• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Subtiel Axton denk ik en lach zachtjes tot ik zijn lippen weer ik mijn hals voel. Ik draai de rollen om en houd zijn handen vast boven zijn hoofd. 'Hm Axieee?' vraag ik met een lieve stem en onschuldige ogen. 'Heb je een koort?' vraag ik hem. Even tijd om een fantasie van hem te laten uitkomen.

    Jake
    Ik lach even en trek haar beschermend tegen me aan. 'Ik had je gewaarschuwd.' zeg ik en vlieg weer naar beneden om mijn shirt te pakken. Ik denk even na laat ons op de grond staan en knoop mijn shirt dan als een topje om haar heen om de bh te verbergen. 'Zo dat is beter.' zeg ik en pak haar hand weer vast. 'Tijd voor je vliegles?'

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar even verwonderd aan en slikte toen.
    "Hmm..." mompelde ik en liet toen wat touw verschijnen. Ik beet op mijn lip, terwijl ik haar bleef aankijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Leslie en geheugen verlies.. Geen idee wat ik daar van moest denken, en of het nou goed of slecht was dat ze mij was vergeten.. Waarschijnlijk goed voor haarzelf. 'Nogmeer nieuws of was dit het voor vandaag?' Vroeg ik sarcastisch, ze iriteerde me.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij lacht en trekt me dan dicht tegen zich aan. Hij vliegt weer naar de grond en ik kijk hem aan. Ik sla mijn armen voor mijn borsten, dit is gênant. Ik voel dat ik helemaal rood ben. Verdorie! Hij knoopt dan zijn shirt bij me om zodat het als een soort topje is. Hij pakt mijn hand dan vast en zegt tijd voor je vliegles? Ik kijk hem aan. 'Is het erg als ik terug wil naar het huis?' Vraag ik dan. 'Ik trek graag een echt shirt aan. En dit allemaal is nog een beetje vermoeiend. Al die nieuwe indrukken.' En ik wrijf even met mijn hand over mijn hoofd. En kijk hem dan aan. Ik heb zijn hand nog beet. Hoort dat er niet bij? Of is hij mijn vriendje nu niet meer? Ik weet het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kus hem op zijn lippen en probeer zo zijn handen vast te maken op het bed. Het voelt iets onwennig omdat ik dit niet echt gewoon ben. Plagen ja, maar zo plagen? Als hij goed vast zit. Grinnik ik en kus zijn lippen waarna ik mijn lippen laat afdwalen naar zijn hals en zijn oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {reageer je nog even in de andere topics Jaimz ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Nee is goed.' glimlach ik zachtjes en trek mijn vleugels weer in. Ik vertel haar hoe ze het moet doen en kijk haar even onwennig aan voor ik weer naar het huis kijk. Ik weet niet echt wat te doen. Wat als ze niets meer voor me voelt? Is dan alles voorbij? Alles wat ik hoopte, in geloofde en over droomde? Alles in één klap weg?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet mogelijk zijn XD]

    Luna Day
    'Hm, dat was het nieuws wel voor vandaag,' zeg ik dan. 'Laten we over gaan naar het interview van de dag. Met mij als interviewer en jij als geïnterviewde. Wat vindt je ervan dat ze niets meer weet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik was al geil, maar nu werd ik echt bloedgeil. Ik beet op mijn lip, maar kon een kreuntje niet onderdrukken, toen haar lippen mijn oor raakten. Ik keek haar aan, met de spanning en het ongeduld duidelijk in mijn ogen te lezen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt me hoe ik het moet doen en wonder boven wonder lukt het me. Ik kijk even naar Jake en zie dat hij naar het huis kijkt. 'Zullen we?' Zeg ik dan. Aangezien ik zijn hand nog beet heb trek ik hem zachtjes mee terwijl ik begin te lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach zachtjes als ik zijn ongeduld in zijn ogen zie. Ik buig me naar hem toe en fluister zwoel in zijn oor. 'Alles op zijn tijd Ax.' Aangezien hij vastgebonden is moet ik zijn shirt kapot trekken of zo. Ik pak een schaar en knip er een stukje in zodat ik de rest kan doorscheuren. Jammer van zijn shirt dat wel. Ik kus hem weer en druk een spoor van kusjes over zijn borst naar zijn tepel waar ik een rondje rond draai met mijn tong.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik laat me mee trekken maar begin meer en meer erover te piekeren. Ik loop met haar terug naar boven en ga op ons bed zitten. Ik kijk wat naar buiten. Ik weet niet wat te doen en te zeggen. Door die nare gedachtes zit er een knoop in mijn maag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [moet mogelijk zijn XD]

    Luna Day
    'Hm, dat was het nieuws wel voor vandaag,' zeg ik dan. 'Laten we over gaan naar het interview van de dag. Met mij als interviewer en jij als geïnterviewde. Wat vindt je ervan dat ze niets meer weet?'


    Nick
    'Hm, dat was het nieuws wel voor vandaag, Laten we over gaan naar het interview van de dag. Met mij als interviewer en jij als geïnterviewde. Wat vind je ervan dat ze niets meer weet?' Vraagt ze vervolgens en ik zucht geiriteerd. 'Moet ik daar op andwoorden?' Vraag ik haar, 'Nee ik zal het anders formuleren: Denk je dat ik er op zal andwoorden' Zeg ik met een klemtoom op zal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    We zijn weer terug in huis. En ook boven. Jake zit op het bed en ik kijk even rond in de kamer. Ik zoek achter deuren en vind dan een kledingskast. Ik zie dat het meisjes kleding is en pak er dan een trui uit en loop naar de badkamer. Ik kan niet aan de knoop om het shirt los te maken. 'Jake? Kan je even helpen? Ik krijg je shirt niet los,' zeg ik dan vanuit de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hoor haar roepen en rol even met mijn ogen voor ik me opduwde van het bed. Ik loop naar de badkamer en zie haar staan. Ik ga achter haar staan en pruts voorzichtig aan mijn knoop. Ik krijg hem los en kijk even via de spiegel in haar ogen. 'Kan ik nog iets doen?' vraag ik haar zachtjes. Ik weet niet hoe me te gedragen nu. Zijn we nog een koppel? Wil ze me nog?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'