• Ja, met mijn goede vriend + crush. Nou ja, dat eerste dacht ik.
    We kunnen het heel goed met elkaar te vinden en zo, en begrijpen elkaar snel en helpen elkaar als er iets is. Als ik iets heb, kan ik naar hem toe, en andersom.
    Het feit dat ik verliefd op hem ben, vertel ik niet omdat hij een vriendin heeft, en omdat ik bang ben dat het de hele vriendschap verpest.
    Afgelopen week had hij beetje problemen met z'n vriendin. Ze hadden elkaar al niet lang meer gesproken, en die maandag was het Valentijnsdag, dus hij wilde dat het een leuke dag zou worden, en dat begreep ik ook. Dus ik probeerde hem een beetje te steunen en tips te geven, aangezien z'n vriendin deed alsof er niets aan de hand was, en hij nogal radeloos was.
    Dus ik informeerde quasi onschuldig of ze iets gepland hadden samen, en zij zei: 'Ja, we gaan vanmiddag gewoon bij hem chillen en zo!'
    Dus dat vroeg ik aan hem. 'Oh, dus jullie gaan toch wat doen! Zij komt vanmiddag bij jou?'
    'Eh, nee?'
    'Oh.. Hey, misschien is het dan een verrassing! Nou ja, doe maar gewoon heel verrast oké?' - big smile -
    Hij lachen, en was alweer wat opgebeurd.
    Die avond smste ik: 'How'd it go? XXX'
    Kreeg niets, volgende dag wel. Er stond iets van: 'Niks, ze was er niet blablabla. XXX'
    Ik weer: 'Oh, dus jullie hebben nog niet gepraat? En nu? XXX'
    Nu heb ik - sinds vorige week dinsdag - niets terug.
    Ook negeert ie me gewoon. Als ik de aula binnenkom, en ik zie hem ergens zitten/staan, kijkt ie me aan, en kijkt weg. Echt apart? Alsof ik iets heb fout gedaan?
    Maar ik vind het zo raar, want het is dus weer helemaal goed tussen die twee, dus het lijkt alsof ik besta als hij problemen heeft en ik onzichtbaar ben als het allemaal goed met hem gaat?
    Wat moet ik nu doen? Zo laten, of smsje sturen ofzo? Aangezien ik hem bijna nooit zie op school, omdat we in andere klas zitten en hij in de pauzes altijd buiten bij de rokers staat. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou zeggen zo laten (: Als 'ie alleen maar naar jou toekomt als 'ie problemen heeft, dan is 'ie jou niet waard! En uiteindelijk zit jij er weer mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jeetje, ik zou het echt niet weten... Sorry, maar ik kan je niet helpen ): Ik hoop in ieder geval voor je dat het goedkomt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Praat eens met hem. Je zegt dat het een goede vriend is, dus je zal nog wle gelegenheden hebben om met hem te praten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ok, dat is wel raar:S
    Maar ik zou toch maar eens met hem gaan praten..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik ga je een tip geven,je niet bemoeien met de relatie van je beste vriend. anders heb jij het weer gedaan. als hij je om raad vraagt kan je hem die best geven maar niet verder.

    Nazgul schreef:
    Ik zou zeggen zo laten (: Als 'ie alleen maar naar jou toekomt als 'ie problemen heeft, dan is 'ie jou niet waard! En uiteindelijk zit jij er weer mee.

    Ja maar weet je wat zo raar is, dit doet ie nooit? En ik ken hem nu 4 jaar?
    Dus ik ben echt bang dat ik iets fout heb gedaan of zo, maar ben beetje bang het te vragen. Haha I know ik ben een watje..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    raplove schreef:
    ik ga je een tip geven,je niet bemoeien met de relatie van je beste vriend. anders heb jij het weer gedaan. als hij je om raad vraagt kan je hem die best geven maar niet verder.

    Haha nee, ik doe ook niets meer dan dat. Ik geef hem alleen hulp als ie daar zelf om vraagt. Ik ben niet zo'n bemoeial ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat raar.. Ik zou gewoon vragen wat er aan de hand is ;o


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Misschien heeft zijn vriendin gezegd dat hij moest kiezen tussen jou of haar en heeft die vriend voor haar gekozen en mag hij dus niet meer met je praten. Ik weet het eigenlijk ook niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Als jullie vriendschap belangrijk is voor jou zou ik dit gewoon aan hem vertellen.
    Als hij dan raar reageert is 'ie je niet waard, meid!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Poseidon schreef:
    Misschien heeft zijn vriendin gezegd dat hij moest kiezen tussen jou of haar en heeft die vriend voor haar gekozen en mag hij dus niet meer met je praten. Ik weet het eigenlijk ook niet..

    Dat zou écht raar zijn, van die vriendin. Wie trouwens ook een vriendin van mij is, maar goed. Het zou best kunnen, ik sms hem zo denk ik even.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?