• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oeioeioei. Dat is al aardig gevorderd ^^ Ik schrijf ook wel eventjes een random post :3 Geen idee of die dan nog overeen komt met jouw post XD. Ach... weet jij toevallig waar die post staat? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik zuchtte, het was midden op de dag. Alweer twee maanden waren verstreken en ik kon nog zo goed herinneren hoe ik me voelde de dag dat ik naar de schoolarts ging. Ik keek in de spiegel. Een buikje was al duidelijk te zien en ik had inmiddels al gelijk gehad. Vier maanden, vier maanden de duur van een zwangerschap tussen engel en demoon.
    John was ondertussen verschrikkelijk lief geweest, zo zorgzaam en zo.. verantwoordelijk. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik hem niet leuker en leuker begon te vinden.
    Het winterbal kwam alweer op en eerlijk gezegd durfde ik niet te gaan. Ik had het gemakkelijk kunnen verbergen al die tijd gewoon door XXL truien en vesten te dragen. Zeggen dat ik pfeiffer had om mijn duizeligheid en het iedere keer bijna flauwvallen te camoufleren. De enige die het wist was de vrouw die me de test had laten doen. Ze zou haar mond houden en ik was haar dankbaar. De enige bij wie ik nu nog terecht kon was John. Mijn familie had ons inderdaad in de steek gelaten. Contact was definitief verbroken.
    Ray had zich nog niet laten verschijnen..tenminste.. niet bij John in de buurt. Ik heb hem één keer gezien. Hier op school..samen met Rosali. Rosali was lief, maar als ze wist wat er aan de hand was had ze me allang al willen vermoorden. Ray daarin tegen had zich vreemd voorgedaan. Ik had het John niet verteld. Bang voor wat hij zou doen. Hij had gezworen het gevecht met Ray aan te gaan. Hem te vermoorden eigen handig. Ray zei tegen me dat hij terug zou komen. Ik kwam net de douche uit, had een handdoek om mijn lichaam gewikkeld en opeens verscheen hij. John was naar de les toe, ik had toen nog geen les. Hij had gegrijnsd, maar je kon ook woede zien. Hij had gezworen dat als het kind geboren zou worden het of van hem zou worden of vermoord zou worden.
    Ik durfde er niet met John over te spreken.
    Mijn blik dwaalde de kamer af, ik was moe. Uitgeput. Dit kind in me zou me mijn leven kunnen kosten. Ik was ondanks alles toch verzwakt. Je kon het aan me merken. Gewoon aan mijn gedrag.


    VOILA.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Merci :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    De tijden gaan hard als je wilt dat iets lang duurt en langzaam als je wilt dat iets snel voorbij gaat.
    Bij mij, ik weet niet of het bij Rachelle ook zo is, zit het eigenlijk iets anders. Als je wilt dat iets lang duurt wil je dat meestal omdat het dan leuk is. Deze zwangerschap is alles behalve leuk. En ik zie op tegen die bevalling, en dat terwijl ik niet eens zelf moet bevallen maar Rachelle. En aan de andere kant wil ik dat de tijd snel voorbij gaat omdat ik die zwangerschap achter de rug wil hebben.
    Hoewel na die zwangerschap waarschijnlijk ook nog veel problemen gaan komen.
    Dit is iets waar we ons hele leven aan vast zullen blijven zitten. En ik weet niet wat er uit gaat komen. Engelen gedaante en demon karakter? Demonen gedaante en engelen karakter? Demonen krachten? Engelen krachten? Een mix? Het is me allemaal een raadsel.
    Ik heb er research naar gedaan zonder dat Rachelle het wist, maar dat komt alleen maar omdat je soms van die gruwelijke dingen op internet kan lezen. Dat zou haar allicht bezorgd maken. En tijdens een zwangerschap is stress niet goed.
    Tussen mij en Rachelle gaat het wel goed. Ik ben niet verliefd op haar, maar in sommige gevallen kan je leren van iemand te gaan houden. En dat heb ik gedaan in die twee maanden tijd sinds ze zwanger is.
    Het is deels mijn fout dat ze zwanger is, en daar neem ik ook mijn verantwoordelijkheid voor. Als ze ziek is blijf ik bij haar, zorg ik dat er soep verschijnt of wat ze dan ook wil. En als ze gewoon een goede dag heeft doe ik dingen voor mezelf en zij ook. Ik volg lessen op school en ga ook weleens langs mijn familie.
    De vraag is of ik nog steeds welkom bij ze ben als ze weten dat ik een soort van relatie heb met een demon en haar ook nog eens zwanger heb gemaakt.
    Maar daar kom ik liever nog even niet achter.
    Met een klein zuchtje loop ik de school weer in, ik ben weer langs mijn ouders en zus geweest. Ze nog altijd in onwetendheid latend. Ik loop naar mijn kamer en doe de deur dan open. Ik zie dat Rachelle in de spiegel kijkt. Ze is verandert, qua uiterlijk. Er staat amper nog die echt vrolijke twinkeling in haar ogen als toen ik haar ontmoet had. Alweer twee maanden geleden.
    'Hee,' zeg ik dan met een glimlach en loop de kamer in. De deur heb ik achter me dichtgedaan en ik loop naar haar toe.
    Van achteren sla ik mijn armen zachtjes om haar middel en druk een kus op haar wang terwijl ik haar via de spiegel aan kijk.
    'Hoe voel je je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    De deur gaat open en ik schrik op uit mijn eindeloze gedachte vol onbeantwoorde vragen. Duizenden vragen waar ik een antwoord op wil, maar tegelijkertijd er ook zo bang voor ben. Eén van die vragen is hoe het verder gaat. Als ik van 'het' moet bevallen. Zal het een meisje zijn? Of toch een jongen? Wie weet.
    'Hee,' Zegt John met een glimlach en automatisch verschijnt er ook een klein lachje op mijn gezicht. Hij komt naar me toe en had de deur al achter zich dichtgeslagen.
    Van achteren slaat hij zijn armen zachtjes om mijn middel en drukt een kus op mijn wang terwijl hij me via de spiegel aan kijk.
    'Hoe voel je je?' vraagt hij dan en ik kijk hem ook aan. 'Wel oke, kan beter.' zeg ik dan eerlijk. Alhoewel ik tegen hem heb moeten liegen over Ray, ben ik eerlijk over hoe ik me voel. Tot bepaalde maten dan. 'Hoe was het bij je ouders?' zeg ik dan meteen glimlachje en had mijn handen op die van hem laten rusten. Het gene dat we een soort van hadden kan je geen naam geven. Het was ingewikkeld en vaag.
    Ik had gevoelens voor John, natuurlijk had ik die, maar hoe sterk die gevoelens waren wist ik niet. Was het echte verliefdheid of was het het verbonden voelen? Ik wist het allemaal niet en terwijl onze handen ons op mijn buik bevonden voelde ik ineens iets trappen. 'Zo zeg, die is blij.' merk ik dan op. Dat het pijn doet zeg ik maar beter niet.
    Ik glimlach en lach even zachtjes. Zo liet 'het' altijd nog even weten dat het er ook was.
    Mijn blik ging naar mijn buik en toen weer naar John in de spiegel. 'Ik heb er al heel de dag geen last van gehad, maar iedere keer dat jij er bent blijft 'ie maar trappen.' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Moet even gaan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (is goed! :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    [Dat lijkt me leuk ;D]


    {Jeej :3}

    Nick
    Na afgekoeld te zijn besluit ik gewoon naar Leslie te gaan, maar aangezien ze niet opschool was liet ik me gewoon verschijnen en kwam in een kamer uit waar ik haar slapend zag liggen, met natuurlijk Jake ernaast.. Dit kon nog eens leuk worden. 'Heey Jake, me gemist?'

    {Who else loves Nick? I think he's awesome XD}

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 15:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben nog bij visite.

    Maar ik love Nick (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Hehehe Always loved him. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aeras schreef:
    (Hehehe Always loved him. )


    {Yeah :3 He's like a little sweet bad boy XD}


    jaimyhoi schreef:
    [Ik ben nog bij visite.

    Maar ik love Nick (;]


    {:3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lizl moet online komen!! (:]

    [Trouwens. Leslie ligt half naakt onder de dekens met een handdoek om :P]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Lizl moet online komen!! (:]


    {Indeed! :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {:3}



    Hehehehe and i loveee little sweet badboys :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {:3
    Ik heb nog een aantal jongens waarmee ik niet doe.. Ik had Matt voor jouw aangemaakt toch?

    }

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling