• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Irial... Ik weet wat er is, maar ik weet niet of je het wilt weten. Irial... De doktoren hebben me vertelt dat het missvhien zo erg is dat je ... dat je niets meer kunt zien, of nauwelijks... "
    Mijn hart breekt pas als ik Kyle hoor snikken, alsof het niet werkelijk is wat hij me zojuist verteld heeft en het enige dat me nu ongemak bezorgt het feit dat hij verdriet heeft is. Hoewel ik voel hoe hij op het bed komt zitten -het is verbluffend hoe snel je overige zintuigen het overnemen als er één is uitgeschakeld, schrik ik toch even als ik zijn hoofd op mijn borstkas voel.
    Perplex blijf ik liggen. Ik kan me amper herinneren hoe ik moet bewegen. Het lijkt in slow motion te gebeuren, hoe ik mijn goede arm op til en op de tast op zoek ga naar Kyle's zachte bos haren. Op automatische piloot laat ik mijn vingers erdoorheen glijden terwijl het langzaam tot me doordringt.
    Blind.
    Nooit meer tatoeëren. Nooit meer rijden. Nooit meer een film zien met Kyle. Nooit weten of mijn kleren vloeken. Nooit nog een mooie gitaar zien. Nooit meer. En het is allemaal mijn eigen schuld, zo blijkt. Ik zucht diep, en schokkerig maar besluit me verder sterk te houden voor Kyle.
    "Nou, het voordeel is wel dat ik dan een stok zal hebben om je mee te slaan als je stout bent. Het probleem is alleen dat ik niet zal zien waar ik precies moet slaan." lach ik. Ik schiet oprecht in de lach als ik mezelf inbeeld, in het wilde weg rondslaande met een stok voor blinden terwijl Kyle ergens in een hoekje zit te lachen om mijn gestuntel.

    Arion

    "Je hebt gelijk, ik wil ook hier blijven."
    Met een grijns van voldoening, hou ik Mary zacht tegen me aan als ze zich bij me nestelt. Mijn ogen vallen vanzelf dicht als ze haar hand door mijn haren haalt. Ik snap echt wel waarom honden zo graag gestreeld worden.
    "Ik hou van je." De grijns op mijn lippen verandert in een glimlach, maar voor ik kan antwoorden word ik aangevallen met een hele hoop kleine kusjes. Het einde van de aanslag op mijn lippen wordt ingeluid door Mary's gegiechel. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Op dit soort momenten zie ik weer het zestienjarige meisje voor me waar ik verliefd op geworden ben.
    Een kleine rilling verspreidt zich over mijn lichaam als de eenentwintig-jarige versie van mijn lief me een kusje in de hals heeft.
    "Oh ja, ik moet straks Charlotte nog bellen. Maar dat is voor straks. Eerst douchen? Want jij had toch nog nieuwe sokken nodig, niet? En oh, wie weet kunnen we langs de gynaecoloog gaan. Misschien zijn er al resultaten."
    Ik ben nog lang niet wakker genoeg voor het gespring van hak op tak waarmee Mary nu bezig is. Eén voor één laat ik Mary's zinnen nog een keer door mijn hoofd glijden, zodat ze kunnen doordringen. Ik schud zachtjes mijn hoofd en trek Mary mee onder de lakens.
    "Hmmmnietdouchen," mompel ik. Ik heb nog helemaal geen zin om op te staan, om de warmte van het bed en van Mary los te laten. "Nog een half uurtje? Als die resultaten er inderdaad al zijn, dan lopen ze heus niet weg."
    Ik druk een kusje op het voorhoofd van mijn verloofde.
    "Dan kunnen we het nog even hebben over onze toekomstige tien kinderen, waarvan zeven zonen," grinnik ik.

    Charlotte

    Ik schrik me rot als ik een gestommel uit de slaapkamer hoor komen, en het duurt zo'n acht seconden voor de herinneringen van gisteravond weer boven komen drijven. Juist, Michael. Ik wist dat ik iets vergeten was. Mijn oren spitsen zich even op geluiden uit de slaapkamer van Evangelynn, maar het lijkt er op dat mijn hummeltje gewoon doorheen het kabaal besluit te slapen.
    Ik raap mijn potlood op, dat door het verschieten uit mijn hand gevallen was en teken rustig verder. Mijn wenkbrauw gaat even omhoog als ik plots Michael zacht hoor vloeken en ik kijk hem vragend aan. Bijna meteen moet ik mijn best doen niet in de lach te schieten.
    “Hi. Goedemorgen hè. Wat doe je?”
    Het is wel erg duidelijk hoe ongemakkelijk hij zich op dit moment voelt. Het is vreemd, hem zo te zien. In plaats van de jonge Hercules uit mijn herinneringen, die elke situatie naar zijn hand zette als er zich iets niet beviel. Ik leg mijn potlood naast me neer en hou mijn schetsblok omhoog zodat hij kan zien waarmee ik bezig ben.
    "Ik probeer al een tijdje een eigen collectie te ontwerpen, om geld op te brengen voor het tehuis. Maar misschien moest ik maar eens beginnen met anderen te helpen zichzelf aan te kleden?"
    Ik stop een plukje haar achter mijn oor en wijs naar Michael's T-shirt, dat hij binnenstebuiten aan heeft. Een kort, zacht, meisjesachtig lachje rolt over mijn lippen. Ik leg mijn schetsboek op tafel en maak het mezelf makkelijk op de bank.
    "Ik kan een ontbijtje bestellen?" stel ik voor. "Met een hele grote kan koffie, zodat je goed wakker bent voor je de deur uit gaat. Straks ben je halverwege de lobby en besef je dat je je onderbroek vergeten bent. En geloof me, ik kan Evangelynn in dat geval echt niet wijsmaken dat ik gewoon een nieuwe muts heb als ze dat ding vindt."
    Over het feit dat we vandaag iets samen zouden doen, en dat hij zich bedacht lijkt te hebben daarover, hou ik mijn mond. Ik probeer hem juist uit die ongemakkelijke zone te halen, in plaats van het erger te maken. Daarbij moet hij geen van ons drieën's tijd verspillen met een uitje als hij gewoon liever weg zou gaan, daar hebben we namelijk geen van allen baat bij.
    Ik voel de blosjes weer op mijn wangen komen als mijn buik heel luid begint te grommen. Nu ik het ontbijt vermeld heb, besef ik pas dat ik zelf ook wel honger heb. Ik leg mijn hand op mijn buik om het geluid te proberen stillen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hmmmnietdouchen. Nog een half uurtje? Als die resultaten er inderdaad al zijn, dan lopen ze heus niet weg. Dan kunnen we het nog even hebben over onze toekomstige tien kinderen, waarvan zeven zonen,"
    Lachend kijk ik hem aan wanneer zijn laatste woorden tot me doorgedrongen zijn.
    "Tien?" vraag ik een tikkeltje verbaasd, waarbij ik wat rechtop kom te zitten.
    Hoewel de kans klein is, zou het wel eens kunnen dat hij werkelijk zoveel kinderen wil. Al zou ik daar persoonlijk niet meteen mee akkoord gaan. Al gauw vlei ik me weer tegen hem aan en laat mijn hoofd op mijn arm steunen, terwijl ik met mijn vrije hand wat in zijn hals kriebel. Mijn blik boort zich in de zijne, en ik kan een glimlach niet onderdrukken. Zachtjes druk ik een kusje op zijn lippen en kijk hem vervolgens weer breed glimlachend aan.
    "Vind je dat niet een beetje veel?" vraag ik vervolgens.
    Ik laat mijn hoofd op het kussen neerploffen en blijf hem lichtelijk geamuseerd aankijken.
    "En zoveel jongens. Wil je geen klein prinsesje?" vraag ik zacht.
    Stiekem is dat wat ik het liefst wil. Een klein meisje, lichtblonde haartjes en knalblauwe ogen, net zoals op de jeugdfoto's van Arion die ik wel eens heb gezien. Eventueel met een broertje, of nog een zusje, of nog twee. Maar echt niet meer dan vier pagaddertjes, dat zou ik niet overleven.
    Ik besef dat ik Arion een beetje lig aan te staren, en knipper enkele keren met mijn ogen, om mezelf weer bewust te maken van de geweldige persoon die naast me ligt. Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan en druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik zou liever een meisje hebben," fluister ik.
    "En wel enkelen, maar niet zoveel als tien," grinnik ik er zacht achter.
    Ik laat mijn arm om zijn middel glijden en druk een iets langere kus op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle ;;

    Ik vind het moeilijk om Irial zo te zien liggen in het bed. Ik voel zijn hand door mijn haren en sluit mijn ogen even, ook om me even in te beelden wat hij nu ziet, of eigenlijk, wat hij niet ziet. Ik bijt op mijn lip en blijf zo liggen, met mijn hoofd op zijn borstkas.
    "Nou, het voordeel is wel dat ik dan een stok zal hebben om je mee te slaan als je stout bent. Het probleem is alleen dat ik niet zal zien waar ik precies moet slaan," zegt Irial met een lachje en hij schiet in de lach. Ik kom even overeind en lach ook even mee.
    "Een beetje naar links Irial, nee de andere links," zeg ik met een lachje en ik laat mijn hand naar zijn borstkas gaan, richting zijn schouder, naar zijn hals, tegen zijn wang. Ik buig naar voor.
    "Ik ga je een kus geven," zeg ik zachtjes en ik buig verder naar voor, voorzichtig plant ik mijn lippen op de zijne en ik sluit mijn ogen. Na een aantal seconde laat ik zijn lippen los en wil hem aankijken, wat me tot teleurstelling niet lukt. Kon hij maar zien hoe verlieft ik nu naar hem kijk, verliefdheid gemengd met verdriet, maar de verdriet mag hij dan niet zien. Nee alleen ee verliefdheid.
    "Irial, ik hou van je..." zeg ik zachtjes en ik streel met mijn duim over zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Btw, Demi. Heette ze niet Tiara/Thiara ipv Thalita?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Te veel namen :'D Ik heb geen idee. Haha]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben even zo lief geweest het voor je op te zoeken :Y). "In Vancouver ontmoette hij een meisje, Thiara -Brunettes blijven :')-, met wie hij een tijdje samen is geweest."]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Merci, my dear :'D]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is hij dan al over haar heen? Dat hij haar naam vergeet? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    [Is hij dan al over haar heen? Dat hij haar naam vergeet? :')]


    Ach je kent hen hè. Als hij niet wilt dat iets bestaat, bestaat het voor hem ook niet meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [(cat)]

    Arion

    "Tien? Vind je dat niet een beetje veel? En zoveel jongens. Wil je geen klein prinsesje?"
    Ik hou mijn hoofd wat achteruit zodat ik Mary aan kan kijken. Vervolgens zet ik mijn meest onschuldige gezicht en grootst mogelijk ogen op om dan hevig mijn hoofd te schudden. Tien is helemaal niet veel. Al hangt het dan natuurlijk af of we het nog steeds over kinderen hebben. Ik zie mezelf namelijk niet serieus elke dag achter tien koters aan rennen.
    Ik word verrast door Mary, die mijn schouwspel blijkbaar niet echt in de gaten had, die een kusje op mijn lippen drukt. Automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht.
    "Ik zou liever een meisje hebben. En wel enkelen, maar niet zoveel als tien."
    Ik knik beamend en net wanneer ik mijn mond open wil doen, snoert Mary me die door me opnieuw te kussen. Ik trek haar dichter tegen me aan en kus haar gewillig terug. Met gesloten ogen en volle teugen geniet ik er van.
    Wanneer ik na een tijdje de kus langzaam afbreek, kan ik het niet laten haar nog een aantal kleine kusjes te geven.
    "Wel. Ik wil eerst weten hoe Auryn het doet in haar puberteit. Als ze het te bont maakt, dan hoef ik echt geen meisjes. Ik denk dat ik al gek zou worden mocht Auryn zich opstandig gedragen, laat staan mijn eigen dochter," geef ik zacht toe. Ik blijf even stil om na te denken. "Zouden ze nog kuisheidsgordels maken?" vraag ik me luidop af.
    In gedachten overloop ik al mogelijke plaatsen om de sleutel ervan te verbergen.

    Irial

    Ik glimlach zachtjes als ik Kyle ook hoor lachen. Ik kan het mezelf niet aangenamer maken, maar hij hoeft er niet onder te lijden. Niet als het aan mij ligt.
    "Een beetje naar links Irial, nee de andere links."
    Ik grinnik even en schrik opnieuw als ik zijn hand op mijn borstkas voel. Ik concentreer me op het gevoel van zijn vingers, zodat ik kan volgen waar ze heen gaan zonder al te veel te schrikken. Een rilling loopt over mijn rug. Zijn hand voelt nu nog warmer aan dan anders. Terwijl zijn hand op mijn wang komt te liggen, wrijf ik met mijn goede hand een keer over het verband voor mijn ogen. Dat ding jeukt zeg.
    "Ik ga je een kus geven." Ik knik zachtjes en bijt even op mijn piercing. Ik voel zijn warme adem op mijn gezicht nog voor ik zijn lippen op de mijne voel. En wanneer ze elkaar dan eindelijk raken, ben ik er op voorbereid. Nou, nog een voordeel. Ik hoef mijn ogen niet meer te sluiten om van een kus te genieten.
    "Irial, ik hou van je..." Hoewel ik het verdriet in zijn stem kan horen, verschijnt er een grootse glimlach op mijn gezicht.
    "Ik hou ook van jou," antwoord ik zacht. "En nu kan ik voor altijd volhouden dat je de knapste kerel bent die ik ooit gezien heb," voeg ik er met een lachje aan toe. Gelukkig kan hij mijn tranen niet zien nu. Het idee dat ik Kyle nooit meer mag zien glimlachen breekt mijn hart.
    Ik wil op mijn beurt een hand op zijn wang leggen, maar schat de afstand verkeerd in en mijn arm besluit tegen te werken, waardoor ik hem een mep geef.
    "Sorry!" breng ik geschrokken uit terwijl ik mijn hand terug trek. "Sorry, Kyle! Sorry, sorry, sorry!"
    Een hevige paniek maakt zich even meester van me. Wat als dat nog een keer gebeurt? Ik wil hem geen pijn doen. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen en het aan de medicatie waarvan ik ongetwijfeld nog onder invloed ben te wijten. Eens ik weer wat kalmer ben, komt een misschien wat oppervlakkige, maar desondanks verontrustende, vraag mijn hoofd binnen geslopen.
    "Kyle. Hoe verschrikkelijk zie ik er uit?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik geniet ervan hoe hij me dichter tegen zich aantrekt, en laat hem gewillig doen. Geen denken aan dat ik dit moment ooit wil doen ophouden. Giechelend onderga ik vervolgens zijn kusjesvlaag. Hier word ik zo vrolijk van.
    "Wel. Ik wil eerst weten hoe Auryn het doet in haar puberteit. Als ze het te bont maakt, dan hoef ik echt geen meisjes. Ik denk dat ik al gek zou worden mocht Auryn zich opstandig gedragen, laat staan mijn eigen dochter. Zouden ze nog kuisheidsgordels maken?"
    Lachend kijk ik hem aan en schud even mijn hoofd. Met mijn hand ga op de tast op zoek naar de zijne en eenmaal ik die gevonden heb, verstrengel ik onze vingers.
    "Wie weet is Auryn helemaal anders dan hoe onze dochter zou zijn. En het is niet alsof we op voorhand kunnen beslissen of het een meisje of jongen wordt, toch?" zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan. Voorzichtig kruip ik nog wat dichter tegen hem aan.
    "Kuisheidsgordel?" zeg ik net iets te laat, met een lichte grijns. "Dit ga je toch niet menen?" vraag ik lachend.
    Ik laat mijn vingers door zijn warrige haren glijden en kijk hem dolverliefd aan. Mijn hart slaat nog steeds als een gek voor hem, en ik kan me gewoon geen dag meer zonder hem inbeelden. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne en streel met mijn neus langs de zijne.
    "Eigenlijk maakt het voor mij niet zoveel uit. Zolang hij of zij jou 'papa' en mij 'mama' noemt, ben ik tevreden."
    Glimlachend plaats ik nog een kort kusje op zijn lippen en kijk hem met een verliefde blik aan.

    [Aangepast]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 16:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik zie een grote glimlach op Irial zijn gezicht komen wat mij oop een klein glimlachje geeft.
    "Ik hou ook van jou," antwoord Irial zachtjes. "En nu kan ik voor altijd volhouden dat je de knapste kerel bent die ik ooit gezien heb," voegd hij er met een lachje aan toe en ik moet ook even zachtjes lachen. Irial weet me, onder welke omstandigheid ook, altijd wel aan het lachen te maken. Ik heb niet door dat Irial zijn hand op mijn wang probeert te leggen, en als ik dat wel door had, had ik hem geholpen. Ik voel hoe zijn hand hard tegen mijn gezicht aankomt en ik ga iets achteruit, ik leg mijn hand erop en probeer een gilletje tegen te gaan.
    "Sorry! Sorry, Kyle! Sorry, sorry, sorry!" roept Irial uit en ik merk hoe hij in paniek geraakt. Ik pak zijn hand vast en streel met mijn duim over zijn handrug, mijn andere hand ligt nog op mijn wang en ik zit te knijpen om mijn tranen tegen te houden.
    "Het is goed Irial, het geeft niet," zeg ik zachtjes zodat hij niet hoord dat mijn stem breekt.
    Ik merk hoe Irial weer rustiger wordt en dat maakt mij ook weer iets rustiger.
    "Kyle. Hoe verschrikkelijk zie ik er uit?" vraagt Irial dan en ik bijt op mijn lip.
    "Je weet dat ik je er nooit verschrikkelijk uit vind zien... Je ziet er aangedaan uit, je hand zit in het gips, je zit onder de blauwe plekken en scharmmen," zeg ik zachtjes. "En je ogen zijn in verband gewikkeld, al wist je dat wel al..." zeg ik zachtjes en ik houd Irial zijn hand wat strakker vast. Ik wil hem nooit laten gaan. Ik zal nu altijd aan zijn zijde blijven, ik zal er nooit vanaf wijken zolang we samen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Galinda is Colfer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AroonCat schreef:
    Maya

    Ik grijns naar André.
    Dan breng ik mijn mond naar ZIjn oor, en fluister zachtjes: ''Dan heb je pech''
    En ik stap bij hem weg en start het spel op.
    Ik druk een controler in zijn hand en maak eeen personage voor hem aan, waarna ik hem lachend aankijk.
    ''Kies jij het eerste liedje maar'' lach ik dan liefjes, en zet grote onschuldige ogen op.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Colfer schreef:
    [Moffat is Colfer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.