• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Suffocation schreef:
    (...)

    de gegevens voor als je met een bankoverschrijving betaald :') dan sturen ze altijd een mail voor het rekening nummer :')

    Ah, waarschijnlijk is dat omdat het zo druk is. :)


    Save me from myself.

    Two schreef:
    (...)

    Amsterdam, vak 103, rij 8!! =D En heb jij kaartjes?


    Ik ging sowieso niet voor kaartjes. :3
    Ik dacht wel even toen ik uit het zwembad kwam om 10 uur: elke normale tiener zit nu voor z'n laptop te fangirlen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aberforth schreef:
    (...)
    Ah, waarschijnlijk is dat omdat het zo druk is. :)


    ooh ik hoop het, anders ga ik echt effe niet goed worden. kwil zo graag gaan ! :')

    GumpyGirl schreef:
    Als we die zes krijgen wil ik wel een zitplaats verkopen?
    Want we moesten eigenlijk maar 5 hebben (vriendin van me kon niet meer bestellen) en we hadden al 3 besteld maar lukte niet toen 3 zit tickets (lukte :D) en daarna toen ik wou bestellen voor mn vriendin stond er opeens dat die sta tickets nog bezig waren.


    Als je die zes krijgt, ja.


    Physics is awesome

    Weet iemand onder welk vak rij 18,19,20,21 valt?

    Adlington schreef:
    (...)

    Ik ging sowieso niet voor kaartjes. :3
    Ik dacht wel even toen ik uit het zwembad kwam om 10 uur: elke normale tiener zit nu voor z'n laptop te fangirlen.


    Hahah. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Is het niet leuk om een topic aan te maken met waar iedereen zit?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wie wil (als ik dan 6 tickets heb) een zit ticket kopen ? want anders doe ik er niks mee (behalve als een vriendin m wil)


    all we do in life echoes in eternity

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik en hard ook, echt een geweldig begin van mijn verjaardag.


    Omfg, I feel so sorry for you!

    Iedereen die net als ik geen tickets hebben krijgt een hele grote cyberhug van mij en tissues en dan gaan we samen in een hoekje zitten huilen met onze laptops. Yeah.

    Voor iedereen die kaartjes heeft: YOU LUCKY BASTARDS. Heel veel plezier!


    life is awesome

    unions schreef:
    Ik ben nu voor Amsterdam aan het proberen want ik sta daar in de wachtlijst, betekent dit dat het nog niet is uitverkocht dan ?


    Nee ik stond ook in de wachtrij en toen ik eruit kwam was er helemaal niks meer beschikbaar, ook geen enkele ticket! Gelukkig was mijn zusje eerder uit de wachtrij en heeft wel twee tickets voor ons kunnen krijgen.


    No guts no glory.

    Bumbleblee schreef:
    Weet iemand onder welk vak rij 18,19,20,21 valt?


    dat kan in elk vak zijn volgens mij xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Geen kaartjes :c


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik heb nog steeds geen mail gekregen en het staat nog niet bij mijn ticketstatus xD maar er stond wel dat het genoteerd werd =s

    Ik stress hem nu echt, aangezien ik heel veel mensen zie van "deze plaats etc", "mail al binnen", "het staat op de ding dat mijn reservering gemaakt is" en ik heb enkel dit:

    Dear customer,

    Your reservation with order number ######### was correctly noted.
    Your order will be handled after we receive your payment.
    In the meantime the tickets remain reserved.

    Kind regards.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik stress hem nu echt, aangezien ik heel veel mensen zie van "deze plaats etc", "mail al binnen", "het staat op de ding dat mijn reservering gemaakt is" en ik heb enkel dit:
    (...)


    Ik heb het wel bij mijn status. Mijn plaats weet ik niet , was te enthousiast toen ik hem kreeg aangewezen XD En hij wordt via post gedaan bij mij (A)


    I don't want you to die, I want you to suffer.