• Want vanaf vandaag ben ik dan eindelijk 16!
    YEAH! Party-hardy!
    Jammer genoeg ben ik vandaag op mijn verjaardag
    wel forever-alone, want al mijn vriendinnetjes kunnen niet komen -.-
    Dus, ik ga natuurlijk wel een sweet sixteen houden!
    En om dit topic nog een beetje nuttig te houden;
    heb jij leuke ideeën voor mijn sweet sixteen? c:
    Want zoveel ervaring met feestjes geven heb ik helaas niet...

[ topic verplaatst door een moderator ]

“I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

Van harte gefeliciteerd!

Ik heb op mijn zestiende niks speciaals gedaan. Gewoon vriendinnen uitgenodigd en gezellig filmpje gekeken.

You are beautiful, you are love.

Gefeliciteerd! (:

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Gefeliciteerd!
    Onze feesten zijn nogal verschillend, ene keer gaan we allemaal spelletjes doen zoals Weerwolven van wakkerdam, en de andere keer is het gewoon keiharde muziek met gestoord dansen. :')
    Anyways, je kan een partytent huren en daar een paar praattafels inzetten en veel eten en drinken en muziek of zo? Ik weet niet hoe groots jij het wilt aanpakken? ><

Eledhel schreef:
    Gefeliciteerd! (:

But calm, white calm, was born into a swan.

Gefeliciteerd!

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

*zingt* Happy Birthday to you! Happy Birthday to you! Happy birthday dear mede-quizletter. Happy birthday to you.

Ik mocht geen sweet sixteen houden :c

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Gefeliciteerd! :]

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 9:47 ]

A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

Happy birthdayyy. c:

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Ouroboros, happy birthday to you (:

If a writer falls in love with you, you can never die

Gefeliciteerd!!

"Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

Gefeliciteerd!

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

Vasilisa schreef:
    Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Ouroboros, happy birthday to you (:

I'll lick the poison from right off your kiss

Gefeliciteerd!
    En neen,ik had niks gedaan op mijn 16de verjaardag. Het was tijdens de examenperiode. :3

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Peacekeeper schreef:
    Gefeliciteerd!

Life is full of fake people

Gefeliciteerd! ^^

Take some Pie :D

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 10:28 ]

Tijd voor koffie.