Volgens mij moet je eerst betalen, aangezien er je zegt dat er staat Your order will be handled after we receive your payment. In the meantime the tickets remain reserved.
Maar de bank betaalt dat - bij ons toch - omdat we met kaart betaald hebben - visa-.
Aberforth schreef:
(...)
Maar de bank betaalt dat - bij ons toch - omdat we met kaart betaald hebben - visa-.
Oh oke, dan zijn de kaarten al wel door jou 'gereserveerd' maar maken ze je bestelling pas verder af als ze het geld van je bank hebben ontvangen. Dus je hebt de kaartjes wel!
Ik heb net tickets kunnen reserveren voor een waiting list, maar toen kreeg ik dit
Dear customer,
Your reservation with order number 18897230 was correctly noted.
Your order will be handled after we receive your payment.
In the meantime the tickets remain reserved.
Kind regards.
Maar ik bedoel, ik kan moeilijk betalen als ik niet weet of dat er tickets komen ?
unions schreef:
Ik heb net tickets kunnen reserveren voor een waiting list, maar toen kreeg ik dit
Dear customer,
Your reservation with order number 18897230 was correctly noted.
Your order will be handled after we receive your payment.
In the meantime the tickets remain reserved.
Kind regards.
Maar ik bedoel, ik kan moeilijk betalen als ik niet weet of dat er tickets komen ?
ik ook en ik wordt er best nerveus van we moeten toch eerst de gegeves hebben voor we kunne betalen ?
Suffocation schreef:
(...)
ik ook en ik wordt er best nerveus van we moeten toch eerst de gegeves hebben voor we kunne betalen ?
Inderdaad en daarbij had ik niet de optie om te kiezen met wat ik wilde betalen, dus ik denk dat we gewoon een mail krijgen ofzo op een bepaald moment en dan zo verder de betaling moeten doen en en de andere dingen invullen, want het is maar een wachtlijst (bij mij toch)