• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk hem aan.
    'Denk je dat?' vraag ik aan hem, 'denk je dat dat gaat werken? Ik bedoel, gaat Ian me dan niet haten? En hoe moet ik dat doen? Hoe krijg ik Cathy bij hem vandaan?'
    Riley heeft gelijk, ik heb het recht op Ian en niet die arrogante bitch van een Cathy.
    'Wil jij mij helpen?' vraag ik aan hem, 'dan help ik jou, alsjeblieft?' vraag ik aan hem en ik kijk hem smekend aan.
    'Ik vind hem echt heel leuk en nou ja... Cathy gedraagt zich altijd als een bitch tegen over mij,' ik bijt op mijn lip, 'denk je echt dat dit gaat werken?' herhaal ik en ik kijk naar de andere. Niemand hoeft er achter te komen, alleen Riley en ik weten er dan wat van.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [iemand voor Blaine? xd]

    quin98 schreef:
    [iemand voor Blaine? xd]

    [Ik slaap XD]


    Bowties were never Cooler

    [xD i know]

    Riley Williams

    "Denk je dat? Denk je dat dat gaat werken? Ik bedoel, gaat Ian me dan niet haten? En hoe moet ik dat doen? Hoe krijg ik Cathy bij hem vandaan? Wil jij mij helpen? Dan help ik jou, alsjeblieft? Ik vind hem echt heel leuk en nou ja... Cathy gedraagt zich altijd als een bitch tegen over mij. Denk je echt dat dit gaat werken?"
    Ik kijk Camille aan.
    "Één, praat rustiger. Twee, natuurlijk wil ik helpen. En drie, het werkt," zeg ik en lach even, ik kijk haar aan. "Hoe je het moet doen? Nou zeg dat Ian iets over Cathy heeft gezegd of andersom. Vertel diegene dat die het echt niet mag vertellen aan degene die het volgens jou gezegd heeft." Moet ik dit wel vertellen? Natuurlijk moet ik het vertellen, dat zegt de stem in mijn hoofd.
    "En, je hoeft mij niet te helpen. Ik help jou, ik hoef er niets voor terug," Zeg ik en kijk naar de andere om het vuur. "Morgen gaan we een plannetje bedenken, denk jij maar na over wie iets over die heeft gezegd. Cathy over Ian, of Ian over Cathy," zeg ik en ik sta op. "Kom, we gaan terug. Laten we maar gaan slapen."
    Zonder te wachten loop ik richting de andere. "Blaine, wij slapen samen?" zeg ik en pak zijn arm, dan trek ik hem overeind en loop naar een van de tenten, ik open hem en trek Blaine naar binnen. Ik ga zitten en trek mijn shirt al uit. Onderweg had ik ook mijn eigen koffer gepakt, hij lag precies op mijn pad. Ik open hem en zoek mijn slaap spullen eruit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [JA Riley heeft Blaine net mee genomen haha]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ben even douchen, daarna ben ik er weer ^^]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hayden Noralie Everett
    Rory wankelt een beetje als hij opstaat en ik sta gelijk met hem op, ervoor zorgend dat hij niet omvalt. Hij mompelt iets waarvan ik denk dat het een weltrusten moet zijn. Ik glimlach naar de groep, 'Slaap lekker allemaal,' zeg ik dan waarna ik met Rory naar ons tentje loop. Ik doe de tent achter ons dicht en zit op mijn knieën en lach zachtjes als Rory half slapend zijn trui en schoenen uittrekt. In zijn slaapzak trekt hij ook nog zijn spijkerborek en schoenen uit aangezien hij die even later bij de rest van zijn kleren gooit. Dan zegt hij slaap lekker schatje en ik schud met een lachje mijn hoofd. Overduidelijk dat die echt slaapdronken is, normaal noemt hij me nooit schatje. Hij valt gelijk weer in slaap en aangezien ik daar toch zekerheid van heb dat hij niets ziet kleed ik me gewoon om in zijn bijzijn. Ik trek mijn kleren uit en vervang die voor een topje en een short. Ik kruip ook in mijn slaapzak en werp nog een blik op de schattige slapende Rory. 'Slaap lekker Rory,' fluister ik. Ik doe mijn ogen dicht en merk hoe moe ik ben. Ik val redelijk snel in slaap en zoals ik Rory al gewaarschuwd had beweeg ik in de loop van de nacht meer naar Rory toe totdat ik niet meer verder kan rollen omdat Rory daar ligt. Ik slaap verrassend goed voor het feit dat ik op een grond lig, welliswaar in een slaapzak, maar het is op de grond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Montmartre schreef:
    David Daniel Casper Mason
    Ik begin ook te lachen en doop mijn vinger aardig diep in de Nutella. Daarna trek ik een streep vanaf haar voorhoofd, over Ellies neus, naar haar kin en dan nog verder omlaag, over haar hals tot aan het randje van haar pull. Ik moet lachen om het rare gezicht dat daardoor verschijnt. Eleanor is echt een van mijn beste vriendinnen. Ik twijfel eventjes, vind ik haar leuk? Diep in mijn hart weet ik het antwoord wel, ik wil onze vriendschap niet verpesten, dat is eigenlijk de enige reden dat ik er niets over zeg. Als het uit gaat wordt het heel awkward tussen ons, als het aan gaat misschien ook wel. Ik durf ook eigenlijk geen actie te ondernemen, ik weet nog steeds niet zeker of zij mij ook wel leuk vind. En stel dat dat helemaal het geval niet is, dat ik het allemaal verkeerd heb begrepen. Dat is pas awkward! Ik glimlach naar haar en steek dan mijn vinger nogmaals in de Nutellapot, dit keer niet om haar te versieren, maar om op te eten, want hoewel Nutella leuk is om mee te spelen, het eten is en blijft het leukste.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Mijn mond zakte een stukje open. "Fijn, vanaf iemand me nu tegenkomt verschiet die zich dood" zei ik waarna ik dramatisch mijn handen in de lucht gooide. Met een veel te boos gezicht om echt te zijn stak ik mijn vinger terug in de Nutella en at die op. Ik keek naar David vanuit mijn ooghoeken en zuchtte onopgemerkt. Hij zag me waarschijnlijk als zijn beste vriendin en ik kon het blijkbaar heel goed wegsteken dat ik meer voor hem voelde. Oké, ja, dat was waar, ik stak altijd gevoelens weg waar ik bang voor was. Ik was bang dat hij niet hetzelfde voelde dus ik heel eenzaam en vol schaamte achter zou blijven. Ik likte even over mijn lippen heen en stak mijn vinger terug in de pot. Deze keer draaide ik me naar hem om en keek hem met onschuldige blik in mijn ogen aan. Een scheef glimlachje groeide om mijn lippen waarna ik mijn vinger naar zijn gezicht bracht. Ik begon te lachen, "Oh, David, wat een mooie snor ! Sinds wanneer staat die daar ?" vroeg ik vol verbazing. Er hing nogsteeds was Nutella aan mijn vinger maar eerlijkgezegd was ik te lui om die eraf te halen.

    Blaine Anderson

    Ik schik als ineens mijn arm wordt vastgepakt maar hoor tegelijk de stem van Riley .'Blaine, wij slapen samen?' zegt hij en ik knik. 'prima' zeg ik, handig nu kon ik gelijk vragen wat er nou allemaal aan de hand was. Ik grijp gauw mijn koffer, anders moest ik die straks nog ophalen daar had ik dus geen zin in. Ik wordt de tent ingetrokken en kijk Riley aan. 'Kan het niet wat rustiger of zo?' vraag ik lachend. Ik trek mijn shirt uit en leg hem op mijn koffer. Ik trek mijn spijkerbroek ook uit en ga onder de slaapzak liggen. op een of andere manier ga ik er nooit in liggen. Ik kijk Riley even aan en bijt op mijn lip. Zou ik het nu al vragen? Ach waarom ook niet. Ik hef mijn hoofd omhoog en schuif mij hand eronder zodat ik daar op steun. 'Heey Riley, wat is er nou allemaal aan de hand? Ik bedoel zoals net, ik wou het toen al vragen maar Camile kwam al.' mompel ik en kijk hem aan. Hij kon beter niet gaan liegen want dat zag ik altijd aan hem. Eigenlijk ben ik nog helemaal niet moe, fijn straks lag ik de hele nacht weer wakker.

    Camille Yare Rae Roux
    'Één, praat rustiger. Twee, natuurlijk wil ik helpen. En drie, het werkt," zeg ik en lach even, ik kijk haar aan. "Hoe je het moet doen? Nou zeg dat Ian iets over Cathy heeft gezegd of andersom. Vertel diegene dat die het echt niet mag vertellen aan degene die het volgens jou gezegd heeft. En, je hoeft mij niet te helpen. Ik help jou, ik hoef er niets voor terug. Morgen gaan we een plannetje bedenken, denk jij maar na over wie iets over die heeft gezegd. Cathy over Ian, of Ian over Cathy,' zegt Riley, ik knik en hij staat op om terug naar de andere te lopen. Ik blijf zitten en zucht diep. Wat kan ik tegen ze gaan zeggen, ik kan beter iets tegen Ian zeggen over Cathy dan andersom... of niet? Ik weet het niet, Ian zal mij misschien sneller geloven, maar ik denk dat ik Cathy kan kwetsen door iets wat Ian 'gezegd' heeft. Ik zucht opnieuw, dat ik dit ga doen. Ik kan beginnen met de tent in laten storten als ze slapen. Dan wordt Cathy sowieso al chagrijnig en dat kan ik gebruiken. Dan wordt ze misschien boos op Ian en dan ben ik degene die Ian er door heen slaat. Ik glimlach, dank je Riley. Ik sta op en loop naar het kampvuur. Ik ga daar zitten zonder iets tegen iemand te zeggen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Iemand voor Camille? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik zou kunnen gaan slaapwandelen...]


    Bowties were never Cooler

    [Ik vind het best x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    David Daniel Casper Mason
    'Sexy he?' zei ik lachend, terwijl ik mijn vinger nog een keer in de Nutella doopte. Nu tekende ik een rechte lijn boven haar ogen.
    'En wat heb jij toch een mooie wenkbrauwen,' zei ik toen lachend.
    Ik zag het beetje Nutella dat nog aan haar vinger hing en in een opwelling pakte ik haar hand beet. Heel plagerig liet ik mijn tong over haar vinger gaan en verwijderde zo de Nutella. Ondeugend keek ik haar aan. Toen likte ik, ietwat overdreven, over mijn lippen.
    'Lekker,' zei ik met een knipoog, mijn stem was heser dan normaal.
    Toen wendde ik mijn blik af, niet wetend wat ik moest doen. Die opwelling was nu niet echt het slimste dat ik ooit gedaan had. Dit was meer dan een beetje flirten, misschien we te veel meer.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page