nooit echt een specialisatie van mij geweest; beddenopmaken. Sowieso het hele huishouden is niet voor mij gemaakt. Alleen het koken, daar wil ik me thuis nog wel voor inzetten. Vroeger was ik soms uren bezig met eten maken. Thalita zat dan op het aanrecht en keek hoe ik gerechten klaarmaakte. We nodigde vele vrienden uit en genoten samen van het eten. Misschien heb ik daar nog wel de warmste herinneringen aan. Tegenwoordig kook ik eigenlijk alleen nog maar voor mijn werk. Thuis, bij de andere studenten, wil ik nog wel eens iets uitgebreider koken dan normaal, maar vaak komt het niet veel verder dan een simpel vijfminuten gerecht.
    Als ik de slaapkamer uit loop, zie ik Charlotte in de ‘woonkamer’ zitten. Een zachte vloek ontsnapt uit mijn mond. Ik probeer te glimlachen, maar het zal er niet best uitzien.
    “Hi,” begin ik zo opgewekt mogelijk. “Goedemorgen hè.”
    Ik pers een lach op mijn gezicht en haal uit ongemak mijn hand door mijn haren.
    “Wat doe je?”
    Plan mislukt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."