• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

Dominant
    Oromis
    Qiayau

Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

Maagd

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]

Your make-up is terrible

Ik heb 50 Tinten Grijs gelezen en heb het gevoel dat er iets van mijn onschuldigheid weg is, dat is hoe ervaren ik ben.:W

everything, in time

Barnabas schreef:
    (...)
    Haha. XD Nou, ten eerste was hij overal ontzettend bleek, net een vampier.
    Zijn voeten waren afgrijselijk en hij had gewoon een heel lelijk lichaam zonder een beetje spiermassa. De volgende keer wil ik gewoon een mooie man die zijn lichaam goed verzorgt. Zijn lichaamsgeur was ook erg apart. :'D If you know what I mean.

xD Om sommige reacties in dit topic lig ik echt in een deuk. Ik kan er niks aan doen.

Maar ik denk dat de voorkeur voor huidskleur ook ligt aan jezelf, ik ben bijvoorbeeld net een vampier dus als ik dan kinderen krijg (van hem) zijn het net vampieren. Het zou wel gaaf zijn maar ook wel een beetje zielig voor die kinderen.

O, ja ik had een vraag. In verhalen (de meeste dan) is de eerste keer (voor het meisje) helemaal geweldig, geen greintje pijn maar is dat echt waar?

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

xD Om sommige reacties in dit topic lig ik echt in een deuk. Ik kan er niks aan doen.

Maar ik denk dat de voorkeur voor huidskleur ook ligt aan jezelf, ik ben bijvoorbeeld net een vampier dus als ik dan kinderen krijg (van hem) zijn het net vampieren. Het zou wel gaaf zijn maar ook wel een beetje zielig voor die kinderen.

O, ja ik had een vraag. In verhalen (de meeste dan) is de eerste keer (voor het meisje) helemaal geweldig, geen greintje pijn maar is dat echt waar?

Nee bij mij in elk geval niet. Ik had nog nooit zoveel pijn in mijn leven gevoelt...
    Niet goed!

I'll never be good enough... You make me wanna die!

Eyes schreef:
    (...)

Daarom zijn het dus verhalen ;)
    Nee dus.
    Maar ik denk dat het bij iedereen wel anders is.
    Maar echt leuk vond ik het nu niet echt.
    Maar het was ook niet vreselijk pijnlijk ofzo.
    Eerder neutraal, nogal overroepen naar mijn mening :)

Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

Qiayau schreef:
    (...)

Nee bij mij in elk geval niet. Ik had nog nooit zoveel pijn in mijn leven gevoelt...
    Niet goed!

Nu maak je me serieus bang. Maar ja, aangezien het waarschijnlijk nog heel lang gaat duren.

Physics is awesome

Eyes schreef:
    (...)

Nu maak je me serieus bang. Maar ja, aangezien het waarschijnlijk nog heel lang gaat duren.

Sorry Dat was neit de bedoeling!

Ik zei alleen hoe het bij mij was. Gelukkig had ik een hele lieve vriend toen die tijd. Dus heb er geen spijt of trauma's aan overgehouden!

Qiayau schreef:
    (...)

Sorry Dat was neit de bedoeling!

Ik zei alleen hoe het bij mij was. Gelukkig had ik een hele lieve vriend toen die tijd. Dus heb er geen spijt of trauma's aan overgehouden!

Ik denk dat dat ook het belangrijkste is. Dat je je goed voelt bij de jongen waarmee het gebeurt.
    Dan kan het hooguit lichamelijk een beetje pijnlijk zijn :)
    Maar je hebt evenveel meisjes die bijna of niet bloeden en ook niet echt pijn hebben hoor :)

delightful schreef:
    (...)

Ik denk dat dat ook het belangrijkste is. Dat je je goed voelt bij de jongen waarmee het gebeurt.
    Dan kan het hooguit lichamelijk een beetje pijnlijk zijn :)
    Maar je hebt evenveel meisjes die bijna of niet bloeden en ook niet echt pijn hebben hoor :)

Ik heb een vaag vermoeden dat ik niet zo'n meisje ben.

Physics is awesome

Hmm ik vraag me nou echt af...

Hoe zou seks met een meisje zijn. Ik ben niet bi maar toch vraag ik het me echt af..

Qiayau schreef:
    Hmm ik vraag me nou echt af...

Hoe zou seks met een meisje zijn. Ik ben niet bi maar toch vraag ik het me echt af..

Eh... Probeer het! Beste manier om erachter te komen!

quidquid excusatio prandium pro

Eyes schreef:
    (...)

Niet zo negatief denken!! :D
    Komt allemaal wel goed.

Eyes schreef:
    (...)

Dat denk ik ook altijd! Ik heb zo'n gevoel dat het bij mij echt een bloedbad wordt. D:
    Lol. Ik visualiseer nu een beetje te veel. Ahum.

"Well, well. Look who we've got here!"

RainbowDash schreef:
    (...)

Eh... Probeer het! Beste manier om erachter te komen!

Misschien doe ik dat ook ooit nog wel eens! ;)

Eyes schreef:
    (...)

Ehm, nee :W
    Bij mij deed het super zeer en vond ik het de eerste keer ook niet echt fijn. En daarna kwam ik erachter dat ik alles rood was van het bloed, wees gewaarschuwd :W

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Barnabas schreef:
    (...)
    Haha. XD Nou, ten eerste was hij overal ontzettend bleek, net een vampier.
    Zijn voeten waren afgrijselijk en hij had gewoon een heel lelijk lichaam zonder een beetje spiermassa. De volgende keer wil ik gewoon een mooie man die zijn lichaam goed verzorgt. Zijn lichaamsgeur was ook erg apart. :'D If you know what I mean.

Ghehehe, poor you. Hopelijk vind je snel een betere *O*

Verder, met de eerste keer. Ik zou gewoon niet al te bang zijn, als je een goed en lief vriendje hebt komt het vast wel goed (en na de eerste keer word het echt wel beter, tenminste dat denk ik dan toch.). (bloos)

En wauw, ik wist niet dat dit topic zo populair zou worden (hoewel ik het wel zou moeten verwachten met al die meisjes hier die allemaal 16+ dingen lezen en stuff) :Y)

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 12:16 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.