• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charabella Aidenn Borges

    'Zeg maar' beveelde ik en ik kantelde mijn hoofd een tikje. 'Nee, ik kan niet beloven dat ik niemand doodschiet. Het geeft een kick. Oke, jou schiet ik niet dood. Je moet toegeven dat dat wel heel dom zou zijn, vooral omdat je zo schattig bent' mompelde ik. Toen ik een schaduw achter me zag, draaide ik me om en schoot. 'Sorry, het is een reflex!' hapte ik naar adem. Schuldig keek ik naar de grond. 'Ik verwissel van stemmingen. Ik weet dat ik gestoord ben, dus kijk voor me uit. Het ene moment kan ik je neerschieten maar het andere moment kun je me vertrouwen. Ik ben lichtelijk gestoord. Maar wat is je voorwaarde?' vroeg ik snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Whoh, ik moest echt oppassen met haar. Ze moest echt professionele hulp hebben. Maar daar ging het nu niet over. 'Mag ik een van je revolvers? Dan ga ik mee. Met dit mes kan ik niet op afstand iemand uitschakelen.' Ik keek haar vragend aan, hopend dat ze zou toegeven. 'Ik zal je er niet mee aanvallen.' Alleen als zij mij eerst aanviel.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis William Tomlinson.

    Uh, ja, dat ga ik doen, ik denk namelijk niet dat iemand mij nog in zijn huis wil als die weet wat ik gedaan heb." zei Rhoda, waarna ik nogmaals mijn hoofd schudde.
    "Ik laat jou niet in het park slapen. Dat verdient niemand..." zei ik, waarna ik weer eens op mijn lip sabbelde en knipperde met mijn ogen. Ik twijfelde heel erg, wetend dat iedereen me nu achterlijk en dom zou gaan vinden... Maar ik vertrouwde het meisje op de ene of andere manier wel. Anders zat ik hier toch niet?
    "Je moet geen spijt hebben Lou. Ik bedoel Louis, sorry. Ik heb mensen vermoord, jij zou nu moeten doorlopen om alles te zeggen aan je baas ofzo zodat alles uitkomt!" zei Rhoda opeens, waarna ik zachtjes grinnikte.
    "Zeg maar Lou hoor, het geeft niet." zei ik, waarna ik fronste. "Ik verraad je niet. Dat kan ik niet."
    God... M zou flippen! En anders deed Q het wel...
    "Ik heb je gesneden, stond op het punt je te martelen en dan nog spijt het jou om iets wat je moést doen?" zei Rhoda weer, nadat ze naar me toe was gelopen.
    Ik sloot mijn ogen even. "Stop."
    Ja, ze moest stoppen met deze flauwekul. Zij moest toch ook doden van haar vriendinnen?! Misschien had ze zelf niet door dat ze misschien een ziekte had, of was er iets in haar verleden gebeurd dat ze moordde.
    "Luister, jij gaat me nu niet tegenspreken. Jij doet gewoon wat ik zeg." zei ik op een strenge toon, waarna ik mijn huissleutels uit mijn zakken pakte en hem in Rhoda haar handen drukte. "Jij gaat naar mijn huis toe en gaat gewoon slapen als je moe bent. Ik wil geen tegenspraak horen! Ik wil het niet."


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Twijfelend keek ik naar de sleutels in mijn handen. Waarom deed hij dit ? Iedereen zou hem stom vinden en alles ! Ik keek terug op naar zijn gezicht. Het begon donker te worden waardoor de fonkeling in zijn blauwe ogen nog beter te zien was. Mijn ogen daarintegen kon je ver niet zien omdat ze bijna zo donker waren als de nacht. Opnieuw keek ik naar de sleutels in mijn hand. Een zachte zucht rolde over mijn lippen.
    "Ik weet echt niet waarom je dit doet Lou" mompelde ik zachtjes. Ik keek hem aan vanonder mijn lange, zwarte wimpers en knipperde een paar keer. "Maar als je dit echt wilt doen ...". Hoe kon ik dit nu aannemen ? Ik moest echt vragen waar hij woonde voordat ik mezelf weer bedacht.
    "Waar woon je dan ?" vroeg ik zachtjes, licht beschaamd dat ik dit echt ging doen. Mensen zouden hem voor gek verklaren én mij, maar volgens mij was ik niet helemaal normaal.

    Harry Edward Styles.

    Ik liet een zachte kreet horen toen Camille het mes weer op mijn nek zette en me een kus op mijn wang gaf. Verdomme, kreng... Ik had even de neiging om haar de huid vol te gaan schelden, maar ik hield mijn kaken stevig op elkaar geklemd. "Welk woord van 'geen trucjes' versta jij niet, Styles?" vroeg ze kil.
    Ik snoof minachtend en kuchte luid om haar te irriteren. Dan niet... Moest ze wel niet verwachten dat ik haar nog ging accepteren als ze met hangende pootjes kwam aanzetten.
    "Als je probeert te ontsnappen kan ik makkelijk een van jullie vriendjes doden. Ik denk dat dat pijnlijker is dan jullie zelf doden." siste Joanne.
    "Als je maar weet dat je met je fikken van ze afblijft." siste ik terug, waarna ik haar een woedende blik toewierp. Je kon mij veel doen, maar als je aan mijn vrienden kwam...


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ow had niet gezien dat er al een topic was,wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Rhoda twijfelde, maar ik meende het serieus. Ik wilde niet dat ze dit aanbod afwees... Ook al bleef ze daar maar een dag, ze sliep niet in het park! Dat was ze niet waard...
    "Ik weet echt niet waarom je dit doet, Lou..." zei ze zachtjes, waarop ik haar licht glimlachend aankeek. "Maar als je dit echt wilt doen..."
    "Iedereen verdient een tweede kans, Rhoda. Dus jij ook. Ik weet dat je dit kunt." zei ik zacht, waarna ik van haar wegkeek.
    "Waar woon je dan?" vroeg ze uiteindelijk, waardoor ik verplicht was om terug te kijken.
    Ik legde haar uit hoe ze moest lopen en zuchtte eventjes. "Ik zal er binnen een paar uur zijn. Als ik terug ben van M... Beloof me dat je gewoon in bed gaat liggen als je moe bent."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nyan schreef:
    (Ow had niet gezien dat er al een topic was,wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?)


    [Welk persoon ben je ?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nyan schreef:
    (Ow had niet gezien dat er al een topic was,wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?)


    (Je kan Louis toevallig in het park tegenkomen en met hem meegaan naar M? :3
    Zayn en Harry zijn ontvoerd.
    Louis praat met een van de moordmeiden en is door haar gemarteld geweest, maar hij heeft haar zo goed als vergeven.
    De andere meisjes zijn bij Harry en Zayn, op Charabella na. Die is bij Liam.)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:49 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Camille Safyrah Zodian
    Ik zucht als ik zie dat Harry zo overstuur raakt. 'Sorry, okay?' Ik loop naar hem toe, ga naast hem zitten en fluister hem in het oor. 'Het spijt me.' Ik sta weer op en ga naast Joanne staan. Soms vraag ik me echt in godsnaam af waarom ik dit doe. 'Mij ging het meer om lelijke, oude vieze mannen doden.' lispelde ik, en ik beet hard op mijn lip. Shit. Ik haatte dubbele gevoelens. Gevoelens sowieso eigenlijk. Ik schop tegen een stoel aan. 'Waarom zijn jullie godverdomme zo knap.' bries ik. Ik dwing mezelf te kalmeren, en kijk naar de jongens. Okay, dat wordt dus stemmingswisselingen. Ik zet mijn gevoelens zo goed als uit en houdt mijn hoofd schuin,hun reactie afwachtend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    SateGoddess schreef:
    (...)

    [Welk persoon ben je ?]


    (Ik ben Nick het hulpje van de jongens,maar Curlies is me er verheten bij te zetten ... )

    (Je kan Louis toevallig in het park tegenkomen en met hem meegaan naar M? :3
    Zayn en Harry zijn ontvoerd.
    Louis praat met een van de moordmeiden en is door haar gemarteld geweest, maar hij heeft haar zo goed als vergeven.
    De andere meisjes zijn bij Harry en Zayn, op Charabella na. Die is bij Liam.)


    (En ok ik laat hem wel toevallig afgkomen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Ik beet zacht op mijn lip terwijl ik in mijn hoofd naging wat hij uitlegde. Oh daar woonde hij dus ! Het was een redelijk gewoon huis, niets speciaals, maar het was meer dan de gemiddelde mens om het zo te zeggen. Ik keek nog even in zijn ogen toen ik zachtjes knikte, "Ja, is goed". Ik glimlachte naar hem en draaide me om en naar het huis te lopen. Ik stopte nadat ik 2 stappen had gezet, beet zacht op mijn lip en stapte toen weer naar Louis toe. Ik drukte een zacht kusje op zijn wang, "Dankje". Ik liep achteruit, glimlachte nog even naar hem waarna ik me omdraaide en begon te lopen. Door mijn donkere kledij was ik waarschijnlijk al redelijk rap verdwenen. Ik vervolgde mijn weg tussen de vele steegjes en straten tot ik aan zijn huis uitkwam. Voorzichtig stak ik de sleutel in het slot en liep naar binnen. Dit voelde zo vreemd aan. Ik beet zacht op mijn lip en sloot de deur achter me. Moest ik hem op slot doen ? Misschien als ik ging slapen. Ik liep voorzichtig de gang door en kwam zo uit in de woonkamer. Het was hier zo lekker warm. Ik glimlachte lichtjes en liet me neerzakken in de zetel.

    [Hij kan ook nog Liam komen versterken die met Charabella van plan is om Zayn en Harry te gaan redden. Liam was net ook nog bezig met zijn oortje om contact te zoeken met het hoofdkwartier. Dus daar zou je ook nog op kunnen reageren]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Joanne Mikayla Brights
    Ik rolde met mijn ogen. "Ik kan je niets beloven." Ik grijnsde en keek weer naar mijn revolver. "Als iemand ook iets te weten komt over dit. Gaan jullie er sneller aan dan ik had verwacht." Ik richtte mijn ogen op de handen en keek weer naar Harry.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SateGoddess schreef:
    [Hij kan ook nog Liam komen versterken die met Charabella van plan is om Zayn en Harry te gaan redden. Liam was net ook nog bezig met zijn oortje om contact te zoeken met het hoofdkwartier. Dus daar zou je ook nog op kunnen reageren]


    (Ow,dat is ook goed,dan zal ik het zo doen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH