• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik hoor plots Les haar stem en wrijf vlug mijn tranen weg. 'Voel je je beter?' probeer ik normaal te vragen, iets beschaamt dat Les me nu alweer heeft zijn huilen. Ik spring van de vensterbank en loop naar haar toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik me beter voel en ik haal mijn schouders op. 'Ik probeer alle dingen zo simpel mogelijk te zien,' zeg ik dan. 'Te plaatsen onder het kopje verleden. Behalve jou. Want nu ben jij er. Dus mijn heden en toekomst?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Lol.. Ik heb zin om Nick naar Leslie en Jake te laten gaan maar moet naar bed XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik kijk haar flauw glimlachend aan. 'Je weet niet half hoe graag ik wil dat jij mijn toekomst bent.' zeg ik zachtjes en strijk over haar wang. Ze weet niets meer, ook niet meer over ons gesprek over kinderen. Ik trek haar zachtjes aan haar hand naar mijn bed. 'Leg je eens op je buik.' vraag ik haar 'Ik ga je masseren.' Ik geef haar een scheve glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zie hem aan de touwen trekken en hoop dat hij het feit vergeet dat hij ze gemakkelijk los kan maken, zijn polsen. Ik ga verder en draai me om om zo verder te doen. Ik pruts zachtjes aan de bovenkant van zijn boxer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Slaap lekker Ellie ^.^ en wat niet is kan nog komen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik opende mijn ogen opnieuw en keek haar geil aan. Ik beet weer op mijn lip en keek haar ongeduldig aan.
    "Alexi." kreunde ik zachtjes, afwachtend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Je woorden klinken heel oprecht en lief,' zeg ik dan. Ik weet alleen niet hoe ik me eronder moet voelen. Hij strijkt over mijn wang en trekt me dan mee naar het grote bed. Ik doe wat hij vraagt en ik wacht lichtelijk gespannen af. Onthoud, Jake is je vriendje. Normaal zou hij dit waarschijnlijk ook gewoon doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik en trek dan zijn boxer naar beneden. Ik streel zachtjes over zijn lid en druk er dan kusjes op. Ik neem zijn lid in mijn mond en ga wat gemakkelijk zitten. Ik ga hem niet direct zijn zin geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik ga op haar kont zitten en doe de handdoek iets naar beneden zodat ik aan haar rug kan. Ik pak de olie die in het kastje staat en doe er wat op mijn handen. Ik begin met haar een ontspannen massage te geven. Normaal zou ik haar hals kussen maar dat doe ik nu niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jaimzz wil je reageren met Hayden, ik heb de reactie een paar pagina's terug gequote...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik voel dat hij op me komt zitten en even voel ik me ongemakkelijk maar dat gevoel verdwijnt al snel als hij begint met masseren. Wees gerust, Jake is niet degene die je misbruikt heeft. Hij heeft je nooit aangeraakt zonder dat je dat wilde. Hij is gewoon je lieve vriendje. Hou van hem. Doe het nou maar. Maar zo simpel is dat niet. Ik ontspan wel onder Jake's handen. 'Doe je dit vaker?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O sorry! Natuurlijk]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Ik ga het wel eens proberen.' zeg ik dan en grijns en luister dan verder naar wat ze zegt en drink terwijl aan mijn cola. 'Hoezo denk je dat, zo mooi ben ik niet.' zeg ik dan en kijk haar aan en grijns even. 'En kijk eens naar jezelf.' zeg ik dan en grijns weer. 'En het zal je zeker wel lukken, ik help je wel.' zeg ik dan en knipoog even en grinnik dan. 'Dat klinkt echt triets, zelf de moed opgeven om zelf een date te krijgen, maar wel anderen helpen.' zeg ik dan en lach even.


    La Hay
    'Waarom ik dat denk? Simpel. Die jongen die ons drankjes geeft kijkt al de hele tijd naar je,' zeg ik met een simpele glimlach. 'Nu niet naar hem kijken. Anders valt het op. Je moet zo maar even kijken via de weerspiegeling van het raam.' Oog voor detail, dat is mijn ding. 'En ik hoef niet naar mezelf te kijken om over jou te oordelen.' Ik grinnik kort. 'Ach. Dan helpen we elkaar toch aan een date? Moet wel lukken!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ja soms.' glimlach ik 'Omdat jij er achter vraagt soms.' en ik doe verder. Ik wil dat ze haar helemaal ontspant dan kan ze beter slapen zonder nachtmerries. Ik probeer alle knobbels te laten lossen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'