• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    (...)

    Alsof je alleen seks hebt kunnen gehad als je 16+ bent.


    daar heb je een heel goed punt!
    15jarige


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    (...)

    daar heb je een heel goed punt!
    15jarige
    Ze bedoelde alleen maar dat er 16+ in de titel staat en je het eigenlijk volgens de wetten mar pas mag lezen als je dus ouder dan 16 bent. Niet dat je op je dertiende nog geen seks kan hebben. (niet dat dat verantwoord is) :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ze bedoelde alleen maar dat er 16+ in de titel staat en je het eigenlijk volgens de wetten mar pas mag lezen als je dus ouder dan 16 bent. Niet dat je op je dertiende nog geen seks kan hebben. (niet dat dat verantwoord is) :'D


    haha snap ik maar wettelijk mag je idd pas vanaf je 16de seks hebben :p


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat vind ik trouwens ook zo onzinnig, wat heeft de wet nou te zeggen over of jij seks hebt voor je zestiende of niet? :/.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Dat vind ik trouwens ook zo onzinnig, wat heeft de wet nou te zeggen over of jij seks hebt voor je zestiende of niet? :/.


    Om je te beschermen.
    De 16+ is alleen een aanduiding zodat ook de jongere mensen op het forum weten in wat voor topic ze zich gaan begeven en dat het best wat uitgebreider word.


    Your make-up is terrible

    denk dat het gewoon met verantwoording te maken heeft. miss ook wel een beetje met pedofilie


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Audacity schreef:
    Dat vind ik trouwens ook zo onzinnig, wat heeft de wet nou te zeggen over of jij seks hebt voor je zestiende of niet? :/.


    Bepaald de wet dat ook al? Ik bedoel, ik vind dat ieder dat voor zich moet weten. Het is hun lijf dus zij beslissen er over.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    Dat vind ik trouwens ook zo onzinnig, wat heeft de wet nou te zeggen over of jij seks hebt voor je zestiende of niet? :/.


    bescherming om dingen zoals 12 jarige meisjes met een kind te voorkomen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Skylla schreef:
    (...)

    bescherming om dingen zoals 12 jarige meisjes met een kind te voorkomen...


    Als ze nou eens in plaats van de derde van de middelbare school in groep 8 of in de eerste klas van de middelbare school seksuele voorlichting zouden geven. Ik denk persoonlijk dat, dat meer helpt dan seks verbieden tot je zestiende want dan gaan mensen het juist doen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Als ze nou eens in plaats van de derde van de middelbare school in groep 8 of in de eerste klas van de middelbare school seksuele voorlichting zouden geven. Ik denk persoonlijk dat, dat meer helpt dan seks verbieden tot je zestiende want dan gaan mensen het juist doen.


    Je zou eens die aflevering van South Park hierover moeten kijken. Je moet kinderen van 11-12 dit soort dingen niet opdringen, zeker niet op school. De meeste zijn er nog niet eens mee bezig. Dan nog, vind ik dat de ouders het beter kunnen doen dan school, zeker op die leeftijd, want dat hoort gewoon bij het ouderschap.
    Ik kreeg het trouwens in de tweede al en dat vond ik vroeg genoeg.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Als ze nou eens in plaats van de derde van de middelbare school in groep 8 of in de eerste klas van de middelbare school seksuele voorlichting zouden geven. Ik denk persoonlijk dat, dat meer helpt dan seks verbieden tot je zestiende want dan gaan mensen het juist doen.


    dat moet je niet mij vertellen XD dat weet ik best :P dan moet men eerder de regering en het parlement vertellen ^^ zij maken de wetten en stellen voor een groot deel het onderwijs op :W

    Edit: Ik ben het heel erg met Nikki eens van hierboven ^^

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 19:12 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eyes schreef:
    (...)

    Als ze nou eens in plaats van de derde van de middelbare school in groep 8 of in de eerste klas van de middelbare school seksuele voorlichting zouden geven. Ik denk persoonlijk dat, dat meer helpt dan seks verbieden tot je zestiende want dan gaan mensen het juist doen.


    Dat doen ze ook. Tenminste, ik kreeg al seksuele voorlichting toen ik een jaar of 10 was.


    Tell me about it, stud.

    Eyes schreef:
    (...)

    Als ze nou eens in plaats van de derde van de middelbare school in groep 8 of in de eerste klas van de middelbare school seksuele voorlichting zouden geven. Ik denk persoonlijk dat, dat meer helpt dan seks verbieden tot je zestiende want dan gaan mensen het juist doen.

    Ik heb in groep acht en in de brugklas gewoon seksuele voorlichting gekregen, hoor. Ik vind het eerlijk gezegd best raar dat ze dat op jouw school niet doen dan...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    (...)
    Ik heb in groep acht en in de brugklas gewoon seksuele voorlichting gekregen, hoor. Ik vind het eerlijk gezegd best raar dat ze dat op jouw school niet doen dan...


    Bij mij op school deden ze het ook niet hoor...Ik kreeg het pas in de derde


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou, waar blijft die lijst :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.