• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

Dominant
    Oromis
    Qiayau

Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

Maagd

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]

Your make-up is terrible

Brennan schreef:
    (...)
    Ik heb in groep acht en in de brugklas gewoon seksuele voorlichting gekregen, hoor. Ik vind het eerlijk gezegd best raar dat ze dat op jouw school niet doen dan...

Ik wist wel dat mijn school raar was. Ik kreeg het echt pas in de derde en het was zo genant soms.

Physics is awesome

Hahaha, best grappig om te lezen hoe meisjes dit beleven :Y)

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Rechazame schreef:
    (...)

Bij mij op school deden ze het ook niet hoor...Ik kreeg het pas in de derde

Dat vind ik best raar. Ik kan me voorstellen dat het vaker gebeurt hoor, maar in de derde zijn de meeste mensen vijftien (of worden ze dat) en als je een keer bent blijven zitten of iets dergelijks kan je dan al zestien zijn. Als je dan pas leert hoe dat allemaal zit, lijkt het mij een beetje laat. Overigens kan je beter niet alle details aan een twaalfjarige uitleggen inderdaad, maar bijvoorbeeld toen ik in groep acht seksuele voorlichting kreeg was dat echt alleen de basis. Op de andere dingen kun je inderdaad prima later ingaan, maar ik vind het wel logisch dat je de belangrijkste dingen even duidelijk hebt.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

haha leuk topic ;)

Ik kreeg voorlichting in groep 8 (was alleen niet echt realistisch want de leraar gebruikte een bezemsteel om te laten zien hoe je en condoom om moest doen -.- maargoed, het ging om het idee.
    En ik kreeg voorlichting in de 2e of 3e, weet niet meer precies welke klas het was en daarvan waren alle condooms over datum xD, maar toen gebruikte we wel een kunstpenis zeg maar :p en geen voorbeeld op een bezemsteel...

Ik zit met een probleem.
    Namelijk dat ik nadat ik en mijn vriend bezig zijn geweest dat ik dan een pijnlijk branderig gevoel heb. Is dit normaal?

Please don't laugh at me. Dit is een serieuze vraag.

26 - 02 - '16

Wij moesten in de tweede geblindoekt een condoom uitpakken en om een paaltje doen xD

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Chat schreef:
    Ik zit met een probleem.
    Namelijk dat ik nadat ik en mijn vriend bezig zijn geweest dat ik dan een pijnlijk branderig gevoel heb. Is dit normaal?

Jua, dat heb ik ook vaak, dat is best normaal.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Maar ook dat de pijn halverwege de seks begint en dat je dan gewoon geen tweede ronde kan doen, if you know what I mean?

26 - 02 - '16

Chat schreef:
    Ik zit met een probleem.

hier ook hoor...niets om je zorgen over te maken (bloos)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Assassin schreef:
    (...)

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Chat schreef:
    (...)

Maar ook dat de pijn halverwege de seks begint en dat je dan gewoon geen tweede ronde kan doen, if you know what I mean?

Hm, ik heb het meestal erna pas. Misschien is het een idee om dan wat glijmiddel te gebruiken, dat voorkomt het meestal wel.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Hm, ik heb het meestal erna pas. Misschien is het een idee om dan wat glijmiddel te gebruiken, dat voorkomt het meestal wel.

Dat is idd wel een goed idee, bedankt ;3

26 - 02 - '16

Wat zijn vrouwelijke lichamen vervelend zeg. Bloeden aan alle kanten, doen pijn na de seks en zo voort. Wat ben ik toch blij dat ik een man ben :x

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik heb best wel een genante vraag...

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Chat schreef:
    (...)

Ik vind het helemaal niet raar. Ik heb het zelfs een tijd zo erg gehad dat ik niks meer kon hebben.
    Bern ermee nar de dokter geweest. Toen de gynaecoloog en toen een speciale fysiotherapie.. Ik mocht 3 maanden geen seks hebben om het te laten genezen.. (jaa het was bij mij echt heel erg.) Nu mag ik weer seks hebben maar ik moet wel voorzichtige zijn en heel vel standjes kan ik gewoon niet meer.

I'll never be good enough... You make me wanna die!