• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    [Hahah, niet erg hoor, ik weet ook niets te doen met Rhoda nu ;3]

    [Weet iemand van jullie nu een goed wapen? Ik weet niks...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Gewoon een shotgun? Een revolver, tasers of messen heeft iedereen al.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Een Walther P99 is ook goed :>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DreamWishes schreef:
    [Weet iemand van jullie nu een goed wapen? Ik weet niks...]


    (Katapult! Katapult! ;$ Sorry...
    Um... Ik moest aan werpsterren van ninja's denken, maar dat gaat hem denk ik niet worden. Een zwaard is ook voor ninja's, nou...
    Oh! Zo'n blaaspijpje met pijltjes! Dan kun je slaapstof, giftige stof of zo erin gooien. Lijkt me wel handig eigenlijk...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [$$%#^$^*$#%*&^%#NBDVVD%$&B$%Y$&%EWY $G&ERFT%$% :<. Dan kan ze tegen Charabella op! Da's niet leuk. Achja, Charabella heeft tasers ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (@CxStylinson ,moet ik Nick ook laten reacheren op Louis zijn bericht?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (@CxStylinson ,moet ik Nick ook laten reacheren op Louis zijn bericht?)


    (Het mag altijd. :3 Dan kan Louis jullie misschien ook nog helpen...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louise Mackenzie
    H was ook aan het helpen. Ik draaide me om. "Alle agenten. Melden bij MI6 , zo snel mogelijk." Zei ik. De oortjes van Malik en Styles hadden het niet ontvangen. Ik zuchtte. "Waar zijn Malik en Styles?" Vroeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    'Er zit toch een zender in dit ding?' siste ik tegen H, terwijl ik mee getrokken werd door Charabella, nadat ik haar revolver heb gekregen. We komen in een appartement waar ze nog meer wapens tevoorschijn haalt.
    'Goed genoeg,' antwoord ik als ze zegt dat het niet veel is. Oké, ik was er nu klaar voor. Met wapens voelde ik me veel zekerder. Als H ook nog kwam, kreeg ik ook weer wapens waar ik normaliter mee schoot en misschien iets van Q. Tegen H fluisterde ik: 'Agent 005 en 006 zijn in gevaar. Ik ga er nu op af. Kom je met versterking of wapens?' Tegen Charabella: 'Let's go!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Charabella Aidenn Borges

    'Laat je die "versterking" me dood schieten?' siste ik naar hem. Lenig sprong ik naar Liam toe en keek een beetje omhoog. Hij was groter dan ik, maar ik was leniger. 'Laat maar. Die versterking komt zo wel. Meekomen' mompelde ik toen ik eerst alle wapens inlaadde in mijn riem en mijn laarzen, waarna ik Liam aan zijn oor meetrok. 'Daarom vermoordde ik dus alleen mannen. Het zijn zulke sukkels' mompelde ik tegen mezelf. Buiten liet ik Liam los en rende, waarna ik sprong op het dak. 'Kom je nog?' vroeg ik aan hem en ik sprintte van dak naar dak, totdat ik tegen de muur aanleunde van het appartement. Ik had geen idee of ze hier nog waren. Zonder dat ik gezien werd keek ik door het raam. Ze waren er. Ik glipte door het raam en wenkte Liam.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nick Rodrigues -Hulpje
    'Er zit toch een zender in dit ding?' siste hij.Oh ,ja dat was ik verheten."ik,zal komen ,met wapens."zei ik,dus agent 005 en 006 waren in gevaar en daar moest ik dan ook heen.Ik legde het contact met 008 af en hoorde toen de oproep van M net terwijl ik de locatie van 008 aan het opzoeken was.Ik was niet echt agent,maar ik was wel aan het twijfelen als ik er ook heen moest komen.002 zei dat het al goed was en ik legde dus dat contact af.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.

    Ik hoorde in mijn oortje dat M me opriep, waardoor ik een luide kreet slaakte van blijdschap. Ze leefde nog... ze leefde nog!
    "Geef me vijf minuten!" riep ik terug, waarna ik begon te rennen. Hup, op naar M!
    Ik beet op mijn lip en begon af en toe te huppelen, maar dat was gewoon een reflex omdat alles nu goed met me ging. De snee in mij zij trok nog een beetje, maar verder viel het echt mee.
    Binnen ongeveer tien minuten, te laat, rende ik het gebouw van MI6 binnen. Ik schoot door toen ik bij M's kantoor kwam en kieperde bijna om, waarna ik nonchalant opkeek.
    "Agent Louis... Oh wacht... Agent 002 meldt zich!"

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik had een lange dag school+hockey, so what did I mis? (:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [Ik had een lange dag school+hockey, so what did I mis? (:]


    (Veel... Ik ga je weer updaten. Ik voel me een samenvattingvrouwtje of zo...

    Liam en Charabella zijn nu Harry en Zayn aan het bevrijden, die zijn ontvoerd door Charabella zelf, wat ik vreemd vind... Joanne is daar nog met Camille, maar Camille is mentaal gebroken door Harry. :3
    Louis is op weg naar M en Q, en volgens mij is H daar ook nog... H is het hulpje waarvan ik de naam kwijt ben. :3
    Dus ik denk dat je naar MI6 moet gaan.)


    Reading a good book is like taking a journey.