• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aimee Skye Rosefield

    Ik zag dat Lauren weer naast me was komen zitten gewikkeld in haar handdoek. Ik zag dat ze het moeilijk had en ging zitten. Ik twijfelde even maar sloeg toen mijn arm zacht om haar heen. "Weetje sommige mensen zijn het niet waard om over in te zitten" zei ik zacht. Ik keek haar even aan. Ze zag er gebroken uit. Ik kon er maar beter niet verder op doorgaan. Zelf haatte ik dat als mensen dat deden. Als ik geen antwoord gaf, vraag dan niet verder. Maar ja zo was ik, misschien was Lauren wel niet zo. Ik beet even op mijn lip en keek toen naar het water. De zon weerspiegelde in het water en brandde zo op mijn huid. Ik had me eigenlijk moeten insmeren, maar who cares? In de bus had ik niet iedereen gesproken en gezien, ik vroeg me af of iedereen er wel was en hadden ze ook zo'n vertrouwen als mij in deze vakantie? Ik wist het niet, misschien werd het nog wat, maar dan moesten we het wel met elkaar doen, er was hier namelijk geen wifi, bereik of iets anders waarmee je contact met de bewoonde wereld kon maken. Ik had wel gezien dat de camping nog steeds het winkeltje had als een paar jaar geleden. Dus voedsel was er nog genoeg. De camping was zeker veranderd in de loop der jaren. Misschien had het een andere eigenaar gekregen of zo.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lauren Aria Lockwood

    Dankbaar kijk ik naar Aimee en glimlach even zwakjes. 'Nee weet ik. Maar dat weerhoud je er nog niet van om over ze te denken,' fluister ik en kijk naar het water. Het voelt goed een arm om me heen van een vriendin en het oude gevoel kwam ook weer terug. We waren vriendinnen, altijd al geweest. Nou ja, sinds de middelbare school. Waarom was dat dan weg? Ik kijk Aimee aan en glimlach even. 'Dank je,' zeg ik tegen haar en grijns even. Dan bijt ik op mijn lip en kijk om naar Jayden. Ik blijf hem even aankijken, maar kijk dan weer voor me. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen eromheen. Ik had het best koud zo en was ook van plan om mijn kleren weer aan te trekken als ik droog ben. Ik vraag me af of hier wel lekkere douchejes zijn en ook hoe je hier kan en wil wonen. Midden in het bos, zonder bereik en in een krot van een camping. Want het was zo. Al was de natuur mooi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aimee Skye Rosefield.

    "Always" glimlach ik en kijk haar even aan. Ik merkte dat ze het koud had en stond op. " Zullen we de omgeving verkennen?" vroeg ik haar. Ik had wel zin om iets te doen. Het zitten naast haar net zoals vroeger was ook goed, maar ik wou even mijn benen strekken. We hadden tenslotte al 6 uur in die stomme krot bus gezeten. Ik ging even op mijn tenen staan om me zo even uit te rekken. Ik pakt mijn shirtje en hield hem gewoon vast. Het was me veel te warm om hem aan te houden. Ik keek even naar de zon maar daarna gelijk weer naar Lauren wachtend op haar antwoord. Ik pakte mijn schoenen en liet een beetje zand uit beide schoenen lopen en trok ze daarna weer aan. Een beetje lopen was wel goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Omg ik ben verveeld >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ Je kunt Austin en Esmée wel vergezellen in 't water? (: ]


    everything, in time

    ( Haha gezellig bij de lovebirds >,< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    (Omg ik ben verveeld >< )


    [Ik ook degene die in gesprek zijn met mijn personage zijn allemaal off... >.<]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Dat is altijd zo vervelend >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lauren Aria Lockwood

    Ik kijk omhoog en knik even. 'Moeten we vragen of er nog iemand meewilt?' Ik sta op en kijk haar aan. Ik rek me uit en pak mijn short die ik aantrek over mijn bikinibroekje. Mijn topje laat ik uit. Die was toch nog zeiknat. Mijn broekje ook maar goed. 'Wilt er iemand mee,' schreeuw ik, zodat iedereen het hoort. Ik wacht op antwoord af en glimlach even naar Aimee. 'Raar dat onze vriendschappen zo achteruit gegaan zijn,' mompeld ik. Ik kijk haar aan en glimlach kleintjes. 'Ondanks dat de camping zo verandert is is dit goed voor onze vriendschap, denk je ook niet?' Ik glimlach even naar haar en wacht op reactie van de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Yes mensen om mee te praten :333)

    Cameron Alexander Robinson

    Ik zat heel rustig nog een beetje op mijn handdoek en voelde de warme zonnestralen mijn lichaam opwarmen, inmiddels was ik eigenlijk al best opgedroogd en het enige wat nog vochtig was waren mijn zwembroek en haar. Opeens hoor ik Lauren roepen of er iemand mee wilt en meteen spits ik mijn oren. Dat was altijd beter dan niks doen, ik had geen idee wat ze gingen doen maar ik steek mijn hand omhoog en loop naar Lauren en Aimee toe "Ik kom wel mee" zeg ik met een glimlach "Ik heb toch niks te doen" lach ik en kijk ze even aan "Wat gaan we eigenlijk doen' vraag ik maar voor de zekerheid./


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Yay, war zijn we? En hoelaat is het? Want ik kwam er niet meer tussen....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Volgens mij is vrijwel iedereen nog altijd bij het meer. Wie waar precies is weet ik niet, behalve dat Austin en Esmée in 't water staan. xd ]


    everything, in time

    Aimee Skye Rosefield

    "Ja" beantwoord ik haar vraag en kijk dan naar Cameron die komt aanlopen nadat Lauren schreeuwde wie er mee ging. "De omgeving verkennen" zeg ik met een glimlach tegen hem en bekijk hem even. Hij was veranderd. Dat was iedereen wel, voor mijn gevoel was ik alleen in de lengte gegroeid. Ik glimlachte even naar Cameron en keek toen naar Lauren. "Zullen we dan maar gaan?" vroeg ik aan hun en zette mijn zonnebril op mijn neus. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en stopte hem daarna in mijn zak. Ik keek even naar de lucht. Hopelijk blijft het mooi weer deze zomer. Ik had namelijk echt geen zin in regen en storm. De huisjes waren al zo krot een storm zouden ze echt niet overleven.

    [Ik ga slapen xox.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Trev
    Net toen ik wilde reageren op haar dronkenmanschap plan plonste er een gast met een surfplank het water in en hij verstoorde het gesprek. Ik richtte me dus maar weer op Fred terwijl hij leek te flirten met Ally, en zij met hem. Het voelde niet goed in mijn maag. Ik wist niet of het kwam omdat ik die jongen niet vertrouwde rond Ally of omdat ik haar zelf wilde, wat absurt leek, maar ik vond het in ieder geval niet leuk. Fred leek dit te merken en hij likte mijn gezicht. "Ga jij dan mee zuipen bij de hutjes, jochie?" Ik gaf hem nooit alcohol, dat zeker niet, maar als ik me echt onder de tafel wilde zuipen was hij er altijd om met me op te blijven en om bij me te blijven, zelfs als ik kotsend over de wc hing. Hij blafte zacht en ik keek nog even naar Ally en de jongen die zich als Joeri had voorgestelt. "Ally? Ga je nog mee zuipen of wat?" Dat ze zoizo wilde zuipen zette ik maar geen vraagtekens bij. Het gegeven dat was me nu echt wel voldoende. Ik voelde me in de groep niet echt goed meer thuishoren sinds ik naar een totaal andere school was gegaan dan de anderen. Ally was de enige met wie ik nog contact had gehouden al die tijd.


    Bowties were never Cooler

    ( slaaplekker :3)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.