• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Huh?]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 15:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Het is met dubbel d , mijn fout.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Door een al te bekend deuntje kom ik kreunend omhoog uit mijn bed. Het was nogal laat geworden gisteravond en als ik een blik werp op de wekker merk ik dat ik lang geslapen heb. Snel spring ik op en zoek mijn mobiel -die het geluid maakt. Eenmaal gevonden druk ik de beller weg, mijn zus. Geen idee wat ze wil, maar ik had even geen behoefte aan een gesprek. Ik kleed me om en ga naar beneden om wat te eten te zoeken. Daarna is het tijd om naar mijn -ons- nieuwe werk te gaan. Ik ga naar buiten en begin te lopen. Af en toe komt er iemand langslopen, maar ik negeer ze allemaal. Ik blijf wel alert, je weet maar nooit wat er kan gebeuren.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Charabella Aidenn Borges

    Toen ik van het dak sprong, herkende ik hem. 'Liam!' schreeuwde ik en ik rende zo hard als wat naar hem toe. Binnen een paar seconden stond ik naast hem. Ik was best snel. 'Je kent me niet, maar kom even mee' zei ik en ik trok hem mee naar een steegje waar niemand woonde of was. 'Voordat je me mept ofzo, kijk maar niet naar mijn wapens' mompelde ik toen ik met een hand de riem vastgreep waar mijn tasers inzaten. 'Ik ben een moordenaar. Nee, ik ga je niet vermoorden. Louis is gevangen geweest bij een vriendin van me, maar ze kon hem niet doden etc, dus nu is ie weer vrij. Niall heb ik geen idee waar hij is maar Harry en Zayn zijn gevangen bij twee oud-vriendinnen van me. Eentje heet Joanne, zij is de ergste. Ga er niet meteen op af om je hebt geen wapens of wat. Als je met me mee gaat, kan ik voor een wapen zorgen en dan kunnen we een plan bedenken. Trouwens, ik ben Charabella. Als je niet meegaat dan kan ik je ook gewoon bewusteloos schokken, vastbinden en je dwingen. Dus wat zeg je ervan?' praatte ik door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ho, dit gaat me iets te snel... Ik reageer zo met Haz en Lou, als ik alles bij kan houden.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Is Q nog ergens nodig? Ze heeft de nieuwste Aston Marten klaarstaan :'))


    Happy Birthday my Potter!

    Louise Mackenzie
    "Wacht even. Laat die crew en auto. We moeten ze eerst testen , ze zijn niets voor niets nieuwelingen." Ik zucht en sla op de tafel. "Voor de rest , doe wat je denkt dat goed is."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles.

    Ik kreunde zachtjes toen mijn oortje werd afgepakt. Dat ding was een van mijn enige middelen die ik bij me had, ja! Ik zette weer een grijns op, ook al was hij nep. Hallo, twee meiden die zaten te bekvechten om mij?! Daar moest ik optimaal gebruik van maken, ook al hadden ze wapens...
    "Dus... Hoe heten jullie beauty's?" vroeg ik glimlachend, terwijl ik voelde dat Zayn tegen mijn handen aantikte. Moest ik hem nou los maken of ging hij mij losmaken? Ik had geen idee, maar ik tikte terug als teken dat ik het redelijk begreep.
    Dan zorgde ik wel voor afleiding, hoe mooi toch... "Mag ik trouwens een van jullie eens lenen of zo?"
    Oké, als ik hier nog ruzie mee ging uitlokken had ik een probleem, maar het viel altijd te proberen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    'Liam!' Gelijk ben ik gealarmeerd en grijp ik naar mijn zij. Normaal tijdens diensturen zit daar mijn wapen, nu voel ik alleen leegte. Voor ik me echt anders kan verdedigen word ik gegrepen aan mijn arm. 'Je kent me niet, maar kom even mee.' Het is een meisje die me meesleept naar een steegje wat dichtbij ligt. 'Voordat je me mept ofzo, kijk maar niet naar mijn wapens. Ik ben een moordenaar. Nee, ik ga je niet vermoorden. Louis is gevangen geweest bij een vriendin van me, maar ze kon hem niet doden etc, dus nu is ie weer vrij. Niall heb ik geen idee waar hij is maar Harry en Zayn zijn gevangen bij twee oud-vriendinnen van me. Eentje heet Joanne, zij is de ergste. Ga er niet meteen op af om je hebt geen wapens of wat. Als je met me mee gaat, kan ik voor een wapen zorgen en dan kunnen we een plan bedenken. Trouwens, ik ben Charabella. Als je niet meegaat dan kan ik je ook gewoon bewusteloos schokken, vastbinden en je dwingen. Dus wat zeg je ervan.' Whoh, ik ben een dagje niet aanwezig en er gebeuren gelijk allerlei dingen. Maar in hoeverre kan ik dit meisje vertrouwen. Wie zegt niet dat dit een valstrik is om mij ook te vangen en samen met Harry en Zayn te vermoorden. En misschien is Louis daar ook nog en zit ze glashard te liegen over dat hij weer vrij is. Het liefst wil ik nu mijn oortje indoen, die me in contact stelt met het hoofdkantoor, met M en Q. Maar die zit in mijn broekzak, waar ik op het moment niet bij kan zonder argwaan te wekken.
    'Wie zegt dat ik jouw kan vertrouwen?' Ik zorg ervoor, dat ik haar kan afweren als ze haar tasers of revolver trekt.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik snap hier dus echt niks van, kennen de meisjes de jongens of wat? Want ik begrijp Charabella's reactie echt niks.... Het lijkt haast of ze bij de goede hoort of iets, want ze wil Liam helpen of wat.... Ik snap het echt niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, ik vind het ook een beetje vaag worden. Ineens wil ze van de een op de andere minuut goed worden terwijl ze eerst nog alle mannen die ze tegen kwam vermoordde?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Camille Safyrah Zodian
    Ik kijk Harry wantrouwend aan. 'Camilla. Enne, geen trucjes. Ik loop naar hem toe, en houd mijn mes koelbloedig tegen zijn nek. 'Geen. Trucjes.' Mompel ik nog eens in zijn oor. Zo blijf ik zitten, niet verder bewegend. Als hij niks meer doet, sta ik op en kijk hem aan, ga tegenover Zayn en Harry zitten. 'Zo. Nog een onderwerp om over te praten?' mompel ik met mijn duistere ondertoon.

    [Sorry dat het zo kort is (vanwege vraag zegmaar) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DreamWishes schreef:
    [Ik snap hier dus echt niks van, kennen de meisjes de jongens of wat? Want ik begrijp Charabella's reactie echt niks.... Het lijkt haast of ze bij de goede hoort of iets, want ze wil Liam helpen of wat.... Ik snap het echt niet...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Rhoda schrok en ik stapte behoedzaam achteruit. Ik wilde haar niet laten schrikken.
    "Denken, niets doen, straks waarschijnlijk slapen." zei Rhoda op mijn vraag.
    Ik knikte en zuchtte. "Ga je niet naar huis dan? Waar slaap je eigenlijk?"
    Goed, ik klonk als een stalker... Boeien. Ik trippelde wat op mij voeten en beet op mijn lip, waarna ik eventjes contact maakte met M zodat ze wist dat ik onderweg was, anders kreeg ik nog ruzie.
    "M? Ik ben er zo." mompelde ik, waarna ik me weer op Rhoda richtte en knikte. "Ja, daar was ik op weg naartoe... Maar toen ik jou tegenkwam vroeg ik me af waarom je hier was."


    Reading a good book is like taking a journey.