• Ik heb een tijdje geleden een leuke film gekeken, maar ik kan niet meer op de naam komen. Het ging over een vrouw(meisje) die een baan zocht maar dat lukte niet. Toen zat ze op een grasveldje en kwam er een kindje naar haar toe gerend of die viel ofzo. Toen later kwam die moeder en zei ben jij een oppas en toen zei ze nee , maar die vrouw hoorde het niet ofzo en het was een hele kakkere vrouw die heel rijk was en in zon buurt woonde. En toen ging dat meisje maar oppassen. Ik kan het niet echt goed uitleggen, maar weet iemand welke ik bedoel?

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nope.


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    Nope.
    jammer..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Komt b=me bekend voor, maar nee. Nog succes met het vinden (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tjiftjaf schreef:
    Komt b=me bekend voor, maar nee. Nog succes met het vinden (:
    ah jammer , maar dankjewel!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Enige film die in me opkomt is 'the Nanny diaries". (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The Nanny diaries?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @aislinn @dumblrdore Ja dankjewel!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co