• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben nu al in een wachtrij geplaatst bij ticketmaster :|


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Even gewoon vraagje, eerste rang is toch like voor de hekken, dat je tegen het podium kan staan hé ?^^


    The soul needs autumn.

    Ik ben zo zenuwachtig. Ik ging net even voor de grap kijken en der staat u al dat ik in de wachtrij sta.. Omg, hoe moet dat straks gaan?!

    Eerste rang is de eerste 10 rijen van vak B. dus niet voor de hekken.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Bumbleblee schreef:
    Ik ben zo zenuwachtig. Ik ging net even voor de grap kijken en der staat u al dat ik in de wachtrij sta.. Omg, hoe moet dat straks gaan?!



    Hoe kan je dat zien? Of is dat met bellen?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    TeamDerek schreef:
    (...)


    Hoe kan je dat zien? Of is dat met bellen?


    Ja , ik had ook een wachtrij.. Nu ben ik erdoor :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    TeamDerek schreef:
    Eerste rang is de eerste 10 rijen van vak B. dus niet voor de hekken.

    ooh, ok maar ik zag net dat dat bij Nederland was dus volgens mij doet Antwerpen gewoon alle staanplaatsen hetzelfde, man ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest om tickets te moeten bestellen ;o

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 9:22 ]


    The soul needs autumn.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ja , ik had ook een wachtrij.. Nu ben ik erdoor :Y)


    Ga je nu gewoon aan de telefoon blijven tot 10 uur of ga je opnieuw bellen? xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Ga je nu gewoon aan de telefoon blijven tot 10 uur of ga je opnieuw bellen? xd


    Nee , ik ga via internet haha :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    unions schreef:
    (...)
    ooh, ok maar ik zag net dat dat bij Nederland was dus volgens mij doet Antwerpen gewoon alle staanplaatsen hetzelfde, man ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest om tickets te moeten bestellen ;o


    Haha, ik ook niet. xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Haha, ik ook niet. xd

    Btw I like your username hehe
    maar man ik hoop echt niet dat die site gaat platliggen want dan flip ik hem echt, maar ik heb Jonas Brothers ook via die manier besteld maar volgens mij was die hun fanbase toch niet zo groot als die van 1D meh


    The soul needs autumn.

    Het valt me mee dat livenation het nu nog gewoon goed doet. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Eventjes aan de mensen die voor Antwerpen bestellen. Komen jullie ook enkel op zo'n balkje van 1D met dat ze dan komen?
    Op de sites Teletickets of Proixmus go

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 9:27 ]


    Tears are words the heart can't say.

    unions schreef:
    (...)
    Btw I like your username hehe
    maar man ik hoop echt niet dat die site gaat platliggen want dan flip ik hem echt, maar ik heb Jonas Brothers ook via die manier besteld maar volgens mij was die hun fanbase toch niet zo groot als die van 1D meh


    Dankje (:
    Ik denk het ook niet. Maar toen ik kaarten voor Justin Bieber ging bestellen, kwam ik er ook heel gemakkelijk door. Maar ik ben bang, dat ik weer heb wat ik toen ook had. Want toen waren die kaarten dubbel geboekt omdat natuurlijk super snel ging. En toen kreeg ik ze niet. Dus ik eerst helemaal blij en dan krijg je mail: je krijgt je kaarten toch niet. ;x Das nog kutter dan gewoon helemaal niet.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Dankje (:
    Ik denk het ook niet. Maar toen ik kaarten voor Justin Bieber ging bestellen, kwam ik er ook heel gemakkelijk door. Maar ik ben bang, dat ik weer heb wat ik toen ook had. Want toen waren die kaarten dubbel geboekt omdat natuurlijk super snel ging. En toen kreeg ik ze niet. Dus ik eerst helemaal blij en dan krijg je mail: je krijgt je kaarten toch niet. ;x Das nog kutter dan gewoon helemaal niet.

    wow ik zou echt pist zijn! En bij het sportpaleis mag je max 4 kaarten bestellen dus als ik dubbel bestel is dat voor mij nog geen ramp maar toch man ik zou volgens mij echt ontploffen als ik zo'n mail zou krijgen ;o


    The soul needs autumn.