• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    TeamDerek schreef:
    (...)

    dat kan in elk vak zijn volgens mij xd

    Oh okee. Naja het punt is, dat ik door de zenuwen en de haast om ze te bestellen, niet meer weet ik welk vak ik zit. Mijn vader dacht B, maar ik dacht D. Dus nu wil uitvogelen of ik nou in D of B zit.. :Y)

    Bumbleblee schreef:
    Weet iemand onder welk vak rij 18,19,20,21 valt?


    Als je via ticketservice hebt gekocht kun je bij je transacties kijken en dan staat er ook welk vak en stoelnummer het is


    No guts no glory.

    @aria jaa dat betekend dat je reservering gemaakt is :) ik heb ook alleen nog dat


    all we do in life echoes in eternity

    Aria schreef:
    Ik stress hem nu echt, aangezien ik heel veel mensen zie van "deze plaats etc", "mail al binnen", "het staat op de ding dat mijn reservering gemaakt is" en ik heb enkel dit:
    (...)

    Ik stress ook heel hard bij mij stond er:
    Reservation successful • CONFIRMATION PROVISIONAL RESERVATION

    Dear customer,

    Your reservation with order number *********** was correctly noted.
    You chose for a secure payment. Later on, you will receive an email with a payment request to complete your reservation. Please be sure to have your payment card and card reader (digipass) ready.

    Kind regards

    Geen kaartjes, als toevallig mensen zijn die kaartjes over hebben ik wil ze altijd wel overkopen ;d x


    † Mitch Lucker, You're still my Hero. Stomp on in heaven. Rest in peace †

    Aria schreef:
    Ik stress hem nu echt, aangezien ik heel veel mensen zie van "deze plaats etc", "mail al binnen", "het staat op de ding dat mijn reservering gemaakt is" en ik heb enkel dit:
    (...)

    Ik ook!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Aria schreef:
    Ik stress hem nu echt, aangezien ik heel veel mensen zie van "deze plaats etc", "mail al binnen", "het staat op de ding dat mijn reservering gemaakt is" en ik heb enkel dit:
    (...)


    Dat hebben wij ook & volgens mama heb ik ze.


    Save me from myself.

    Nederland is uitverkocht!

    Geen tickets :(


    An insecure girl.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik stress ook heel hard bij mij stond er:
    Reservation successful • CONFIRMATION PROVISIONAL RESERVATION

    Dear customer,

    Your reservation with order number *********** was correctly noted.
    You chose for a secure payment. Later on, you will receive an email with a payment request to complete your reservation. Please be sure to have your payment card and card reader (digipass) ready.

    Kind regards

    Maar je moet naar je profiel gaan en naar je status, als er daar 'gereserveerd' staat, heb je ze.


    Save me from myself.

    Aria schreef:
    Ik stress hem nu echt, aangezien ik heel veel mensen zie van "deze plaats etc", "mail al binnen", "het staat op de ding dat mijn reservering gemaakt is" en ik heb enkel dit:
    (...)


    Volgens mij moet je eerst betalen, aangezien er je zegt dat er staat Your order will be handled after we receive your payment. In the meantime the tickets remain reserved.


    No guts no glory.

    Aria schreef:
    Ik stress hem nu echt, aangezien ik heel veel mensen zie van "deze plaats etc", "mail al binnen", "het staat op de ding dat mijn reservering gemaakt is" en ik heb enkel dit:
    (...)


    Hmm, heb ik ook xp En het staat nu bij mijn ticketstatus x3

    Aberforth schreef:
    (...)
    Maar je moet naar je profiel gaan en naar je status, als er daar 'gereserveerd' staat, heb je ze.

    er staat niets =s

    bluestpurple schreef:
    Nederland is uitverkocht!

    België ook!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sulkin schreef:
    (...)

    Als je via ticketservice hebt gekocht kun je bij je transacties kijken en dan staat er ook welk vak en stoelnummer het is

    Hihi dat heb ik net ondekt ja, le me is dom. Ik zit in rij 32, in vak D :Y)
    Is dat trouwens een goede plek?