• Every single one of them has had a turning point: that one moment which defines what you'll become, who you'll be and what you'll mean to others. It is impossible not to have such turning point when you're a hero or villain. But it is possible to have a second turning point - the one that really defines whether you stay a hero... or become a villain.


    [voice-over Bruce Banner] Onze werelden zijn verwikkeld in een oorlog…
    Loki tilde Tony Stark op bij zijn nek en gooide hem door zijn eigen raam naar binnen. Loki gooide hem nog niet naar beneden, maar dat kon hij nog altijd doen.
    Asgard is gevallen.
    Sif keek op en zag dat Loki naar haar staarde. Ze had zo’n zin om hem te slaan, maar dat doet ze niet. Dan zouden zij twee, de twee Asgardianen die nog vrij rondliepen, allebei weggejaagd worden.
    Mutanten, superhelden, slechteriken en agenten van S.H.I.E.L.D. worden vermoord.
    Peter Parker rende voor zijn leven, niet één keer achterom kijkend terwijl hij de straat overstak. Als hij zou stoppen met rennen, zou hij sterven.
    We zijn hun enige hoop om het te overleven.
    De Avengers keken omhoog naar de Stark toren, de voorlopige uitvalsbasis van hun vijand.
    Barton vocht met de Warriors Three op het terras van het gebouw. Ook al waren zij met twee meer, was Barton aan het winnen. Hij had namelijk veel tijd gehad om te trainen.
    Generaal Thunderbolt Ross en voormalige S.H.I.E.L.D.-agente Melinda May stonden vlak langs elkaar, klaar om de indringer tegen te houden en bereid te sterven als dat nodig bleek.
    Volg de helden in een groots avontuur…
    De helden liepen de hoek om en schrokken een beetje van wat ze zagen. Eén van de voormalige S.H.I.E.L.D.-agenten probeerde niet gedood te worden door de indringer: Wolverine. Logan draaide zijn hoofd naar de zes nieuwkomers, gromde iets en liep dan op hen af, klaar om aan te vallen.
    …in een ander universum.
    “Moeten we nu écht bespreken of we hem kunnen vertrouwen of niet? Mijn antwoord is ‘nee’!” Tony en Bruce keken naar elkaar terwijl Clint dit zei.
    “Het klinkt logisch als je erover nadenkt,” zei Steve, die duidelijk voor Thors kant koos. Clint zuchtte.
    “Begin jij nu ook al?” vroeg hij en hij besloot om niets meer tegen de captain te zeggen. Voorlopig hielden Bruce en Tony wijselijk hun mond.
    Wie zal overleven…
    Clint worstelde om vrij te komen; hij zat namelijk aan een stoel vastgebonden. Hoe hard hij ook trok en duwde, hij kon zichzelf niet vrij krijgen. Op hulp kon hij niet rekenen – de rest wist niet waar hij op dit moment was. En als hij zichzelf niet kon bevrijden binnen de twee uur, zou hij sterven.
    …en wie zal er sterven?
    Reed Richards, Mr. Fantastic, rekte zijn armen uit naar de twee doelwitten. Vooraleer hij deze kon uitschakelen, werd hij geraakt dooreen voorlopig nog onbekend projectiel.
    Captain America ontweek een vlam, afgevuurd door de Human Torch. Hij moest zich verdedigen, wilde Johnny geen pijn doen. Jammer genoeg wilde Johnny wel dat Steve pijn leed.
    “Tasha…” Hij keek toe hoe de Black Widow op de grond viel, bloedend door die buikwonde, door één van Bartons eigen pijlen.
    Thor liep op Wolverine af, hamer in de aanslag. Met een moordlustige blik in zijn ogen probeerde hij zijn klauwen in Thors lichaam te duwen, om hem te verwonden, om hem te doden.
    Murderer of Heroes

    “Denk je dat ik wilde? Denk je echt dat ik het leuk vind om hen één voor één te vermoorden? Je hebt het mis. Ik doe het alleen voor de vrede."

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 10:02 ]


    "No good deed goes unpunished!" -Elphaba, Wicked

    Wauw! Lang geleden dat ik weer een nieuwe marvel crossover heb gezien! Verrast me! :D
    Ik neem een abo!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    http://www.quizlet.nl/chapters/1317677/proloog/
    de proloog staat erop! xD


    "No good deed goes unpunished!" -Elphaba, Wicked

    Hoofdstuk 1: Een niet zo leuke verrassing
    http://www.quizlet.nl/chapters/1318068/hoofdstuk-1/


    "No good deed goes unpunished!" -Elphaba, Wicked

    Hoofdstuk 2: Ik geef me over
    http://www.quizlet.nl/chapters/1318069/hoofdstuk-2/


    "No good deed goes unpunished!" -Elphaba, Wicked

    Een snelle mededeling
    http://www.quizlet.nl/chapters/1321433/mededeling/


    "No good deed goes unpunished!" -Elphaba, Wicked