• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    omg omg omg omg omg ik heb dus kaartjes hoop echt dat ik toch ook nog 3 sta tickets heb. maar 3 zit tickets zijn al zeker :D


    all we do in life echoes in eternity

    Suffocation schreef:
    ik heb ticktes besteld (in antwerpen) en de site heeft de aanvraag zeker aangekrgen want dan kwam er zo een berricht "Your previous reservation is still being processed. " maar ik w8 nog altijd op een bevestiging mail voor de gegevens enz..is dit normaal ? . omdat miss de site het druk heeft en het wat langer duurt , iemand een idee ? want ik wil graag blij zijn dat ik tickets heb maar durf niet.

    Edit: ik heb de mijne ook nog niet, maar er stond dat het 'genoteerd was, dus heb ik ze.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:44 ]


    Save me from myself.

    Adesso schreef:
    Mijn moeder reageert zo klote nu, ze zegt zo van 'Ga door met je leven, het is maar een band,' ze begrijpt het niet... mweeeeh

    Echt waar. Moeders. Ik haat ze op dit moment. Bleh, gevoelloze wezens!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    *Kijkt bij 'mijn topics' en ziet dat ze pagina's gemist heeft*
    Stelletje spammers!
    Maar hoe is het? Heeft er al iemand zeker kaartjes? En hoelang duurde het voor alles uitverkocht was?
    Ja, ik ben te lui om alles te herlezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben nu voor Amsterdam aan het proberen want ik sta daar in de wachtlijst, betekent dit dat het nog niet is uitverkocht dan ?


    The soul needs autumn.

    Adesso schreef:
    Mijn moeder reageert zo klote nu, ze zegt zo van 'Ga door met je leven, het is maar een band,' ze begrijpt het niet... mweeeeh


    Zoiets zei mijn moeder ook net.


    Physics is awesome

    Adlington schreef:
    *Kijkt bij 'mijn topics' en ziet dat ze pagina's gemist heeft*
    Stelletje spammers!
    Maar hoe is het? Heeft er al iemand zeker kaartjes? En hoelang duurde het voor alles uitverkocht was?
    Ja, ik ben te lui om alles te herlezen.


    Amsterdam, vak 103, rij 8!! =D En heb jij kaartjes?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    unions schreef:
    Ik ben nu voor Amsterdam aan het proberen want ik sta daar in de wachtlijst, betekent dit dat het nog niet is uitverkocht dan ?


    Nee want ik stond net in de wacht rij en ik ben bijna alle vakken af gelopen maar nergens was een kaartje meer.


    Physics is awesome

    Ik ga met mijn zusje naar het concert in Amsterdam, ben echt zoooo blij. We hebben alleen wel tweede rang tickets en zitten in de tweede ring, best slechte plaatsen maarja we gaan in ieder geval! We zaten allebei op ticketservice ingelogd in de wachtrij, alleen ik was eerder in de wachtrij dan mijn zusje maar zij kon eerder bestellen...? En toen ik er eindelijk uit was was het al uitverkocht dus we hebben nu de tickets van me zusje, vak 210. Echt balen voor iedereen die geen kaartjes heeft, vraag me wel af waarom ze het concert niet in een grotere concertzaal hadden gedaan.


    No guts no glory.


    Mijn reservering staat ook op mijn ticketstatus op TeleTicket, dus ik denk wel dat ik ze heb ;3

    Toen ik een mail kreeg was ik al aan het fangirlen.
    Maar nee, het was één van Tumblr...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik kan echt niet meer normaal typen haha xd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aberforth schreef:
    (...)
    Wat bedoel je met bevestigingsmail?


    de gegevens voor als je met een bankoverschrijving betaald :') dan sturen ze altijd een mail voor het rekening nummer :')

    Als we die zes krijgen wil ik wel een zitplaats verkopen?
    Want we moesten eigenlijk maar 5 hebben (vriendin van me kon niet meer bestellen) en we hadden al 3 besteld maar lukte niet toen 3 zit tickets (lukte :D) en daarna toen ik wou bestellen voor mn vriendin stond er opeens dat die sta tickets nog bezig waren.


    all we do in life echoes in eternity

    unions schreef:
    Ik ben nu voor Amsterdam aan het proberen want ik sta daar in de wachtlijst, betekent dit dat het nog niet is uitverkocht dan ?


    Volgens mij is het al lang uitverkocht. Maar die wachtlijst is volgens mij gewoon omdat de site over belast is. ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.