• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos

-Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]

Reading a good book is like taking a journey.

(Naomi en ik zijn morgen lkker vrij :3)

Whoever is trying to bring you down, is already below you

( Echt niet ik ga verhuizen...ga liever naar school dan dat want er is nu al gezeur omxD)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(vrij van schoo, bedoel ik dooie, ik ga morgen hakken voor het kerstgala kopen :3)

( Echt niet ik ga naar school om niet mee te hoeven verhuizen...nee we zijn morgen vrij)

[Kmoet zo eten, zal dr na Wel ff op mijn pc gaan om het lijstje im te vullen van je rpg]

xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

'Dan hebben we de juiste woorden voor de volgende keer gevonden en het kost veel tijd, maar is ergens ook wel weer leuk' zeg ik lachend. 'Daar kan ik niet veel meer over zeggen en die heb ik eerder gehoord vandaag..alleen hadden we het toen over jou' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Wat ik denk is dat jij lief bent Hazz, maar ook dat boobear geen idee heeft.' Ik knik als antwoord op wat hij zegt. 'Dat kan je inderdaad niet en soms wel, maar ja we moeten er mee leren leven' zeg ik glimlachend. 'Het duurt gewoon te lang en ik ook niet , want doe liever iets leuks met jou' zeg ik en kijk dan ook weer aan. 'Dan zijn Hazz en Lou allebei goed' zeg ik vrolijk en glimlach weer door de kus op mijn neus. 'Dat wist ik inderdaad, maar daarom hoor ik het wel graag en dat is omgekeerd ook zo' zeg ik glimlachend en probeer hem boos aan te kijken als hij door mijn haar woelt. 'Je moet toch nog even geduld hebben' zeg ik en kan niets anders dan glimlachend als hij nog wat kusjes op mijn lippen drukt. 'Daar zegt Lou geen nee tegen' zeg ik grijnzend. Dit is gewoon een straf die niet erg is en je geen straf meer kan noemen ook al is het een van je zwakke plekken. 'Je bent bijna altijd nieuwsgierig' zeg ik met een glimlach. Ik wist dat hij het zelf ook gewoon leuk vond en het niet erg vind dat ik het nog niet wou vertellen.

( Komt er ooit nog een einde aan verhuisdozen inpakken is de vraag die nu al een tijd door mijn hoofd spookt xD Ik kan laat reageren, want ga maar weer verder ermee)

Harry Edward Styles

'Het is inderdaad ook wel weer leuk en uiteindelijk worden we het toch altijd wel weer eens' zeg ik lachend. 'hmm dan zijn we gewoon vervelend voor andere maar niet voor elkaar' zeg ik lachend en kijk hem vrolijk aan. Ik glimlach even door zijn volgende woorden, 'Nou boobear is ook heel lief hoor alleen weet hij echt wel wat er is' zeg ik lachend en tik met mijn vinger op zijn neus waarna ik even grinnik. 'Ja maar dat is soms best moeilijk om mee te leren leven maar ja' zeg ik en haal mijn schouders even op. 'Ja ik doe ook veel liever wat met jou en ik heb al een leuk idee wat we hierna nog kunnen doen, daar hebben we waarschijnlijk wel genoeg tijd voor' zeg ik met een glimlach en kijk Louis aan. Waarschijnlijk ging die nu weer vragen wat dan maar dat hoorde die later wel. 'Ja Hazz en Lou zijn allebei heel lief' zeg ik met een glimlach. Als hij me boos probeert aan te kijken als ik door zijn haar woel trek ik een onschuldig gezicht. 'Wat is er boobear?" vraag ik onschuldig en kijk hem aan. 'Dat wordt moeilijk maar ik zal het proberen' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even als hij zegt dat Lou geen nee zegt tegen de kusjes. 'Ja dat klopt' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik druk weer kusjes over zijn gezicht en daarna laat ik ze voor een lange tijd op zijn lippen. Mijn handen zijn ondertussen om zijn nek geslagen en ik lik even op zijn lip. Al snel belanden we in een hevige zoen totdat ik ineens wat gekuch achter me hoor waardoor ik opschik en stop met zoenen. Ik kijk achter me en zie een van de mensen van het management zijn. Ik kijk even beschaamt naar Louis maar grinnik dan zachtjes. De man schijnt het niet echt grappig te vinden maar ja, ik zag ze toch nooit lachen. 'Nou als jullie heren ook klaar zijn kunnen jullie mee' zegt hij en draait zich om.

Louis William Tomlinson

'Nu zijn we het weer met elkaar eens dus daar twijfel ik niet meer aan' zeg ik lachend en knik dan. 'Daar komt het dan op neer! Maar vind het niet erg zolang jij me maar niet vervelend vind' zeg ik nog steeds lachend. Ik glimlach weer als hij door mijn woorden ook weer glimlacht. 'Dan zijn wij allebei heel erg lief en Lou weet echt niet waar je het over hebt, want weet al niet mer waar het overging' zeg ik dan en volg met mijn blik zijn vinger als hij op mijn neus tikt. 'Het leven en beslissingen zijn soms moeilijk maar je doet er niets aan' mompel ik en word toch wel nieuwsgierig door zijn volgende woorden. 'Ben blij om dat te horen en Lou mag zeker niets weten over wat Hazza van plan is? Vraag ik. Het antwoord is eigenlijk wel duidelijk, want dat is altijd hetzelfde op momenten als deze...maar het valt altijd te proberen. 'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen' zeg ik vrolijk en kijk hem aan. Ik probeer hem nog steeds zo boos mogelijk aan te kijken, maar dat mislukt weer. 'Hazz weet heel erg goed wat er aan de hand is' zeg ik en grinnik dan. 'Het proberen is al goed goed genoeg en weet dat het moeilijk word.'nik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Jij zou er ook geen nee tegen zeggen en daarbij vind je deze straf volgens mij ook niet zo erg' zeg ik lachend. Dit zou nooit gaan vervelen en ik glimlach tegen zijn lippen als hij ze voor een lange tijd op de mijne drukt . Het gekuch achter ons liet ons beide opschrikkenen stopte ook de zoen. Wat een goede timing hebben die mensen toch ook altijd. Ik blijf Harry aankijken en kan niets anders dan zachtjes grinniken. De mensen van het managment konden gewoon nergens om lachen en toch vroeg ik me wel ens af hoe dat toch kon. Zo erg zijn we toch niet en hier konden wij toch ook niets aandoen? Dan moeten ze maar een ander moment uitkiezen. Zo eigenwijs ik was wilde ik mijn hoofd schudden en zeggen dat gewoon even geduld moesten hebben, maar doe het uiteindelijk toch maar niet. Kort druk ik nog een keer mijn lippen op die van Harry en knik dan. 'We komen al'

(Heb de ipad tussen de dozen kunnen vinden en heb gelukkig al internet....hier weer een reactie en volgens mij klopt het zo wel...het is een beetje onoverzichtelijk )

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:14 ]

[ik zou zo even reageren ^^ moet eerst douchen]

Harry Edward Styles

Ik grinnik even als hij dat zegt en knik daarna. ' Ik vindt het ook niet zo erg als jij me maar niet vervelend vindt, van de andere maakt het me niet zoveel uit' zeg ik en grinnik even. 'Dat zijn we inderdaad en dan is Lou nogal vergeetachtig want we hadden het er net nog over maar dat maakt niet uit' zeg ik lachend en kijk hem vrolijk aan. 'Die zijn inderdaad nogal moeilijk maar ja, zoals je al zegt kan je der niks aandoen' zeg ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Nou je mag het opzich wel weten hoor, het is maar wat je leuker vindt' zeg ik lachend en glimlach daarna. Opzich was het niks bijzonders wat ik wou gaan doen, gewoon iets leuks. Louis gaat het ook leuk vinden dat weet ik wel zeker. 'Nee dat weet Hazz niet' zeg ik weer onschuldig en grinnik even. 'Maar het is altijd nog beter als het lukt' zeg ik met een glimlach. 'Tuurlijk zou ik geen nee zeggen en ik vindt het inderdaad niet erg om deze straf te geven, in tegendeel zelfs' zeg ik lachend en druk nog wat kusjes op zijn lippen. Louis grinnikt ook als de man ons stort en ik kijk hem aan. Ik glimlach als hij nog een keer zijn lippen op de mijne drukt. 'Ik heb helemaal geen zin om te komen' protesteer ik zachtjes en kijk Louis zielig aan. Ik geef nog een lange kus op zijn lippen en pak dan zijn hand vast om vervolgens achter de man aan te lopen.

[ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:28 ]

( Ik ga naar mij neef en als ik daar ben zal ik reageren (: )

[is goed :)]

Louis William Tomlinson

Ik schudde mijn hoofd en grinnik dan. 'Ik kan jou nooit vervelend vinden Hazz en van de andere maakt het me ook niet zoveel uit' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Dat zijn we zeker en Lou vergeetachtig? Waarom is Lou vergeetachtig? Ach misschien is hij het toch wel een beetje, maar ben blij dat het niet uit maakt' zeg ik lachend en knik dan. 'Veel meer valt er niet meer over te zeggen als je het er mee eens bent.' Ik schud snel mijn hoofd na zijn woorden. 'Nee ik vind dit leuker, dus je hoeft het dus nog niet te vertellen' zeg ik glimlachend. Ik zei dan wel dat hij het moet zeggen, maar het was toch leuker om gewoon af te wachten tot wat hij van plan is. Hazza zijn plannen zijn altijd leuk, dus daar maak ik me niet druk om. 'Dat weet Hazza wel, want dat onschuldige zegt genoeg' zeg ik lachend. 'Dat is wel weer waar' zeg ik dan met dezelfde glimlach. 'Zie je dat ik je ondertussen wel een eetje ken en ben blij dat je deze straf ook niet erg vind' zeg ik grijnzend en grinnik door de kusjes op mijn lippen. Ik kijk Harry aan en zie hem weer glimlachend als ik nog een keer mijn lippen op de zijne druk. 'Ik ook niet en vind deze straf ook te leuk om te stoppen' zeg ik zachtjes en kijk hem net zo zielig aan. maar lig al snel weer door de lanfe kus op mijn lippen. 'Ik hou van je Hazz' zeg ik zacht als hij daarna mijn hand vast pakt om vervolgens achter de man aan te lopen.

Harry Edward Styles

'Nou dat is andersom hetzelfde Lou' zeg ik met een glimlach. Ik zou Louis echt niet vervelend kunnen vinden, ik vond het altijd wel leuk hoe die deed, grappig meestal, met hem wist je tenminste zeker dat je genoeg te lachen had en zo. Vervelend vond ik hem echt niet, juist niet. 'Ja Lou vergeetachtig omdat die nu al niet meer wist waar we het over hadden' zeg ik lachend. 'Oké dan vertel ik het je niet, maar weet wel dat we na de studio dan gelijk doorgaan, dat is het leukste' zeg ik met een glimlach en meer ging ik hem dus nu niet vertellen. 'Dat weet Hazza niet en hoezo onschuldig?" vraag ik lachend en prik daarna even in zijn buik. 'Een beetje ken? je kent me als de beste en weet dat ik deze straf geweldig vindt, net zoals jou' zeg ik lachend en kijk hem aan. Tuurlijk vond ik deze straf niet erg, Louis zijn heerlijke zachte lippen op de mijne hebben was dus echt geen straf, in tegendeel zelfs. Als hij me zielig aankijkt aai ik even door zijn haar. 'Misschien maak ik hem nog wel af' ze ik lachend en glimlach na zijn volgende woorden. 'Ik ook van jou Lou' zeg ik met een glimlach en plaats vlug tijdens het lopen een kus op zijn wang. Ik zie vanuit mijn ooghoek ook Liam die achter ons aanloopt. Ik hoop echt dat we snel klaar waren, dan konden Lou en ik wat leuks gaan doen, daar had ik nu echt zin in

Louis William Tomlinson

Door zijn woorden kan ik alleen maar glimlachen. 'Hazz ik moet echt nieuwe woorden verzinnen, want val anders in herhaling' zeg ik zo serieus mogelijk. Het is gewoon altijd gezellig met Harry in de buurt en dat is iets waar niet over te twijfelen valt. Ik zou niet weten waarom ik hem dan vervelend moet vinden. 'Lou zit met zijn gedachten bij een heel leuk iemand en daarom vergeet de alles zo snel' zeg ik lachend en knik. 'Dat is inderdaad de bedoeling en is goed..nu maar hopen dat we hier snel weg zijn' zeg ik met een glimlach en word toch wel nieuwsgierig, maar heb toch wel wat geduld om te wachten. 'Dat weet Hazza wel en precies zoals ik het zeg' antwoord ik lachend en sla mijn armen voor voor buik. 'Hazza mag niet prikken' zeg ik dan en grijns weer. 'Oké die je als de beste ken en dat klopt helemaal' zeg ik lachend. Als dit voor een van ons een straf was zou het wel heel vreemd zijn. Maar dat is gelukkig niet het geval. Ik kijk hem nog zieliger aan als hij even door mijn haar aai. 'Mijn haar' zeg ik met een zielige ondertoon en schiet in de lach. Oké dat klinkt net als Zayn als je aan zijn haar zit alleen dan iets minder erg..maar ook minder kans op problemen. 'Oeh die woorden bevallen me wel en dat lijkt me een heel goed plan' zeg ik. Een vrolijke glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het horen van zijn woorden en kijk hem aan.
    Your hand fits in mine
    Like it's made just for me
    But bear this in mind
    It was meant to be

I'm in love with you
    And all your little things

Zing ik vrolijk en grinnik door de kus op mijn wang. Ik was eigenlijk zo met mijn gedachten en aandacht bij Harry dat ik nog geeneens doorhad dat Liam en Zayn achter ons aanlopen of de man me weer een keer een chagrijnige blik toewerpt.

[wat moeten ze eigenlijk doen bij het management?weet zelf namelijk niks :Pp]