• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Joanne Mikayla Brights
    "Harry is van mij." Siste ik. "Dit is mijn plan. Dit mag niet fout gaan. Anders is de dood dichterbij dan je denkt" Ik keek me naar Camille. Daarna naar Harry en hurk bij hem neer. "En jullie , jullie moeten meewerken." Zei ik kil.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Waar waren we nu weer in beland? De meisjes vochten bijna om Harry, en hij wist daar weer handig op in te spelen.
    Ik lag een beetje op de grond, af te wachten totdat we toe konden slaan en we aanwijzingen kregen van Q om weg te komen.
    Het beviel me niet hier, en ik werd vies door die vloer. Harry's krullen prikte in mijn nek, en mijn handen jeukte.
    Ik vroeg me echt af hoe we hier gekomen waren, en wie zo ongelofelijk goed was geweest om 2 geheim agenten te ontvoeren. Dan moet ze wel heel sterk zijn geweest, maar goed, laat ik daar maar niet te veel over nadenken, en proberen een ontsnappingsplan te bedenken.
    Ik zuchtte en staarde een beetje dood voor me uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik weet nog steeds niet wat er precies allemaal gebeurd is maar goed, ik ga maar eens beginnen met mijn rol, maar dadelijk word ik opgehaald door mijn vader en maak ik hem dan thuis verder af en dan kan ik ook inspringen! (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik ben nu op school en reageer extra als ik thuis ben, dit is tussendoor. :3)

    Harry Edward Styles.

    Ik blies plagend in het gezicht van het meisje dat voor me zat en knipperde een paar keer met mijn ogen, waarna ik haar een glimlachje gaf. "Natuurlijk werk ik mee schat, geen probleem."
    En als zij zo stom waren om een fout te maken waren wij hier weg... Het was gewoon zo grappig om te zien hoe die meisjes ruzie aan het maken waren hierover. Ik trok nog een paar keer zo onopvallend mogelijk aan de touwen en zuchtte. Misschien zou ik Zayn los kunnen krijgen, aangezien ik wel aan zijn knoop kon... Maar dan moest hij ook nog weg zien te komen.
    Ik probeerde Zayn nog eens aan te stoten, als teken dat ik een plan had. Nou ja... een plan? Ik had een idee, maar ik wist totaal niet hoe we verder moesten als Zayn los was. Als het me al lukte kon ik nog weinig tot niets en mocht Zayn het opnemen tegen drie moordmeiden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Zuchtend liep ik verder, hopend dat ik toevallig een taxi kon vinden. Maar het was al redelijk laat, dus ik had het gevoel dat ik die vandaag niet meer zou tegenkomen. Ik vervolgde mijn weg door steegjes, straatjes en besloot om uiteindelijk maar door het park te gaan, dat was korter naar de thuisbasis.
    Mijn voeten deden pijn van het lange lopen en ik liep mokkend verder, totdat ik iemand tegenkwam die ik herkende.
    "Rhoda? Wat doe jij hier?" vroeg ik verbaasd, kijkend naar het meisje voor me.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Camille Safyrah Zodian
    Ik rolde met mijn ogen en gaf een schop tegen het touw. 'En wat wilde met ze doen nu je ze hebt, schat?' zeg ik sarcastisch tegen Joanne. Ik klem mijn mes stevig vast, klaar voor elke aanval die ze inpland. Harry bleef schattig, het boeide me niet dat hij "van haar" was. Zo bezitterig was ze wel vaker. 'Ik zie hier niet echt iets in. Ik kan niet echt naar ze gooien zo.' ik gooide om mijn woorden bij te zetten mijn mes met kracht en gemak over de hoofden van de jongens. Snel greep ik een tweede, weer voorbereid op aanvallen. Ik haal een hand door mijn bruine krullen en mijn ogen schieten van Joanne naar de jongens.Ik leg mijn hand op de plek van de revolver, mocht ik die willen gebruiken. 'Trouwens, je wordt steeds baziger. Alsof je de leiding hebt of zo. Vroeger vond ik het leuker.' zeg ik schouderophalend. Ik kijk haar niet aan, maar bestudeer zogenaamd het lemmet van mijn mes.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Mijn ogen waren gericht op de lucht voor me. Het werd laat, en koud, maar ik kon er tegen. "Rhoda, wat doe jij hier ?". Lichtjes verschoot ik, wat nieuw was. Ik had een slecht geweten gekregen. Ik likte over mijn lippen heen en stond op om me dan richting Louis te draaien. Ik stak mijn handen in de zakken op mijn achterste en keek naar Louis. Lichtjes haalde ik mijn schouders op, "Denken, niets doen, straks waarschijnlijk slapen". Ik vroeg me af of ik moest zeggen dat Zayn en Harry gevangen waren. Misschien wel, maar ik vertrouwde hem nog altijd niet helemaal, ik bedoelde, hij had me achtergelaten in het vuur. Ik vroeg me toch nog altijd af of hij echt niet wist dat ik eruit kon komen, misschien wist hij dat wel en deed hij het daarom. Ik beet zacht op mijn lip en richtte mijn blik op de grond, "En jij, moet jij niet in de basis zijn of hoe je dat ook noemt ?" vroeg ik met een waterig glimlachje.

    Joanne Mikayla Brights
    Ik glimlachte naar Harry en stond weer op. "Camille , wees niet zo stom. Jij weet dat mijn vader de rede van dit alles was. En nu hij dood is. Wil ik het overnemen. We gaan ze eerst ontvoeren dan vermoorden." Ik glimlachte. "Ik heb ook bonussen. Maar die ga ik nog niet vertellen" Ik likte over mijn lippen en keerde mijn blik weer op Harry. Mijn vingers gleden over mijn andere revolver , met mijn blik vast op Camille. "Geef toe , het is geen slecht plan."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camille Safyrah Zodian
    Mijn typisch duistere grijns speelt om mijn lippen. 'Oh, Joanne. Je weet toch dat ik meestal alles slecht vind? Maar ja, het is geen slecht plan. Maar ik heb ook niet gezegd dat het een goed plan is, hoor. Zijn die gasten niet van de geheime dienst?' Ik keek naar hun kleding, die vrij normaal was, maar toch. Je wist het nooit. 'Stel nou,' ik tik met mijn vingers tegen de hoofden van de jongens. 'Dat het wel zo is. Dan hebben we die hele crew achter ons aan. 'En by the way, ik ben gek op bonussen. Dus pest me niet zo.' ik geef haar een speelse duw tegen haar schouder, en een oprechte glimlach siert mijn gezicht. Ja, ik kon wel blij zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Charabella Aidenn Borges

    'Mag ik mijn revolver terug?' vroeg ik aan Joanne en zonder pardon trok ik mijn revolver terug. 'Ik ga ook weg. Ik ben ineens veranderd, don't know hoe dat komt. Ik wil ophouden met moorden en aanvaard mijn straf' kwam er pril uit mijn lippen en ik glimlachte. Dit zou een schok voor iedereen zijn. 'Als ik jullie moet verraden, doe ik dat maar. Als mijn straf dat minder erg maakt. Ook weet ik dat het een wanhopige kans is, maar ik wil me aansluiten bij de Britse geheime dienst. Nu ga ik Liam of Niall zoeken, zodat hun alles te weten komen en Harry en Zayn kunnen bevrijden' zei ik snel. Ik kon niet stoppen met moorden, maar ik zou heus wel ooit stoppen. Ook wist ik dat ik af en toe nog een moord deed, maar mijn droom om de wereld over te nemen moest ik toch echt laten gaan. 'Doei' lachte ik en voordat ze me neer konden schieten sprong ik lenig het raam uit en verdween tussen de daken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hadden jullie niet verwacht, he. Maar geen zorgen, ze komt terug. Nu spreekt ze de waarheid maar ze kan niet stoppen met moorden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Joanne Mikayla Brights
    "Ik stel je voor aan Harry en Zayn , agent 005 en 006." Ik grinnikte en keek Harry aan. Hij zag er vreselijk goed uit , dat kon ik niet ontkennen , zelfs dat ik een moordenaar was. Daarna keek ik Zayn aan. Ik zocht naar een zendertje in hun jasjes. Niets. Wel pakte ik het oortje in hun oortje en deed ze in mijn zak. Eentje gooide ik naar Camille. "Breek het."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    'Dat ga je niet menen.' mompelde ik toen een van de meiden mijn oortje uit mijn oor haalde en ik haar zak deed. Daar ging onze enige kans op ontsnapping.
    Of nou ja, misschien niet de enige, want ik kon Harry's handen los maken als ik een beetje mijn best deed. Ik was alleen bang dat het heel erg op zou vallen.
    Ik tikte met mijn handen tegen Harry's handen om hem te laten weten dat ik hem los kon maken.
    Een meisje was ondertussen weg gegaan, omdat ze zogenaamd bij de geheime dienst wou, net als ons. Ik geloofde er echter helemaal niks van. Ze kon nooit van een moordenaar naar een goede geheim agent veranderen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Misschien is het handig als Liam of Niall ook reageert?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Degene die Liam speelt bestaat helemaal niet?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.