• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

Rollen :

De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.

© Gebaseerd op de James Bond series
    ©Curlies

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

[Ik reageer zo, nu eten. Sorreeh, maar dalijk kan ik heel de avond en nacht]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Harry Edward Styles.

Ik draaide mijn hoofd woest weg van Camille en negeerde haar excuses, waarna ik me weer op Joanne richtte en weer begon te spartelen.
    "Teringwijf dat je bent!" krijste ik, waarna ik schrok van mijn reactie. Ik wist dat ik veel om mijn vrienden gaf, maar dat ik mezelf hier bijna aan het vermoorden was... Eigenlijk zocht ik de dood nu wel een beetje op.
    "Denk maar niet dat je hiermee wegkomt." zei ik, waarna ik haar met een dodelijke blik aankeek. Ik tikte een stuk harder tegen Zayn's handen aan, als teken dat hij moest opschieten. Anders kroop ik wel met Zayn naar haar toe en trapte haar wel, maar boeten zou ze zeker. Zo praatte je niet over mijn vrienden, en je sloot mij niet hier zomaar op!
    "Laat ook maar zitten, jullie zijn allebei hartstikke zielig... Aandachttrekkers."

Reading a good book is like taking a journey.

Nick Rodrigues - Hulpje
    Verveeld keek ik naar het computerscherm.Waarom was hulpje zijn zo saai,ik wilde wat meer actie.Na zo'n kwartier naar verschillende documenten gekeken te hebben hoorde ik raar geruis,het kwam van de radio.Ik fronste even en ging er naartoe.Ik zag al vluch dat er een zendertje contact proberen te maken.Als ik dan wat beter keek zag ik dat het van agent 008 was.Ik nam het contact op en begon te spreken."Agent 008,dit is H,wat is er aan de hand?"vroeg ik dan.Hij wist denk ik wel wie ik was,mischien kon ik dan toch nog wat actie beleve vandaag

(zoiets? )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Zayn Malik
    'Haz hou je rustig.' probeerde ik Harry te sussen. Ik voelde dat hij het niet meer trok om hier te liggen, en het deed mij zelfs pijn om hem zo te zien.
    Ineens merkte ik dat de knoop van Harry's handen los was, en dat hij dus zijn handen kon gebruiken.
    Ik tikte met mijn elleboog tegen zijn arm aan als teken dat hij los was. Nu maar hopen dat hij de hint zou begrijpen en mij ook zou bevrijden.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Joanne Mikayla Brights
    "Jij noemt mij een aandachttrekker?! Jij was een wereldberoemde zanger die opeens naar de geheime dienst gaat! Dat heet pas aandacht trekken!" Ik begon te schreeuwen. "Ik kan jullie in één klik vermoorden! Een rede waarom ik het niet wil doen? Ik wil jullie allemaal samen vermoorden. Met Louise Mackenzie. Goddamnit." Ik had teveel gezegd.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Liam James Payne
    'Agent 008, dit is H, wat is er aan de hand?' Terwijl ik Charabella nog steeds vragend aan keek hoorde ik opeens geluid in mijn oortje. Gelukkig. Ik keek het meisje aan.
    'Één momentje, alsjeblieft.' Ik draaide me om en duwde het oortje iets beter mijn oor in. 'H, dit is Agent 008. Ik heb versterking nodig en een aantal wapens.' Ik kende die jongen wel, hij was erg leergierig en enthousiast. En op het moment was er niemand anders, dus ik moest het maar met hem doen. 'Kan jij hier heen komen?'

[Ga ook even eten.]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Camille Safyrah Zodian
    Mijn blik verstarde bij zijn laatste woord. 'Zeg dat nooit meer!' schreeuw ik schril, en ik gooi mijn mes naar hem. Door mijn woede is dit hartstikke scheef, en ik zak in op de grond. Zacht begin ik te snikken, en de herrinneringen komen weer naar boven. Ik brak voor de ogen van de jongens die we hadden ontvoerd, en voor het meisje dat me altijd had gekend als een hard persoon.
    Ik kwam thuis, en op mijn hoede liep ik het huis binnen. Ik had volgens mijzelf een stuk meer te vrezen dan de gemiddelde tienjarige, en ik sloop dan ook zo stil mogelijk door het huis. Maar daar stond mijn vader. Ik krijg een harde klap in mijn gezicht, en aan zijn adem ruik ik dat hij dronken is. 'Moest je weer zo nodig mama's haarlint in, Camille Safyrah?!' Nog een harde klap, en een stomp in mijn maag. 'Een aandachtstrekker ben je, net als die smerige moeder van je. Die hoerige dingen moet ik niks van hebben. AANDACHTSTREKKERS, DAT ZIJN JULLIE WIJVEN. NUTTELOOS!' een klap tegen mijn kaak en ik val in een diep, zwart gat.
    Ik snik weer, en voel me zo gebroken, zo kapot. Mijn vader kreeg vroeger woedeaanvallen om alles, en ik was hier een beetje mensen aan het ontvoeren en vermoorden. Ik was geen haar beter. Ik pakte mijn mes, en maakte snel een flinke snee in mijn buik, zonder dat ik echt besefte wat ik deed. Bloed gutste over mijn handen, en ik keek naar het plafond. Dit is het einde, dacht ik. Ik hoor niet op deze wereld.

[Camille gaat lekker dramatisch doen ;p]

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 18:17 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Lifeisajoke schreef:

Rhoda E. E. Ramirez.

Ik beet zacht op mijn lip terwijl ik in mijn hoofd naging wat hij uitlegde. Oh daar woonde hij dus ! Het was een redelijk gewoon huis, niets speciaals, maar het was meer dan de gemiddelde mens om het zo te zeggen. Ik keek nog even in zijn ogen toen ik zachtjes knikte, "Ja, is goed". Ik glimlachte naar hem en draaide me om en naar het huis te lopen. Ik stopte nadat ik 2 stappen had gezet, beet zacht op mijn lip en stapte toen weer naar Louis toe. Ik drukte een zacht kusje op zijn wang, "Dankje". Ik liep achteruit, glimlachte nog even naar hem waarna ik me omdraaide en begon te lopen. Door mijn donkere kledij was ik waarschijnlijk al redelijk rap verdwenen. Ik vervolgde mijn weg tussen de vele steegjes en straten tot ik aan zijn huis uitkwam. Voorzichtig stak ik de sleutel in het slot en liep naar binnen. Dit voelde zo vreemd aan. Ik beet zacht op mijn lip en sloot de deur achter me. Moest ik hem op slot doen ? Misschien als ik ging slapen. Ik liep voorzichtig de gang door en kwam zo uit in de woonkamer. Het was hier zo lekker warm. Ik glimlachte lichtjes en liet me neerzakken in de zetel.

Harry Edward Styles.

"Haz, hou je rustig." hoorde ik Zayn zeggen, proberend om mij te sussen.
    Ik schudde wild mijn hoofd en beet giftig op mijn lip. Ik voelde hoe Zayn met zijn elleboog tegen mijn arm tikte en wilde mijn handen nog iets dichter naar hem toe proberen te schuiven, maar tot mijn verbazing merkte ik dat ik los was.
    Ik moest mezelf dwingen om te blijven zitten en de touwen nog over mijn handen te laten liggen zodat het niet opviel dat ik niet meer vastzat, want het liefst was ik nu opgesprongen en had een van die twee hun nek omgedraaid. Een eitje, al zei ik het zelf... Mijn handen waren nu eenmaal magisch. Dat was weliswaar overdreven, maar ik had er veel kracht in.
    Ik begon aan Zayn's knoop en prentte in mijn hoofd een plaatje in van hoe de knoop eruit zou moeten zien, vanaf hoe ik het voelde... Ik dacht na hoe ik het beste te werk kon gaan en begon eraan te prutsen.
    Ik keek op toen Joanne tegen me begon te praten.
    "Hoe kan ik verdomme aandacht trekken als ik undercover ben?! Spoor je wel of zo?! Ik draag tenminste nog iets bij aan de maatschappij, jij voert geen ene flikker uit! Je bent gewoon een mislukt geval!" schreeuwde ik terug, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok. "Moet ik nu bang worden? Ik ben liever dood als dat ik jou nog drie seconden langer moet aankijken. Je bent het niet eens waard om een moordenaar te zijn."
    God... Wat was ik aan het doen?! Ik hield mezelf echt niet meer in de hand! Wie plakte mijn mond dicht?! Ik negeerde haar opmerking over M, ik zou er nog wel achter komen waarom ze het deed. Ik lokte het wel weer uit.
    Ik schrok me dood toen er een mes op me afgevlogen kwam en Camille instortte. Goed Harry, eentje heb je mentaal kapot gemaakt. Nog een te gaan...

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 18:19 ]

[de reactie van Camille was er ook nog :') ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

xClove schreef:
    [de reactie van Camille was er ook nog :') ]

(Toen was ik aan het typen :c Ik heb het wel al aangepast.)

Nick Rodrigues-Hulpje
    'Één momentje, alsjeblieft.' hoorde ik hem zacht zeggen,vast niet tegen mij bedoeld.'H, dit is Agent 008. Ik heb versterking nodig en een aantal wapens.' hoorde ik hem dan zeggen,ik nam vluch een stylo uit mijn zak en schreef wapens op mijn hand,dat ik het zeker niet ging verheten.'Kan jij hier heen komen?'vroeg hij dan.Nogsteeds had ik de balpen in lijn hand."Agent 008,waar zit je nu ongeveer?"vroeg ik hem dan.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Charabella Aidenn Borges

'Helaas heb ik er maar 1, maar hier' ik gaf hem mijn revolver en hield zelf mijn tasers klaar. 'Die versterking kan zo komen' mompelde ik. 'Kom' zei ik en ik liep naar een oud appartementje die ooit van mij was. Ik liet hem binnen en grijnsde. 'Ze weten niet dat dit van mij is, plus hier heb ik nog meer liggen' grinnikte ik en ik deed de deur achter hem dicht. 'Kom mee' zei ik en ik begeleidde hem naar de woonkamer, waarbij ik een mesje uit mijn laars pakte. 'Oke, ik heb hier nog een paar messen en een revolver liggen. Ik weet het, niet veel maar we kunnen er wat mee' mompelde ik.

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 18:28 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Louis William Tomlinson.

Ik was opgelucht dat Rhoda naar me luisterde, maar ook overdonderd door de kus op mijn wang. En nu? Nu stond ik gewoon dom in de richting te staren waar ze naartoe liep, mijn huis.
    Ik probeerde contact te krijgen met M, maar ze reageerde weer niet. Lekker dan... Zou er een andere lijn zijn waarmee ik contact mee zou kunnen krijgen?
    Terwijl ik verder liep begon ik wat te klooien met het oortje, hopend dat iemand anders op me zou reageren. Dadelijk was er iets met M of Q gebeurd!

(Ik weet niet veel te zeggen met Lou. :3)

Joanne Mikayla Brights
    Ik kijk verafschuwd naar Camille. Die is mentaal kapotgemaakt door hem. "Jij!" Ik drukte mijn revolver tegen zijn slaap aan en door een snelle blik achterop wist ik dat hij los was. "Je gaat hier nooit meer weg. Nooit." Ik grijnsde sarcastisch.

I don't want you to die, I want you to suffer.