• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

Dominant
    Oromis
    Qiayau

Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

Maagd

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]

Your make-up is terrible

Eyes schreef:
    (...)

xD Om sommige reacties in dit topic lig ik echt in een deuk. Ik kan er niks aan doen.

Maar ik denk dat de voorkeur voor huidskleur ook ligt aan jezelf, ik ben bijvoorbeeld net een vampier dus als ik dan kinderen krijg (van hem) zijn het net vampieren. Het zou wel gaaf zijn maar ook wel een beetje zielig voor die kinderen.

O, ja ik had een vraag. In verhalen (de meeste dan) is de eerste keer (voor het meisje) helemaal geweldig, geen greintje pijn maar is dat echt waar?
    Nee. Ik was heel gestrest ook al wou ik het wel en de eerste keer ging dus niet zo prettig. Ik ga nu niet zeggen dat ik dood ging van de pijn, maar het verliep gewoon niet zo heel vlot. Maar dat betert echt wel heel snel.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

De eerste keer? Succes ermee :'D Bij mij deed het echt zeer en achteraf bloedde ik dus ook, echt heel smerig haha.

-

Horizons schreef:
    (...)Nee. Ik was heel gestrest ook al wou ik het wel en de eerste keer ging dus niet zo prettig. Ik ga nu niet zeggen dat ik dood ging van de pijn, maar het verliep gewoon niet zo heel vlot. Maar dat betert echt wel heel snel.

Dan maar hopen dat ik met dat ook geluk heb.

Physics is awesome

Oromis schreef:
    (...)
    Ghehehe, poor you. Hopelijk vind je snel een betere *O*

Verder, met de eerste keer. Ik zou gewoon niet al te bang zijn, als je een goed en lief vriendje hebt komt het vast wel goed (en na de eerste keer word het echt wel beter, tenminste dat denk ik dan toch.). (bloos)

En wauw, ik wist niet dat dit topic zo populair zou worden (hoewel ik het wel zou moeten verwachten met al die meisjes hier die allemaal 16+ dingen lezen en stuff) :Y)

Ik had het wel verwacht, dat dit topic zo populair zo worden. En ik wilde net gaan ontkennen over dat 16+ dingen lezen maar ik denk dat je gelijk hebt Maar ja, ik denk dat alleen de meisjes het doen. .

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Ik had het wel verwacht, dat dit topic zo populair zo worden. En ik wilde net gaan ontkennen over dat 16+ dingen lezen maar ik denk dat je gelijk hebt Maar ja, ik denk dat alleen de meisjes het doen. .

Dat meisjes alleen 16+ dingen lezen of? Want dan kan ik je nu al zeggen dat dat niet zo is ;p

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Balance schreef:
    De eerste keer? Succes ermee :'D Bij mij deed het echt zeer en achteraf bloedde ik dus ook, echt heel smerig haha.

Godallemachtig, ik mag wel overal handdoeken gaan neerleggen. :'D
    Je zult maar seks hebben met een vampier, dan ben je mooi het haasje! :'D Oké, flauw.
    Het lijkt me echt ranzig dat het zo bloedt, ieuw. Wat moet zo'n jongen dan wel niet denken? Lol.

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    (...)
    Je zult maar seks hebben met een vampier, dan ben je mooi het haasje! :'D Oké, flauw.
    Het lijkt me echt ranzig dat het zo bloedt, ieuw. Wat moet zo'n jongen dan wel niet denken? Lol.

Ik zou het niet weten xd
    Ik gok dat hij weet dat zoiets kan/zal gebeuren en zich erop instelt. En anders, tja, pech voor hem I guess? Als hij seks wilt zal hij erdoor heen moeten :Y)

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 15:13 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mijn eerste keer was helemaal niet vreselijk. Het ging best makkelijk eigenlijk.

26 - 02 - '16

Oromis schreef:
    (...)
    Ik zou het niet weten xd
    Ik gok dat hij weet dat zoiets kan/zal gebeuren en zich erop instelt. En anders, tja, pech voor hem I guess? Als hij seks wilt zal hij erdoor heen moeten :Y)

HAHA, ik krijg nu echt zo'n plaatje in mijn hoofd die laatst op 9gag was. :'D
    A real pirate sails the red sea, hahaha. :'D
    O god. Arme jongen, die kan echt wel een trauma krijgen als er zo'n bloedbad ontstaat.

Oromis schreef:
    (...)
    Dat meisjes alleen 16+ dingen lezen of? Want dan kan ik je nu al zeggen dat dat niet zo is ;p

Ik wilde schrijven, ik denk dat niet alleen meisjes dat doen. Ik was alleen het woordje niet vergeten. Fail

Physics is awesome

Barnabas schreef:
    (...)
    O god. Arme jongen, die kan echt wel een trauma krijgen als er zo'n bloedbad ontstaat.

Meestal word er toch iets anders bedoeld met "varen door de rode zee"? En ja, je kan hem dan alleen van te voren waarschuwen.

Physics is awesome

Barnabas schreef:
    (...)

Ghehehe, dat plaatje ken ik ook ja en ik heb medelijden met die jongen.

Eyes schreef:
    (...)

Ik wilde schrijven, ik denk dat niet alleen meisjes dat doen. Ik was alleen het woordje niet vergeten. Fail

Dan heb je gelijk. :Y)

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 15:35 ]

Ik word wel een beetje bang, haha. Brr. Soms voel ik me wel een beetje apart, dat ik nog steeds maagd ben op 19-jarige leeftijd. Mja.

Barnabas schreef:
    Ik word wel een beetje bang, haha. Brr. Soms voel ik me wel een beetje apart, dat ik nog steeds maagd ben op 19-jarige leeftijd. Mja.

Ik zou sowieso een handdoek op bed leggen, yes. Dat zei een klasgenoot van me die ervan baalde dat ze dat niet had gedaan *lolface*

No growth of the heart is ever a waste

Barnabas schreef:
    (...)

haha, omfg.

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.