• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    "Ik zag het aan je. Maar goed, laten we maar doen alsof je het wel gelooft." mompelde ik en neem haar hoofd vast, zodat ze me recht moest aankijken. Ik glimlachte lief en vriendelijk. "Maar ik weet het toch. Jij bent geweldig en prachtig en nog veel meer." en om nog verder protest te vermijden, drukte ik mijn lippen op de hare.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik kus hem teder terug en bijt zachtjes op zijn onderlip voor ik me terug trek. 'Ehm zouden we niet beter naar huis gaan?' vraag ik Axton. 'Jake heeft nu wel zijn handen vol aan Les en ik denk dat de kinderen beter thuis zijn de eerste dagen.'

Leslie Day
    Hij vertelt nog wat over Bretagne waar ik om moet glimlachen. 'Is surfen leuk?' Ik weet het namelijk niet -meer-. Dan kijkt hij weg en ik blijf vragend in zijn richting kijken. Mijn mond valt open als hij zegt hoe die handboeien komen en ik moet dan lachen. 'Dat klinkt grappig,' zeg ik dan. 'Volgens mij ben ik een uitdagend persoon.' Ik bijt op mijn lip, nadenkend. Maar weer herinner ik me niets. 'Hoe is de seks?' Vraag ik hem dan. En kijk hem aan met een lachje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    Ik lach eventjes 'Hm voor mij? Ik vind die fantastisch. Ik weet niet wat jij ervan vind.' grinnik ik zachtjes. We hebben het daar nooit echt over gehad. Ik probeer mijn polsen niet te hard tegen het ijzer te drukken om mogelijke wonden te voorkomen. Ik kijk haar glimlachend aan wachtend op de volgende vraag.

Axton
    "Ja, misschien wel ja." glimlachte ik. Ik liet snel een papier en pen verschijnen en zonder rechtop te gaan zitten begon ik een briefje te schrijven, waarop ik uitlegde dat we terug naar huis waren en hem bedankte om zijn hulp, ook zette ik erop dat hij als hij hulp nodig had, met Leslie of zo, ook bij ons terecht kon. Ik legde de pen en het papier op de tafel, waar ik liggend net aan kon en keek haar toen glimlachend aan.
    "Wanneer u zover bent." zei ik glimlachend.

Alexi
    Ik glimlach en sta recht zonder een echt antwoord te geven. Ik haal Tyler en Mayra uit hun bedje en houd ze beiden goed vast terwijl ik terug naar Axton loop. 'Oke klaar, denk ik.' zeg ik glimlachend maar dan bedenk ik me 'Wacht een seconde!' zeg ik en geef hem de kinderen. Ik zoek bleekmiddel en een doek. Ik begin de bloedvlekken op de vloer weg te boenen en gooi de doek dan in de vuilnisbak. 'Nu klaar, voor Les weer flauwvalt.'

Leslie Day
    'Dat weet ik ook niet,' zeg ik dan naar waarheid. 'Ik weet niets behalve de dingen die je me verteld heb.' Dan pak ik het sleuteltje erbij en maak ik Jake los. 'Anders krijg je dadelijk nog snij wonden,' mompel ik. En kijk hem dan weer even aan terwijl ik de handboeien weer aan de kant leg. Ik denk na over een vraag... 'Ik ben vraagloos... Of toch niet. Maakte je een grapje over dat demon zijn?' Ik kan niet geloven dat zoiets bestaat.

Jake S.
    Ik glimlach en pak haar hand vast. 'Kom ik wil je iets tonen en het antwoord is nee trouwens.' Ik trek haar recht en loop met haar naar beneden naar de achtertuin. Achter de tuin ligt een bos van de gemeente. Ik neem haar mee naar het bos. 'Oke nu opletten.' zeg ik en trek mijn shirt uit. Ik laat mijn vleugels verschijnen en kijk haar aan. 'Jij hebt er ook.'

Leslie Day
    Het voelt weer onwennig als hij mijn hand beet pakt en me dan overeind trekt. Ik merk dat de pijnstillers redelijk goed werken. Hij zegt dat het antwoord nee is. Dus hij maakt geen grapje? Nieuwsgierig volg ik hem. Dit kan niet anders dan een grapje zijn. Het is koud buiten. Maar niet dat ik verkleum ofzo. Hij neemt me dan mee het bos in. Hij trekt dan zijn shirt uit en een goed lichaam verschijnt. Er zit een glimlach op mijn lippen maar die verflauwt als ik zijn vleugels zie. Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open. 'Z-zijn dat v-vleugels?' Vraag ik dan verwart. Hij zegt dat ik ze ook heb. 'Onmogelijk. Dat soort dingen bestaan niet,' mompel ik hoofdschuddend.

Axton
    Ik glimlachte en knikte. "Goed idee."
    Ik hield de kindjes dicht tegen me aan en keek haar toen weer aan.
    "Ok, neem gewoon even mijn arm vast of zo." zei ik glimlachend. "Tenzij je hier wilt blijven. Ik zou het wel snappen..." zei ik gespeeld dramatisch en snifte speels.

Jake S.
    'Er bestaan meer dingen dan mensen denken Les.' zeg ik met een scheve glimlach en steek mijn hand uit naar haar. 'Wil je mee de lucht in met mij?' vraag ik haar afwachtend. Het is haar beslissing. Ik geniet van een winterbriesje. Het is koud voor mensen maar de kou deert me niet, net als bij Leslie.

Alexi
    'Wel dat is een moeilijke keuze.' zeg ik grinnikend en tik tegen mijn kin terwijl ik doe alsof ik nadenk. Ik pak dan zijn arm vast en grijns. 'Keuze gemaakt, ik zou nooit ergens willen blijven zonder je.' zeg ik glimlachend en druk een kusje op zijn wang.

Leslie Day
    Hij lacht een scheve glimlach maar het is zo ongeloofwaardig. Hij steekt zijn hand naar me uit met de vraag of ik de lucht in wil met hem. Ik aarzel en zet een stap in zijn richting en pak voorzichtig zijn hand vast. 'Demonen enzo kunnen niet bestaan. En dingen als vliegen ook niet,' zeg ik dan hoofdschudden. 'Het is gewoon een grap. Maar goed. Vlieg maar zogenaamd.' En ik kijk hem even lip bijtend aan.

jaimyhoi schreef:
    [Ik kan Luna wel naar hem toe sturen :Y) dat ze gezien heeft dat Les geheugen verlies heeft :3]

{Lol is goed XD}

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    "Aww." glimlachte ik en liet ons toen in onze kamer verschijnen. Ik legde Mayra en Tyler voorzichtig in hun bedje en keek toen terug naar Alexi.
    "En ik zou ook nooit willen weg gaan zonder jou." glimlachte ik en sloeg mijn armen om haar heen. Ik drukte een kus op haar lippen en streelde ondertussen met mijn handen over haar rug.

[YAYAYAYYYY ELLIEEE _O_

Kan je reageren bij Fox River? ;D dan reageer ik hier met Luna :3]