• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

Dominant
    Oromis
    Qiayau

Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

Maagd

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]

Your make-up is terrible

Oromis schreef:
    (...)
    Hahaha, dat zou je nog verbazen.

Ik hoop alleen dat ik niet in lachen uit barst als ik voor de eerste keer ga doen. Dat zou echt te erg voor woorden zijn.

Physics is awesome

Barnabas schreef:
    (...)
    Mmm. Ik wacht eerst af totdat ik de juiste persoon heb gevonden. :Y)

Dat lijkt me sowieso een heel goed idee!

xSCHUT schreef:
    Jaa de eerste keer.. Dat was voor ons beide de eerste keer het het meest awkward was nog wel het feit dat hij hem er niet inkreeg haha ;$

Haha, ben ik blij dat hij al wat ervaring had. Zo ging het echt vlotjes.
    Maar het schept wel een band, zo een akward moment, niet?

Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

Eyes schreef:
    (...)

Ik hoop alleen dat ik niet in lachen uit barst als ik voor de eerste keer ga doen. Dat zou echt te erg voor woorden zijn.

Ik gok dat hij heel beledigd zal zijn en dan kun je seks wel vergeten. Als je heel slim bent leid je hem gewoon, dan kan het ook niet mis gaan + een hand op die plek vind hij vast en zeker niet erg :Y)

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:16 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Barnabas schreef:
    Ik word wel een beetje bang, haha. Brr. Soms voel ik me wel een beetje apart, dat ik nog steeds maagd ben op 19-jarige leeftijd. Mja.
    Ik zou daar echt niet zo over stressen. Ik had dat bijvoorbeeld wel niet en het is niet dat het een heel bloedbad wordt alsof je iemand hebt vermoord. Trouwens als je tampons gebruikt in plaats van maandverband is de kans op bloedden nog veel kleiner omdat je maagdenvlies dan al gescheurd kan zijn. Of het een mythen is of niet weet ik wel niet meteen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Mijn ex had al ervaring en ik dus niet. En hij wou dat het perfect ging voor mij en het lukte de eerste 3 keer niet omdat hij dus zo zenuwachtig was. Hij kreeg hem dus niet omhoog :'D en toen het wel lukte was het zo onromantisch als wat haha, het is een stom verhaal XD

-

Eyes schreef:
    (...)

Dat lijkt mij toch niet zo moeilijk of had je het licht uit gedaan?

Nee met het licht aan (; maar hij.. Jaa hoe zeg je dat.. Floepte er steeds uit

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

delightful schreef:
    (...)

Haha, ben ik blij dat hij al wat ervaring had. Zo ging het echt vlotjes.
    Maar het schept wel een band, zo een akward moment, niet?

Haha jaa dat wel we zijn nu nog steeds samen ( het is nog steeds niet gelukt :Y))
    Maar dat komt nog wel

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

xSCHUT schreef:
    (...)

Haha jaa dat wel we zijn nu nog steeds samen ( het is nog steeds niet gelukt :Y))
    Maar dat komt nog wel
    Dat is best schaamtelijk. :'D

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Lol ik moet er nog niet aan denken. xd

Ik vind dit echt zo'n grappig topic :')
    Ik leef met iedereen hier mee, ik zal dan jullie liefdeslevens steunen aangezien dat van mij al 17 jaar onbestaand is :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Eyes schreef:
    (...)

Hehe, dat is echt iets wat mij zou kunnen overkomen. Lekker awkward, krijgt ie 'm natuurlijk nooit meer omhoog.

Ben nog maagd, dus heb niet veel te zeggen over dit onderwerp, maar de eerste keren van mijn ontmaagde vriendinnen waren helemaal niet zo pijnlijk als de meeste denken, als geruststelling :3.
    Persoonlijk maak me over de pijn echt niet zo druk. Eigenlijk maak me helemaal niet druk over seks, ik zie wel wanneer 't komt. Ik weet in ieder geval zeker dat ik me alleen wil laten ontmaagden door een jongen van wie ik echt hou en wie ik vertrouw.

i put the fun in funeral

xSCHUT schreef:
    (...)

Maar dat komt nog wel

Dat komt natuurlijk nog wel. Blijven proberen ;)
    En hem zeker duidelijk maken dat je het niet erg vindt dat het niet onmiddellijk lukt, anders gaat hij zich mss onnodig druk maken en dan is de kans dat het lukt nog minder.
    Maar help hem een beetje, dan lukt het wel!
    Veel succes ermee!

Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

Ik heb eigenlijk best wel veel van Lacigreen geleerd. Zij weet echt je zelfvertrouwen te boosten, ze spreekt over onderwerpen die je aan niemand anders durft vragen en ze doorprikt een heleboel mythen. Heb heel veel gehad aan dat Channel toen ik jonger was. Thought I'd share (:

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:16 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Oromis schreef:
    (...)
    Ik gok dat hij heel beledigd zal zijn en dan kun je seks wel vergeten. Als je heel slim bent leid je hem gewoon, dan kan het ook niet mis gaan + een hand op die plek vind hij vast en zeker niet erg :Y)

Dat denk ik ook. Waarom moest je dat laatste nou sschrijven? Nu zie ik het helemaal voor me in mijn hoofd.

Physics is awesome

Assassin schreef:
    Nou, mensen maken je hier helemaal bang zeg lol. Tijdens mijn eerste keer had ik geen last van bloed, ook niet achteraf, al voelde ik me wel mega awkward toen ik weer thuis was. Het deed wel pijn, maar het was nou ook weer niet ondragelijk ofzo.

Inderdaad. Je gaat er heus niet dood aan.

26 - 02 - '16