• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    TeamDerek schreef:
    Ik ben echt bang dat die site straks overbelast is. Daarom ga ik het ook met twee laptops proberen. Maar hoe gaat het eigenlijk? Komt er om 10 uur automatisch te staan dat je kaarten kan kopen, of moet je eerst de pagina refreshen? ;s


    Vraag ik me eigenlijk ook wat af. Vindt het ook gewoon raar dat bij die proximus site en teletickets als je die opent je gewoon dat balkje krijgt van 1D maar er voor de rest eigenlijk amper iets op de site staat of zelf niets.


    Tears are words the heart can't say.

    Detlef schreef:
    (...)

    Vraag ik me eigenlijk ook wat af. Vindt het ook gewoon raar dat bij die proximus site en teletickets als je die opent je gewoon dat balkje krijgt van 1D maar er voor de rest eigenlijk amper iets op de site staat of zelf niets.


    Inderdaad, en als je proximusgoformusic intypt, wordt je min of meer doorgelinkt naar teleticketservice.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 8:00 ]

    Grimm schreef:
    (...)

    Inderdaad, en als je proximusgoformusic intypt, wordt je min of meer doorgelinkt naar teleticketservice.

    Ja dat ook.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga helemaal dood hier... Ik ga trouwens naar A'dam als ik tickets kan krijgen. *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga naar Antwerpen met 3 andere vriendinnen. Misschien kan iemand met ons mee en kunnen we iest regelen? Laat maar horen als je ook meewil (:


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Mijn ouders zijn mij aan het indekken voor als ik ze niet heb. Al heel de week zeggen ze dat het heel moeilijk gaat worden en dat het echt een gelukje gaat moeten zijn enz om me toch een beetje te helpen herinneren dat je echt geen enkele garantie hebt vandaag. Spijtig genoeg. Ik blijf zelf toch ook nog kalm. Het gaat proberen en gokken worden.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben zo nerveus, nog maar minder dan anderhalf uur. Mijn moeder zit de hele tijd te zeggen dat ik geen garantie heb en dat als ik ze niet heb dat het zo geweest moet zijn.

    Me vader gaat straks kaartje voor mij bestellen, maar hij ligt nog op bed. Ik ben echt bang dat hij er kwart voor 10 uit komt rollen en dan heel uitgebreid gaat zitten ontbijten. xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb al twee laptops open staan, ga me nu even heel snel omkleden. Hoop echt zo dat ik die vriendinnen goed nieuws kan brengen en niet moest sturen dat het niet gelukt is. Best kut want dan stel je niet alleen je zelf teleur maar ook hen. Achja ik heb het op z'n minst geprobeerd als het niet lukt.


    Tears are words the heart can't say.

    TeamDerek schreef:
    Me vader gaat straks kaartje voor mij bestellen, maar hij ligt nog op bed. Ik ben echt bang dat hij er kwart voor 10 uit komt rollen en dan heel uitgebreid gaat zitten ontbijten. xd

    Oei, dat zou idd serieus kut zijn. Mss moet je hem binnen een halfuurtje ofzo proberen wakker maken ofzo?


    Tears are words the heart can't say.

    Detlef schreef:
    (...)
    Oei, dat zou idd serieus kut zijn. Mss moet je hem binnen een halfuurtje ofzo proberen wakker maken ofzo?


    Ja, ga ik ook doen. En ff snel aankleden, zodat me vader ook niet kan zeuren dat ik in me pyjama zit. En natuurlijk extra lief doen. (a')


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb 4 laptops/computers straks maar alsnog zooo zenuwachtig.


    An insecure girl.

    Detlef schreef:
    Ik heb al twee laptops open staan, ga me nu even heel snel omkleden. Hoop echt zo dat ik die vriendinnen goed nieuws kan brengen en niet moest sturen dat het niet gelukt is. Best kut want dan stel je niet alleen je zelf teleur maar ook haar. Achja ik heb het op z'n minst geprobeerd als het niet lukt.

    Oké, ik ben nu echt zo zenuwachtig. Pfff.. Nog een uurtje ongeveer.


    life is awesome

    Ik ga naar Amsterdam, samen met m'n zusje ;)

    Ik hoop trouwens echt dat ik kaartjes kan krijgen, want ze is zo autistisch als wat (en zij is de Directioner) en ik heb haar al helemaal lekker lopen maken en als het dan nu niet lukt zitten mijn moeder en ik in een huis vol herrie. Misschien had ik beter even m'n mond kunnen houden tot ik daadwerkelijk die kaartjes had... :S

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 8:59 ]