• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Ik stond op van de zetel en keek rond. Ik was zo moe. Ik liep de trap op, toen ik die had gevonden en keek achter elke duur. Toen ik uiteindelijk een kamer had gevonden die leek alsof ze gebruikt werd liep ik naar binnen. Mijn ogen scanden de ruimte waarna ik de kast opentrok. Wacht ! Straks vond hij dit erg en ongepast. Uhh, dan kocht ik hem gewoon een nieuw shirt, neh. Ik haalde er een shirt uit die lang genoeg leek om het nodige van mijn lichaam te verbergen en trok het aan. "Een superman shirt, die had ik moeten zien aankomen" mompelde ik tegen mezelf toen ik mezelf in de spiegel zag. Ik haalde mijn vingers door mijn bruine lokken en likte even over mijn lippen heen. Voorzichtig kroop ik in bed, bang om iets kapot te maken en liet mijn hoofd neervallen in het kussen. Meteen drong de lichaamsgeur van Louis mijn neusgaten binnen. Volgens mij was het een mengeling van parfum en deo, maar het rook echt goed. Ik fronste mijn wenkbrauwen. Tijd om te stoppen met denken. Ik trok het deken over me heen en zuchtte. Wacht, wat als hij thuiskwam ? Dan lag ik hier lekker in zijn bed. Ik stond op en beet op mijn lip om dan uiteindelijk een blocnote nam en daar opschreef dat hij me maar uit bed moest duwen als hij thuiskwam. Ik plakte het op zijn kamerdeur, aan de buitenkant natuurlijk, en ging terug in bed liggen.

    Curlies schreef:
    Joanne Mikayla Brights
    Ik kijk verafschuwd naar Camille. Die is mentaal kapotgemaakt door hem. "Jij!" Ik drukte mijn revolver tegen zijn slaap aan en door een snelle blik achterop wist ik dat hij los was. "Je gaat hier nooit meer weg. Nooit." Ik grijnsde sarcastisch.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik hoorde de oproep van M, terwijl ik meegesleurd werd door Charabella. Vaag hoor ik het meisje iets zeuren over dat mannen sukkels zijn en of mijn versterking haar neer zal schieten.
    'Nee, ik zal zorgen dat ze je niet aanraken. Als je ons positief helpt.' Geen idee of ze het hoorde, maar dat maakt niet uit. Eenmaal buiten liet ze mijn oor los en begon op een dak te klimmen. Ik achtervolgde haar, maar dit gaf mij wel de gelegenheid om met het hoofdkwartier te praten, zonder dat iemand anders meeluisterde.
    'M! Agent 008 hier. Ik ben onderweg naar 005 en 006. Is er iemand die me kan helpen?' Ondertussen sprong ik van dak naar dak tot ik bij Charabella aankwam. Eerst keek ze even door een raam, waarna ze er doorheen verdween. Ze wenkte mij ook. Ik nam eerst een grote ademteug om haar daarna te achtervolgen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik reageer morgen weer

    Ik weet niet echt meer hoe ik moet reageren. ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Veel... Ik ga je weer updaten. Ik voel me een samenvattingvrouwtje of zo...

    Liam en Charabella zijn nu Harry en Zayn aan het bevrijden, die zijn ontvoerd door Charabella zelf, wat ik vreemd vind... Joanne is daar nog met Camille, maar Camille is mentaal gebroken door Harry. :3
    Louis is op weg naar M en Q, en volgens mij is H daar ook nog... H is het hulpje waarvan ik de naam kwijt ben. :3
    Dus ik denk dat je naar MI6 moet gaan.)

    [Ik weet wie M is maar wie is M16?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charabella Aidenn Borges

    Ik zag dat Joanne haar revolver vast had en sloop ongezien naar haar toe. 'Misschien toch wel' fluisterde ik en ik liet haar bewusteloos schokken, waarna ik dat ook bij Camille deed. 'Oepsie' grinnikte ik. 'Hee jongens, Liam is hier' grijnsde ik terwijl ik het touw etc doorsneed. 'Jullie moeten hier weg. Joanne gaat jullie achtervolgen zodra ze weer wakker is, en dat is ze heel snel' mompelde ik. 'Pak haar revolver!' beveelde ik Harry en ik zag dat ik Joanne niet goed had geraakt. 'OH SHIT!' gilde ik, terwijl ik snel uit het raam schoot en me verstopte. Ik had niet veel plek maar goed.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nick Rodrigues- Hulpje
    Ik had eindelijk de lokatie gevonden en nam dan ook een oortje,die gebruikte ik niet vaak eingelijk,maar deze keer wel.Ik ging naar de wapenzaal waar ik 3 pistolen uitnam en ze in mijn binnenzakken van mijn jas stak.Ik zette nu mijn oortjes aan."M,ik ga nu om agent 008 versterking te geven."melde ik en hoopte eingelijk op nog wat versterking daarna ging ik alvast naar mijn auto.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Memoria schreef:
    (...)
    [Ik weet wie M is maar wie is M16?]


    (Het is MI6, met een hoofdletter i en dat is de Britse geheime dienst :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [MI6 is het gebouw van de Briste Geheime Dienst, toch?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik wilde Joanne geen onmogelijke kans geven]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Sorry. :3)

    Harry Edward Styles.

    Mijn blik schoot op en neer naar het meisje dat naar binnen kwam en Joanne, die opeens nogal raar leek te bewegen. Spastisch of zo... Ik liet een korte grinnik horen en schopte haar nog even tegen haar scheenbeen aan.
    "Dat noem je karma." zei ik, waarna ik opsprong en beschermend voor Zayn ging staan. Als er geschoten zou worden, was ik het eerste doelwit. Mijn ogen blikte naar het mes bij Camille. Als ik nou snel zou zijn kon ik daarmee Joanne uitschakelen, maar de afstand was groot en Zayn zat hier nog.
    "Hulp zou fijn zijn!" riep ik benauwd, waarna ik mijn ogen op Joanne richtte en toen naar de revolver in haar handen. Ik was verschrikkelijk met geweren, maar ik zou kunnen dreigen en daarna alsnog haar nek omdraaien! Al had ik toch liever dat mes...

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:37 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ah ik dacht al. Ik kende namenlijk wel een MI6 maar geen M16 :'D
    Verkeerd gelezen :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [LOL M 16. Dat dacht ik ook voor de eerste keer.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Joanne
    Goddamnit. "Stelletje verraders!" Gilde ik en schoot willekeurig met mijn revolver. Ik pakte Harry en nam hem vast met mijn revolver tegen zijn slaap. "Nog één stap. En hij is dood." Ik keek Charabella met een dodelijke blik aan. "Verrader." Siste ik haar toe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Charabella Aidenn Borges

    Mijn handen gleden naar mijn tasers. 'Ik kan ze alle informatie geven die ze moeten weten, Joanne. Het schiet niks op als je hem vermoordt. Dan pakken ze jou, en ik weet veel van je' kefte ik haar toe. Ik durfde geen stap te zetten, om ik kende Joanne. Mijn revolver richtte ik op Camille. 'Als jij hem vermoordt, vermoord ik haar' waarschuwde ik en ik pakte een taser met mijn andere hand. 'Wil je je eigen vriendin dood hebben? Triest' mompelde ik en mijn ogen schoten naar Joanne.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."