• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

jaimyhoi schreef:
    [Lizl moet online komen!! (:]

[Trouwens. Leslie ligt half naakt onder de dekens met een handdoek om :P]

+ ik ben weer thuis dus ga reageren met John :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

(Yeaaaah :3 )

The duty of youth, is to challenge corruption.

WillNotLearn schreef:
    {:3
    Ik heb nog een aantal jongens waarmee ik niet doe.. Ik had Matt voor jouw aangemaakt toch?

}

JA DAT KLOPT!

Ik had Chará voor jou gemaaktehehe.

Aeras schreef:
    (...)

JA DAT KLOPT!

Ik had Chará voor jou gemaaktehehe.

{Lol... Zullen we die kennislaten maken? Want daar heb ik nog niet eens één post mee geschreven XD}

Don't be like the rest of them, darling

Jonathan Fields
    Ik zie dat ze opschrikt zodra ik binnen gekomen was, waarschijnlijk was ze in gedachten. Ach ja, nu in iedergeval niet meer. Ik zie dat ze ook glimlacht als ik glimlach. Ze zegt dan dat het 'Wel oke, kan beter.' gaat en ik knik. Ik weet niet of ze er altijd eerlijk over is, Rachelle kan dingen heel goed voor me verbergen. Maar ja, zo verberg ik ook dingen voor haar. En ik denk dat daar toch het punt van komt dat dat in onze natuur zit omdat de ander eigenlijk onze vijand is.
    Hoewel ik haar niet meer als vijand voel. Ik vertrouw haar zo veel meer dan toen in het begin. Zo'n 98 %. Alleen die laatste twee procent kan ik gewoon niet. Maar dat doe ik bij niemand behalve familie. Dus dat ligt niet zozeer aan haar demon zijn. En eigenlijk vertrouw ik haar meer dan de meesten. Gewoonweg omdat ik wel moet. Mijn armen liggen nog om haar heen, op haar buik en ze heeft haar handen op die van mij gelegd. Ze vraagt dan hoe het bij mijn ouders was. Ik haal mijn schouders op.
    'Ze weten nog steeds van niets, ik weet gewoon niet of ik het aan ze kan vertellen. En vooral mijn zus zal lastig doen.' Grace is altijd al lastig geweest, tegen mij. Ze is gewoon de ultieme engel. Vecht tegen demonen, volgt alle regels strikt op, doet engelachtig tegen mijn ouders. Ach ja, ik ben het gewend.
    Ik voel dan ineens iets bewegen onder mijn handen, de baby. Altijd wanneer ik in de buurt ben lijkt het actiever. Ja, ik zeg het omdat ik niet weet of het een hij of een zij is. Zou Rachelle dat willen weten? Misschien dat we een keer langs het ziekenhuis moeten om iets van een echo te laten maken.
    'Zo zeg die is blij,' zegt Rachelle dan waarop ik zachtjes lach.
    'Ik vraag me af waarom hij of zij blij is, misschien wel omdat we nu zo dicht bij elkaar zijn met z'n drieën.'
    Want ik heb namelijk geen idee of het merkt dat ik er ben. Ik heb helemaal geen idee.
    'Misschien dat ik dan maar weer weg moet gaan, anders blijft het trappen,' stel ik dan voor en doe alsof ik aanstalten maak om weg te gaan door mijn armen iets naar achteren te trekken.

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Lol... Zullen we die kennislaten maken? Want daar heb ik nog niet eens één post mee geschreven XD}

Hahaha ja is goed, ik had ergens al een post gemaakt ze is in het muzieklokaal.

Matt Donovan || Engel
    Na een tijdje in Washington te hebben gewoont werd het tijd voor een nieuwe plaats, en een nieuwe school en om die reden -en door een paar verhalen van vrienden die ik door de jaren heen had gemaakt- besloot ik naar deze school te gaan. Bij een oude vrouw achter een balie haalde ik mijn kamersleutel en rooster om vervolgens na mijn koffer en tas te hebben gedumpt gewoon wat rond te kijken, wanneer er een deur van een lokaal openstaat blijf ik in de deuropening staan van wat blijkbaar het muzieklokaal was en net wat later merkte ik het meisje op dat er ook was.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik grinnik en trek dan zijn boxer naar beneden. Ik streel zachtjes over zijn lid en druk er dan kusjes op. Ik neem zijn lid in mijn mond en ga wat gemakkelijk zitten. Ik ga hem niet direct zijn zin geven.

[JAAAA LIZZLLLL ;D]

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Jeej :3}

Nick
    Na afgekoeld te zijn besluit ik gewoon naar Leslie te gaan, maar aangezien ze niet opschool was liet ik me gewoon verschijnen en kwam in een kamer uit waar ik haar slapend zag liggen, met natuurlijk Jake ernaast.. Dit kon nog eens leuk worden. 'Heey Jake, me gemist?'

{Who else loves Nick? I think he's awesome XD}

Jake s.
    Ik rol mt mijn ogen maar laat haar eerst nog niet los. 'Je komt eigenlijk als geroepen, Les weet niets meer. Echt niets meer ze wist haar naam niet eens meer.' mompel ik en kijk weer naar de slapende Les.

Leslie
    Luna sprak dus toch de waarheid.. Dat is nieuw.
    'Heb ik al gehoort, van haar lieve zusje dus ik dacht en kom even om te zien of die niet liegt' Andwoord ik en werp een blik op een niet herinnerende en slapende Leslie.

[Lizl, je hebt bijna 10.000 posts ;D]

Rachelle Lemmons.

'Ze weten nog steeds van niets, ik weet gewoon niet of ik het aan ze kan vertellen. En vooral mijn zus zal lastig doen.' Ik knikte. John had me al het één en ander over zijn zus verteld, Grace heette ze. De perfecte engel. 'Ooit zullen ze het moeten weten..' mompelde ik zachtjes. Hij had zijn familie nog en ik was er blij om. Ik wou niet dat hij hetzelfde zou voelen als dat ik zou voelen.
    'Ik vraag me af waarom hij of zij blij is, misschien wel omdat we nu zo dicht bij elkaar zijn met z'n drieën.'
    'Misschien.' zei ik toen en een gemeende glimlach speelde op mijn gezicht, de twinkeling in mijn ogen kwam even tevoorschijn.
    Een kind voelt het op een één of andere manier aan. Tenminste dat geloof ik. 'Wie weet.'
    'Misschien dat ik dan maar weer weg moet gaan, anders blijft het trappen,' stelt hij dan voor en maakt aanstalten om weg te gaan door zijn armen iets naar achteren te trekken.
    Meteen krijg ik een harde trap in mijn maag waardoor ik even zachtjes kerm. 'Blijf liever. Alsjeblieft.' zeg ik dan en kramp even ineen.

Jake
    Ik zucht en kijk naar het plafond. 'Het spijt me, ze vroeg of ik een slechte herinnering wou vertellen en ik vertelde haar eerste herinnering die ik nog wist. Die van jij en haar Nick, ik heb haar proberen uit te leggen dat je verandert bent en dat jullie nu vrienden zijn en dat ze nog steeds van je houd maar ze snapt het niet echt meer.'