• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Ik ook :c

    Jij hebt waarschijnlijk gewoon kaartjes aan het bericht te zien wat je kreeg. Niemand heeft nog mail gehad.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aberforth schreef:
    (...)
    Maar je kent toch enkel je eigen naam? & mama zegt dat als er geen overeenkomst is met je naam en je wachtwoord, hij het als fout aangeeft omdat hij die gegevens niet kent.

    Maar mij is het in ieder geval gelukt, dus ik hoop dat het wel juist is ^^
    Je ID bestaat uit de twee eerste letters van je naam (bij mij thuis) en heel wat cijfertjes


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga erheen ! BEN ZO BLIJ. :D


    Danmarks Dynamite.

    Creativity schreef:
    Wie komt er met mij huilen?


    ik huil al


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aria schreef:
    (...)
    Jij hebt waarschijnlijk gewoon kaartjes aan het bericht te zien wat je kreeg. Niemand heeft nog mail gehad.

    Jawel, een paar mensen die ik ken hebben 'm al


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Maar mij is het in ieder geval gelukt, dus ik hoop dat het wel juist is ^^
    Je ID bestaat uit de twee eerste letters van je naam (bij mij thuis) en heel wat cijfertjes


    Bij mij ook ! Hahah, ik dat constant zitten overtypen, is het gelukt ook ;3 Maar, er staat wel dat ik moet wachten na de betaling voor de kaartjes, dus normaal volgende maand ga ik ze hebben ;p

    Azulchica schreef:
    (...)

    Nee, mij lukt het waarschijnlijk niet dus je vriendin ook niet. Fuck, ik had mij er zo op verheugd als ik eerder had in gelogd maar dat is achter af praten.

    Wel ja, er komen nog wel meer kansen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik heb ticktes besteld (in antwerpen) en de site heeft de aanvraag zeker aangekrgen want dan kwam er zo een berricht "Your previous reservation is still being processed. " maar ik w8 nog altijd op een bevestiging mail voor de gegevens enz..is dit normaal ? . omdat miss de site het druk heeft en het wat langer duurt , iemand een idee ? want ik wil graag blij zijn dat ik tickets heb maar durf niet.

    ik huil ook, ook al heb ik kaartjes. ik wilde zo graag vipkaarten en nu heb ik 2e rang. Maar eigenlijk moet ik allang blij zijn dat ik er heen kan. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mijn moeder reageert zo klote nu, ze zegt zo van 'Ga door met je leven, het is maar een band,' ze begrijpt het niet... mweeeeh


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga naar antwerpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bulsara schreef:
    (...)
    Jawel, een paar mensen die ik ken hebben 'm al

    Serieus? Ik heb hem nog niet..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Op de site staat nu dat de tickets voor Antwerpen om 10:11 uitverkocht waren


    Save me from myself.

    Creativity schreef:
    Wie komt er met mij huilen?


    Ik en hard ook, echt een geweldig begin van mijn verjaardag.


    Physics is awesome

    Ik zit vak F rij 33. btw , ik vind het serieus rot voor de mensen die niet mogen of kunnen. :c


    Danmarks Dynamite.