• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {mentaal is ze veel ouder :P
    je mag haar gewoon niet als 14 zien xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja inderdaad xd]

    Sam
    Ze trekt zich dan terug en ik kijk vragend naar haar. Maar dan begint ze mijn broek uit te trekken en ik bijt weer op mijn lip om me in te houden haar niet ineens te bespringen ofzo. Ze komt naar mijn mening veel te langzaam naar boven en ik kus haar hongerig, maar liefdevol en kreun weer verlangend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Die blik in zijn ogen... god. Hij zou bijna eng zijn, moest het hem niet zijn.
    Mijn hand gleed in zijn boxer. Zacht streelde ik over zijn lengte, terwijl ik hem met gesloten ogen verder kuste.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik houd me gewoon in met te ver gaan maar word zowat gek als ze dan met haar hand in mijn boxer gaat. Mijn handen leg ik weer op haar borsten die ik zachtjes masseer nu. Ik kreun gesmoord tegen haar lippen en zoen haar gewillig -maar ingehouden- terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Ik schiet in de lach, maar demp dat door mijn lippen in haar nek te drukken. Straks werden we nog betrapt door zo'n bewaker en dan hadden we straf en het zou awkward zijn. Als ik uit gelachen ben kijk ik haar weer aan en kietel haar express eventjes in haar zij. 'En ik houd van je,' lach ik en druk een kus op haar lippen. Ik draai ons voorzichtig om zodat ze op me ligt. Ik kus haar weer even en laat mijn handen naar haar rug gaan. Ik grijns even en bijt speels in haar onderlip. Dit was echt gestoord en idioot, maar zo grappig eigenlijk. Ik druk kusjes in haar nek en speel met een plukje haar. 'Weet je dat je hier best veilig zit. Je kan overal heen, het is nog redelijk ruim en niemand die je vindt.' Ik lach even en plaats een zuigzoen in haar nek.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik als hij in de lach schiet en hij drukt dan zijn lippen in mijn nek om het te dempen, wat me weer laat grinniken. 'Gek.' mompel ik dan zacht grijnzend, zodat niemand het zou horen. Als hij dan eindelijk toch is uitgelachen kijkt hij me aan en kietelt me expres even in mijn zij, waarna ik een sorrt spastische beweging maak en kort in de lach schiet. Als ik me zo beweeg hoor je dat in de schacht en mijn lach galmt er door heen en snel sla ik danmijn hand voor mijn mond. 'Oeps.' mompel ik dan zacht, maar grijns toch weer dan. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan met een glimlach en voel dan zijn lippen weer kort op de mijne en dan voor ik het weet zit ik op Ian en ligt hij onder mij en ik grinnik even zacht. Ik voel dan weer zijn lippen op de mijne. Mijn benen staan aan weerszijde van Ian's lichaam en ik zit licht op hem en ik ben licht voorover gebogen zodat ik mijn lippen op de zijne kan houden en grijns even kort tegen zijn lippen. Dan voel ik zijn tanden speels in mijn onderlip en ik grijns en doe hetzelfde bij hem. Dan voel ik zijn lippen in mijn nek, waar hij dan drie kusjes drukt en ik hem mijn ogen genietend gesoten. Dan kijk ik hem toch weer aan en hij speelt met een plukje haar en ik grinnik weer even zacht. 'Maar ook weer gevaarlijk, want je hoort alles en dan vinden ze ons wel makkelijk.' zeg ik dan grijnzend en zacht in zijn oor en bijt dan zacht in zijn oorlel en kijk hem dan weer met een speelse blik aan. Dan voel ik weer zijn lippen in mijn nek en als hij een zuigzoen zet kreun ik zacht en laat dan ook mijn handen onder zijn shirt glijden en streel zijn borst en buik plagerig met mijn vingertoppen en nagels terwijl ik hem nog steeds met de ondeugende blik aankijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik houd me gewoon in met te ver gaan maar word zowat gek als ze dan met haar hand in mijn boxer gaat. Mijn handen leg ik weer op haar borsten die ik zachtjes masseer nu. Ik kreun gesmoord tegen haar lippen en zoen haar gewillig -maar ingehouden- terug.

    Nala
    Ik genoot van zijn handen op mijn borsten en tikte licht met mijn tong tegen zijn onderlip aan. Ik had eerder de tongzoen verbroken, door zijn broek uit te trekken, maar nu wou ik die terug. En ik zou hem krijgen ook.
    Mijn hand sloot zich om zijn stam en bewoog langzaam op en neer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik genoot van zijn handen op mijn borsten en tikte licht met mijn tong tegen zijn onderlip aan. Ik had eerder de tongzoen verbroken, door zijn broek uit te trekken, maar nu wou ik die terug. En ik zou hem krijgen ook.
    Mijn hand sloot zich om zijn stam en bewoog langzaam op en neer.


    [Zijn stam? XD lol HAHAHAHAHA, dat vind ik een leuke benaming :3]

    Sam
    Ik blijf door masseren en pest haar dan door mijn mond niet te openen. En net te doen alsof ik het niet voelde haar tong. Bijna open ik mijn mond als ik haar dan ineens echt mijn lid voel beetnemen en ze haar hand op en neer doet. Ik kreun tegen haar lippen aan en mijn ogen zijn gesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Nja, moest eens wat anders vinden eh :P
    anders is het niet origineel meer}
    Nala
    Ik opende mijn ogen om zijn reactie te zien. Ergens vermoedde ik wel dat hij expres zijn mond niet open deed. Nou, ik was genadeloos.
    Mijn hand bewoog sneller op en neer. Ondertussen bleef ik hem aankijken. Plots stopte ik met mijn hand te bewegen. Ik tikte met mijn tong tegen zijn lippen en wachtte tot hij zijn mond open deed. Eerder zou ik niet verder doen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Haar hand gaat sneller en ik kreun weer tegen haar lippen aan. Ze doet het echt goed, maar ik weet ook wel hoe ze misschien aan die "ervaring" komt. Maar dan stopt ze ineens en ik raak gefrustreerd en voel haar tong. De boodschap is duidelijk, wil ik meer, dan moet mijn mond open. Ik ben eigenlijk overgeleverd aan haar en open daarom maar gelijk mijn mond voor een tongzoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Tevreden ging ik op in de tongzoen en gaf hem meteen het beloofde in ruil.
    Ik bewoog mijn hand weer op en neer.
    Vreemd genoeg bracht dit geen herinneringen bij me op. Maar ik had dan ook het verleden achter me gelaten. Voorbij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, Sam xD
    Nala heeft hem zoooooo in haar macht]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {ja, eh xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nala is een heks (cat)]

    Sam
    De tongzoen is wel ongelooflijk goed weer, denk ik bij mezelf. Dan voel ik haar handen weer bewegen en ik glimlach tegen haar lippen en kus haar gewillig door en blijf haar borsten masseren maar nu onder haar shirt. Ik kreun weer en voel me telkens meer opgewonden worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ooooooooooooh!
    kijk maar uit wat je zegt, ja!}
    Nala
    Mijn ademhaling versnelde weer een beetje en ik sloot genietend mijn ogen.
    Ondertussen begon ik nog sneller te bewegen met mijn hand. De lucht om ons heen was vervuld van spanning en voelde fris aan op mijn verhitte huid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [:Y) of anders? :P]

    Sam
    Haar hand begint sneller te bewegen en ik geniet van haar aanrakingen en kreun gesmoord tegen haar lippen. Ik ben niet ver meer van klaarkomen. En ik denk niet dat ze dat over haar handen wil krijgen. En ik wil het sowieso liever niet in mijn boxer. 'Ik kom bijna,' prevel ik dan tegen haar lippen aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.