• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    Ik rol met mijn ogen en kijk even rond. 'Hm dat kan hij straks wel opruimen of ik doe het morgen.' zeg ik met een glimlachje en pak haar hand vast om haar recht te trekken. Jacob woont op de 2de etage van dit gebouw met zijn zus. Emily. Ik loop met haar de trappen weer af en bel dan aan. Emily doet de deur open. 'Hi Em, is Jacob hier?' vraag ik haar en ze glimlacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {sorry, internet vloog de deur uit}
    Axton
    Ik grijnsde en haalde haar weer in. Mijn armen sloten zich om haar middel en ik drukte grijnzend langs achteren een kus in haar nek.
    "Hebbes, opnieuw." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ril zachtjes. 'Speel je vals of zo?' vraag ik hem lachend en kijk hem dan weer -iets moeilijker- aan. Ik druk een kusje op mijn lippen en kijk dan weer voor me. 'Zullen we er uit gaan?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik voel haar rillen en sla mijn armen nog wat steviger om haar heen.
    "Nee, ik speel niet vals. En ja, natuurlijk. Als jij wilt." glimlachte ik. Ik begon haar zachtjes richting de trapjes te duwen, zonder haar los te laten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ga de trapjes op en sla dan mijn armen beschermend om me heen als ik terug op het droge sta. In het water naakt zijn is geen probleem maar zo open en bloot voor zijn ogen? Ik bloos weer lichtjes 'Ax? waar liggen de handdoeken?' vraag ik hem zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde en liep naar een kast met handdoeken.
    Ik nam 2 grote, witte en gooide er eentje naar haar. De andere sloeg ik om mijn middel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik droog me af en sla mijn handdoek dan om me heen. Ik nuriën zachtjes Summer Nights van Grease. Die film wil ik wel nog eens zien. Ik kijk naar Axton en loop naar hem toe. 'Dag meneer Crawford.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    Ik rol met mijn ogen en kijk even rond. 'Hm dat kan hij straks wel opruimen of ik doe het morgen.' zeg ik met een glimlachje en pak haar hand vast om haar recht te trekken. Jacob woont op de 2de etage van dit gebouw met zijn zus. Emily. Ik loop met haar de trappen weer af en bel dan aan. Emily doet de deur open. 'Hi Em, is Jacob hier?' vraag ik haar en ze glimlacht.


    Michelle Fox
    Hij trekt me weg en ik lach als hij gezegd heeft dat Jacob dat straks wel opruimt. 'Ik kan het ook allemaal ergens heen laten verdwijnen, maar dan is het niet opgeruimd,' grinnik ik. We lopen de trappen af en eindigen voor een deur. Ik zie een meisje dat glimlacht en open doet. Ze heet Em of zo noemt Drew haar tenminste. Afkorting van Emma? Emily? Emmmo? Idunnoo. 'Hoi, ik ben Michelle,' stel ik mezelf voor. Ze is mens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Hi, Emily.' zegt ze glimlachend tegen Mich en kijkt even naar onze handen. Ze grinnikt zachtjes en ik rol met mijn ogen. 'Kom binnen. Ik pak even een emmer water.' zegt ze en loopt weg. Ik hoor een minuut of 5 later gigantisch gevloek. De beste manier om Jacob wakker te maken. Ik lach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ze stelt zichzelf voor als Emily en ik knik dan. Ik snap de opmerking niet als ze zegt dat ze een emmer water gaat halen maar ik snap het als ik gevloek hoor. 'Beste manier om iemand wakker te maken.' en ik kijk even afwachtend de gang door. Ik weet niet echt wat te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik sla van achter haar mijn armen om haar middel en glimlach naar haar. Ze voelt haar een beetje onwennig volgens mij. Jacob komt met een mokkend gezicht naar ons toe en ik verstop mijn grijns ik haar haren. 'Alles goed Jacob?' vraag ik onschuldig en hij kijkt me eerst verbaast aan en grijnst dan lichtjes als hij Mich ziet. 'Ik kom je bedanken voor het dak.' Hij wuift het weg. 'Jacob.' stelt hij zich voor aan Mich.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 6:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik voel Drew's (ik typte in eerste instantie Jake xd) armen om mijn middel van achteren en glimlach dan. Hij is echt lief. Ik leg mijn handen op zijn armen. Ik zie dan een jongen en even later stelt hij zichzelf voor als Jacob nadat hij eerst mokkend binnen kwam en toen licht grijnsde toen hij mij zag. 'Aangenaam, Michelle,' stel ik mezelf nogmaals voor. 'En dank je ja.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Hij kijkt me vragend aan en ik knik glimlachend lichtjes op zijn ongestelde vraag. Ze heeft ja gezegd. Zijn grijns word groter. 'Komen jullie binnen?' vraagt hij iets vertwijfeld maar ik schud mijn hoofd. 'Ik denk dat we maar terug naar school moeten.' zeg ik en kijk hem dankbaar aan. 'Dank je Jacob.' Hij haalt zijn schouders op. 'Nou ja, leuk te ontmoeten Mich. Het is fijn om eens te zien over wie hij zijn mond niet kan houden.' Ik verstop mijn gezicht terug in haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Die twee lopen echt met elkaar te praten, want ik zie het aan de blik in Jacob's ogen. Ondanks dat ze mensen zijn, zijn ze wel oké. Ik zie dan ineens Jacob's grijns groter worden en hij vraagt ons mee binnen, maar dat slaat Drew af. Ik lach zachtjes om Jacob's laatste woorden. 'Nogmaals, het was aangenaam je te ontmoeten. En ik denk dat Drew en ik morgenochtend ofzo alles komen opruimen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik droog me af en sla mijn handdoek dan om me heen. Ik nuriën zachtjes Summer Nights van Grease. Die film wil ik wel nog eens zien. Ik kijk naar Axton en loop naar hem toe. 'Dag meneer Crawford.' lach ik zachtjes.

    Axton
    "Mevrouw Parker." antwoordde ik grijnzend.
    "Of wil je al wennen aan je nieuwe achternaam. In dat geval, mevrouw Crawford." glimlachte ik lief.


    “To live will be an awfully big adventure.”