• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (Nee , Joanne gaat alleen maar dreigen met de jongens.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [En ik kan je al zeggen, Scar is echt een bitch en denkt dat ze overal de baas kan spelen en alles, iemand die geen spijt of medelijden kent enz.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    CxStylinson schreef:
    (Mensen... Ik wil even tussendoor zeggen dat nu al drie meisjes bijna zeker stoppen met vermoorden, en dat is wel een beetje te snel. Zo is de RPG wel heel snel afgelopen...)

    Dat is inderdaad best wel heel erg waar.

    Liam James Payne
    Na de bevelen van Charabella en Harry blijf ik stilstaan, zoals het meisje met het pistool het wil, maar mijn revolver liet ik omhoog. Ik merk dat ze nu haar pistool op mij richt, maar als ze schoot, schoot ik ook. Bovendien stond ik nu wel beschermend voor Zayn.
    'Kun je omdraaien, dan probeer ik je touwen los te krijgen.' Tenminste ik dacht dat hij nog vast zat met zijn handen. Ondertussen zocht ik contact met H.
    'H? Waar ben je?'

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:01 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    DreamWishes schreef:
    [En ik kan je al zeggen, Scar is echt een bitch en denkt dat ze overal de baas kan spelen en alles, iemand die geen spijt of medelijden kent enz.]


    [Just like Joanne^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Charabella Aidenn Borges

    'Als je bewusteloos bent, kan je niet schieten' floot ik zachtjes. Mijn revolver gooide ik naar Liam zodat ie een extra had en ik wierp hem een waarschuwende blik toe. 'En jij, niet mij vermoorden tot je haar wat aangedaan hebt. Nogmaals, ik kan je alles vertellen. Daarna zal ik mijn straf aanvaarden' vertelde ik hem en nu richtte ik een taser op Joanne's hoofd en een op haar middel. 'Je kan kiezen. Of je geeft je over en dan zien we nog wel. Of je schiet iemand dood en je gaat er zelf ook aan' mompelde ik. 'Wanneer komt die versterking nou?' mimede ik naar Liam.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde dat Joanne haar aandacht verdeelde en haar hand naar mijn nek bracht. Ik reageerde niet op haar woorden en liet een zwak glimlachje zien, kijkend naar de anderen. Ze had een klein foutje in haar plan gemaakt, namelijk om mijn handen vrij te laten. En mijn benen waren ook volledig vrij. De ander had ook een revolver en kon sneller reageren als Joanne als ik haar afleidde, dus dit was te doen.
    "Mistake." zei ik zacht, waarna ik met mijn ene hand naar mijn nek reikte en haar pols omklemde, waarna ik met mijn andere hand naar de revolver reikte en met mijn ene been een trap naar achteren gaf, waarbij ik haar knie raakte. Kom op Styles... Schakel die chick gewoon uit!
    "Schiet nou!" schreeuwde ik naar de anderen. "Let niet op mij, schiet!"
    Ik nam een risico, ja. Ik stond namelijk erg in de weg en had de kans om geraakt te worden, maar dat deerde me niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Curlies schreef:
    Joanne Mikayla Brights
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Ik ben de enigste die niet is veranderd. De een ligt op de grond en de anderen zijn gewoon weggelopen. Denken jullie dat het leuk was als het bij jullie bandje?" Siste ik. Ik hield mijn hand bij Harry's nek en de revolver richtte ik op een andere jongen die ook zijn revolver op me richtte.


    (Bedoel je Nick hier? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Vind je toch niet erg?? ^^ Kunnen ze BFF zijn, omdat ze zoveel op elkaar lijken, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joanne Mikayla Brights
    Ik rolde met mijn ogen en draaide mezelf om naar Harry vervolgens gaf hem een trap in zijn maag. ''Ik zeg niet dat ik me overgeef en ik zeg niet dat ik ga schieten.'' zei ik neutraal. Simpel pakte ik mijn revolver van hem af. ''Dit is echt vaag. Ik geloof dat er al drie meiden zijn gestopt met moorden. Dat is toch onmogelijk? Je gaat niet zomaar stoppen. Het is een gewoonte. Het is een drug.'' zei ik met mijn blik op Charabella. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. Soms waren mensen echt zo stom en laf.

    [Misschien kan Scarlett erin springen om Joanne te helpen^^ Nu zegt Joanne wat jullie allemaal denken geheh.. xd Ik ben nu even tijdelijk op mijn laptop. Was al die tijd op mijn mobiel -_- ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:13 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Hoe kan ze trappen in zijn maag als hij nog steeds naar de anderen gedraaid staat? ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    Ik zucht en ben weer opweg naar huis, ik was net in de schiethal, gewoon even oefenen is nooit slecht. Ik zucht en pak de sleutel en gooi mijn tas met wapens neer in de gang en hang ,mijn jas aan de kapstok en zucht en loop verder het huis in waar ik met de andere meiden woon, allemaal hebben we hetzelfde doel, de geheime dienst uitmoorden. Dan hoor ik geluiden uit een kamer komen en frons even en loop naar het geluid toe en open de deur en zie daar Joanne, Charabella en nog wat jongens. -Geen idee wie er nog zijn en of ze wel in het huis zijn maar goed- Ik kijk even verbaasd naar de hele situatie en grinnik dan. ' Wat doen jullie?' mompel ik dan en leun nonchalant tegen de deuropening en kijk naar het hele spektakel voor me. Als ik dan eens goed de jongens bekijk frons ik weer. 'Die boyband, serieus?' zeg ik dan lachend.


    [Geen idee of het goed is, heb maar wat gedaan, want ik weet niet wat iedereen doet, hoe of wat.....]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charabella Aidenn Borges

    'Dan maar zo' fluisterde ik en ik schokte Joanne neer, geen idee of het wel goed raak was. Ik wist niet of Joanne nog kon schieten en lette er goed op. Ik wierp een onschuldige blik naar de jongens en keek weer terug naar Joanne.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik weet niet hoe ik het anders moet doen , even een beetje aangepast :3 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Misschien kan Charabella gewond raken nu door iemand?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik pakte het pistool wat Charabella naar me schoof aan, waardoor ik er nu twee kon oprichten. Plotseling begint Harry terug te slaan tegen het meisje en schreeuwt hij dat ik moet schieten. Ik wil naar hem luisteren, maar het gaat niet. ik ben te bang om het ook te raken en dan zou ik niet meer met mezelf kunnen leven. Wat de hele situatie nog fijner maakt is het meisje wat opeens in de deuropening verschijnt. Gelijk richt ik een van mijn revolvers op haar.
    'Niet bewegen of ik schiet. En je vriendin!' Dan maar dreigen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa