• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Even mijn topics van maken.
    Het is leuk om alles te volgen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan er niet meer tegen. Omg, ik ben zo zenuwachtig...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ook even in mijn topics.

    Echt he! Normaal ben ik echt niet zenuwachtig voor een concert(oké, misschien was ik dat wel een beetje voor die van Gackt, maar niet voor die van BSB en Simply Red).


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Zou je mij ook bij Amsterdam kunnen zetten? (:
    Ik ben ook echt zó zenuwachtig en om afleiding te zoeken, heb ik eerst me haar geverfd. Blonde dip dye/ombre en daarna ombre nails gemaakt haha.
    Ik hoop echt dat iedereen kaartjes kan krijgen!

    Aangezien dit de eerste keer is dat ik online kaartjes koop voor een concert, vroeg ik me dus af dat als je in de wachtrij staat voor een kaartje, het word aangegeven? Of hoe gaat dat in z'n werking? Want ik ben echt zo'n onhandige, paniekerige en ongeduldige doos. En weet precies hoe 't anders morgen gaat lopen, dan denk ik weer dat ik niet in de wachtrij sta voor een kaartje en dan ga ik toch weer weg klikken en opnieuw aanklikken. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 0:09 ]

    DAFUQ HET 3DE TOPIC ALWEER :0
    Ik ben ZO ONTZETTEND zenuwachtig nu.


    life is awesome

    Ik naar Antwerpen als ik tickets te pakken krijg natuurlijk:9~
    Ik ga normaal in mijn eentje, maar ik ga Manca (meisje van tumblr) waarschijnlijk daar meeten dus zo alleen ben ik dan toch niet hehe


    The soul needs autumn.

    Ik ga naar Antwerpen met 2 vriendinnetjes, waarschijnlijk de hot tickets haha :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 0:44 ]

    Ik ben al vroeg op, kon bijna niet slapen vannacht. Ik ben echt zo zenuwachtig!

    Ik ben nu al wakker. Schrok net zwetend wakker na een nachtmerrie. Gelukkig had het niets met 1D te maken. xd

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 7:30 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik ga ook normaal naar Antwerpen met 2 vriendinnen als ik tickets heb.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga naar Amsterdam, ik hoooop zoo dat het lukt.


    An insecure girl.

    Ik ben echt bang dat die site straks overbelast is. Daarom ga ik het ook met twee laptops proberen. Maar hoe gaat het eigenlijk? Komt er om 10 uur automatisch te staan dat je kaarten kan kopen, of moet je eerst de pagina refreshen? ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Omg dit is echt niet normaal, ik had niet verwacht dat ik zo zenuwachtig zou zijn. Ik moet zo gaan fietsen naar mijn vriendin, ik hoop dat ik nog normaal bij haar aankom.

    TeamDerek schreef:
    Ik ben echt bang dat die site straks overbelast is. Daarom ga ik het ook met twee laptops proberen. Maar hoe gaat het eigenlijk? Komt er om 10 uur automatisch te staan dat je kaarten kan kopen, of moet je eerst de pagina refreshen? ;s


    Ik ga het ook met twee laptops proberen, ben echt kapot zenuwachtig ghah.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 7:59 ]

    TeamDerek schreef:
    Ik ben echt bang dat die site straks overbelast is. Daarom ga ik het ook met twee laptops proberen. Maar hoe gaat het eigenlijk? Komt er om 10 uur automatisch te staan dat je kaarten kan kopen, of moet je eerst de pagina refreshen? ;s


    Daar ben ik ook benieuwd naar... aaaah ben zo zenuwachtig.


    An insecure girl.