• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ian
    'We zullen zien, aangezien ik niet denk dat jij me slapend kan tegenhouden' zeg ik met een grijns.
    Ik haal een grijs vest uit mijn tas en geef dat aan haar, 'Dan zeg je heel lief: dankjewel Ian' zeg ik met een grijns.
    zelf had ik mijn gebruikelijke zwarte jasje aan, en had het daardoor niet koud al. Keek het vuur erg verlijdelijk vanaf hier en ik had zo'n idee dat het daar warmer was.

    [Hij zei precies hetzelfde tegen Camille x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jaimyhoi schreef:
    [David en Riley zijn terug. Riley ging naast Rory zitten vroeg aan Rory of hij al met iemand lag, Blaine gaf daar uiteindelijk antwoord op. Hayden is heel even weggegaan van Rory om naar Camille te gaan omdat die een beetje eenzaam in het busje zat. Hayden nam Camille mee naar het vuur. Hayden ging weer naast Rory zitten en leunde automatisch een beetje tegen hem aan omdat ze het koud heeft. Riley werd misselijk ofzo en sprong op en rende een paar meter verder om te kokhalzen. Hij zag namelijk David en Eleanor samen. Camille ging naar hem toe en die zitten daar nu samen. En Hayden is net in gesprek met Blaine ;3]

    *Thanks!*


    Bowties were never Cooler

    Riley Williams

    "Beloof me alsjeblieft dat je niks tegen iemand zegt. Ik wil niet dat... hij er achter komt," Ik knik en kijk Camille aan.
    "Ik vind Ian leuk. ik had een heel leuk gesprek met hem en toen gingen we samen de tent op zetten. Uiteindelijk zaten we met zijn tweeën op een boomstronk en speelde ik gitaar voor hem, alleen toen kwam Cathy erbij en toen was alle interesse voor mij weg. Die twee slapen vanavond dus samen."
    Ze veegt ruw een traan weg, ik zag hem. Het maakt me niet uit, ze mag huilen.
    "En ik snap niet waarom ik huil want het slaat nergens op en ik stel me aan." Ik schudt mijn hoofd en wrijf over Camille haar arm.
    "Je stelt je niet aan. Je moet Cathy weg krijgen bij Ian, je moet Ian voor jezelf winnen," zeg ik en ik denk aan wat ik bij Eleanor heb gedaan, het was niet aardig maar het wordt me vertelt dat ik het moet doen en dan doe ik het.
    "Je moet die twee tegen elkaar opzetten." Ik weet niet waarom ik dit vertel, straks gooi ik mijn eigen plan helemaal door de war, of vertelt Camille wel iets aan de andere en ben ik er gloeiend bij.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Riley zijn maag keerde om omdat hij die twee samen zag haha. :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Camille Yare Rae Roux
    Ik schud mijn hoofd en kijk naar hem.
    'Waarom zou ik dat doen?' vraag ik aan Riley, 'waarom zou ik dat doen als hij me toch niet leuk vind? Dan heeft het geen zin, ik laat die twee lekker. Er is vast nog wel iemand anders,' ik slik, 'of niet.'
    Ik heb echt veel vertrouwen in mezelf, ik zucht diep en verberg mijn gezicht in mijn knieën. Ik wil niet weer huilen, ik vind het stom om te huilen, dan voel ik me zwak. Na een tijdje kijk ik op.
    'Wat is er eigenlijk met jou aan de hand?' vraag aan Riley, ik kijk hem aan. Volgens mij heeft het iets te maken met iemand die hij leuk vind, maar dat is maar een gokje. Ik heb helemaal niks gevolgd, ik ben alleen maar met Ian bezig geweest zonder dat het enig nut had. Ik bijt op mijn lip en leun tegen hem aan.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:48 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Kan Hayden reageren?]

    Rory Williams
    Zodra ik Riley veilig en wel uit het bos zag komen begonnen mijn oogleden te zakken. Ik was doodop. Tot nu toe had ik mijn slaap tegen weten te houden met de bezorgt hij om mijn broers leven, maar nu die weg was had ik het gevoel alsof ik zo kon neervallen. Ik legde mijn hoofd weer tegen Hayden aan. Het gepraat en gemompel van de mensen om me heen vervaagde langzaam. Het vuur wat flakkerde en brandde werd ook steeds vager. Ik had niet heel veel bijzonders gedaan, maar alles bij elkaar had deze hele trip, vooral sinds het mis ging, me heel erg moe gemaakt. Ik zakte langzaam maar zeker steeds verder weg. Uiteindelijk viel ik dan toch echt in slaap. Mijn ogen waren dicht en mijn mond hing een klein stukje open. Met Hayden naast me had ik het niet koud, ook waren alle slechte dromen er weg. Het leek of ze me ertegen beschermde. Wat ik ervoor terug kreeg waren dromen over haar. Dromen die ik van mijn wakkere brein niet mocht hebben, maar toch kon mijn onderbewustzijn het niet laten.


    Bowties were never Cooler

    [O, ik dacht dat Blaine moest reageren... even zoeken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ooh oke xD, volgens mij 2 pagina terug]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:53 ]

    Mitshy schreef:
    Cathy
    ''We zullen zien, aangezien ik niet denk dat jij me slapend kan tegenhouden,'' zei hij grijnzend.
    ''Wie zegt dat ik ga slapen na die woorden van jou?'' grinnikte ik, en pakte dankbaar zijn vest aan.
    Ik trok deze aan, en doordat ik al zo slank en klein was, viel dit vest heel groot. Hij reikte tot ongeveer halverwege mijn bovenbenen, en de mouwen waren véél te lang.
    ''Dan zeg je heel lief: dankjewel Ian,'' zei hij grijnzend, en ik grinnikte even.
    Ik zette mijn liefste glimlach op. ''Dankjewel Ian,'' zei ik liefjes, en knipperde een paar keer met mijn lange wimpers.
    Ik lachte.
    Ik sloeg mijn armen weer over elkaar.

    [Ellie, langere posts, honey.< 3]


    Ian
    'Wie zegt dat ik jouw niet aan het slapen kan krijgen?' zeg ik met een glimlach.
    Mijn vest was veel te groot voor haar wat er best grappig uitzag vooral de mouwen waren veel te lang.
    'Je bent inderdaad best klein' zeg ik met een plaagende grijns.
    'Geen dank' zeg ik als ze dankjewel Ian zegt.

    [I know.. Maar kan nu even niet aangezien ik en tussendoor moet leren en er steeds tussendoor iemand binnen kan komen.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizor schreef:
    (...)
    [Hij zei precies hetzelfde tegen Camille x'D]


    {Hij valt in herhaling :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    quin98 schreef:
    Blaine Anderson

    'Hee, wat vindt jij van dit alles?' vraagt Hayden en ik haal mijn schouders een beetje op. 'Nogal klote, we zitten hier vast zonder bereik en zo, maar ik moet zeggen dat het wel wat minder erg is dan dat ik in het begin dacht toen we hier vast zaten' mompel ik en kijk daarna even naar de bosrand terwijl ik op mijn lip bijt. Eigenlijk wil ik wel naar Riley toe, ik wil weten wat er nou allemaal aan de hand is, dat die me echt verteld wat er is gebeurt en al die dingen. Misschien dat ik straks wel even als die terug kwam hem ernaar ging vragen, grote kans dat die niet wou antwoorden maar ja. 'En is je tas nog een beetje heel gebleven, met je spullen?' vraagt ze en ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Mijn tas die kan in de prullenbak, als die hier was dan maar gelukkig zijn mijn spullen nog heel. Heb ik tenminste nog me eten en flessen drank, zonde als dat ineens weg was' mompel ik en glimlach even lichtjes. Ik laat mijn blik even rond glijden over de rest van de mensen en kijk dan weer naar Hayden. Ik had het eigenlijk nu niet zo koud meer, dat vuurtje gaf genoeg warmte af.


    Hayden Noralie Everett
    Ik zie dat hij zijn schouders een beetje ophaalt. Hij zegt, 'Nogal klote, we zitten hier vast zonder bereik en zo, maar ik moet zeggen dat het wel wat minder erg is dan dat ik in het begin dacht toen we hier vast zaten.' Ik knik, dat is begrijpelijk. Zelf vond ik het ook rot, maar zoals Rory daarstraks ook al zei; deze situatie is zo erg nog niet. Hij schud lichtjes zijn hoofd op mijn vraag en zegt dan dat zijn tas kapot is, maar zijn spullen nog heel zijn.
    'Dat is tenminste iets,' zeg ik dan optimistisch met een glimlach op mijn gezicht.
    Dan voel ik hoe Rory zijn hoofd weer op mijn schouder legt en ik glimlach dan even. Zijn ogen zijn gesloten en dan valt hij in slaap. Zo schattig.
    Ik leg mijn arm dan om hem heen zodat hij niet ineens om valt.
    'Ik denk dat ik maar met Rory naar de tent ga, aangezien hij nu al slaapt,' zeg ik met een korte grinnik tegen Blaine.
    Ik schud Rory zachtjes heen en weer.
    'Rory, wakker worden, dan kunnen we naar ons tentje gaan en daar slapen. Ik ben ook moe.'
    Ik gaap getimed een keer, ik ben namelijk ook echt moe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Riley Williams

    "Waarom zou ik dat doen? Waarom zou ik dat doen als hij me toch niet leuk vind? Dan heeft het geen zin, ik laat die twee lekker. Er is vast nog wel iemand anders. Of niet." Ik denk even na, ik zie hoe ze haar hoofd even op haar knieën legt.
    "Wat is er eigenlijk met jou aan de hand?" vraagt ze dan en ik kijk Camille aan.
    "Hetzelfde als dat jij hebt, maar ik ga een stap verder," Het klinkt misschien hard maar het is wel zo.
    "Camille, je geeft te vroeg op. Je moet Ian voor jezelf winnen, als je heb hebt kun je je focussen op het verliefd maken," ik kijk Camille recht aan.
    "Je moet Cathy bij hem weg krijgen, je moet er wat voor doen." Ik duw haar even wat tegen me aan en haal mijn hand even door haar haar.
    Ze heeft het recht op Ian, Camille heeft het recht op geluk. Cathy en ik zijn dan wel goede vrienden, maar ik wil Camille ook helpen.

    [Pas op, Riley probeert Camille te manipuleren. ;)]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:03 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Blaine Anderson

    'Dat is tenminste iets,' zegt ze optimistisch en ik knik. 'Ach beter dan niks hé' zeg ik lachend en glimlach even. 'Ik denk dat ik maar met Rory naar de tent ga, aangezien hij nu al slaapt,' zegt Hayden met een korte grinnik en ik knik. 'Slaap lekker' zeg ik met een glimlach en kijk hoe ze Rory probeert wakker te maken. 'We hadden hem ook in de tent kunne tillen' zeg ik lachend en haal mijn schouders even op. 'Ach ja' zeg ik en kijk een beetje om me heen. Is kijken of er nog iemand was waar ik gezellig mee kon praten. Ik kijk weer even naar de bosrand waar Camile en Riley nog steeds zitten. Als ik goed kijk is Camile volgens mij aan het huilen. Wat was er hier toch allemaal aan de hand Het leek wel of echt gewoon alles mis ging vandaag. Eigenlijk had ik de neiging naar Riley te lopen en te vragen voor uitleg over wat er nou met hem was. Ik bedoel er was iets dat wist ik zeker, en volgens mij had dat het met David te maken maar dat wist ik dan weer niet zeker. Ik zucht even en leun naar achter, ach dit is echt zo'n dag dat alles eigenlijk een beetje verkeerd gaat volgens mij.

    Rory Williams
    Ik voel zacht geschud aan mijn schouder en dan Hayden's stem in mijn oor. Het dringt maar langzaam tot me door wat ze zegt. Als dat het dan toch doet sta ik wankel op. Ik ben op dit moment echt zo slaapdronken als het maar niet zijn kan. "Wewtwustew" mompel ik naar de rest van de groep voor ik half lopend, half struikelend en half kruipend naar ons tentje toe ga. Wat ben ik blij dat de slaapzakken al liggen. Ik trek mijn trui en schoenen uit en laat me dan face first op m'n slaapzak vallen. Ik rits hem met moeite dicht. Ik wiggle nog mijn spijkerbroek en sokken uit en gooi die bij mijn andere kleren voor ik mijn hoofd weer met een smak op het kussen laat vallen. "Slaap lekker schatje" zeg ik alweer half in slaap. Mijn ogen zakken nu weer helemaal dicht en mijn mond zakt weer open. Eigenlijk zou dit voor mij een geweldige en super spannende nacht moeten zijn. Toch lag ik hier gewoon diep in slaap in mijn boxers in een slaapzak met mijn hoofd diep in dromenland. Eigenlijk maakte het me geen zak meer uit. In mijn dromen kon ik ten minste bij haar zijn.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:13 ]


    Bowties were never Cooler