• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Detlef schreef:
    Eventjes aan de mensen die voor Antwerpen bestellen. Komen jullie ook enkel op zo'n balkje van 1D met dat ze dan komen?
    Op de sites Teletickets of Proixmus go


    Ja, ik denk dat daar straks komt te staan dat je kan bestellen?


    Let us die young or let us live forever.

    unions schreef:
    (...)
    wow ik zou echt pist zijn! En bij het sportpaleis mag je max 4 kaarten bestellen dus als ik dubbel bestel is dat voor mij nog geen ramp maar toch man ik zou volgens mij echt ontploffen als ik zo'n mail zou krijgen ;o


    Ja, indd. We mochten toen voor de helft van de prijs bij waar je drinken kan kopen staan, maar niet de zaal in. Ook niet bovenaan de trappen staan. Dus je kon dan helemaal niets zien en alleen maar dat geschreeuw van die meisjes horen. Dus dat heb ik niet gedaan. ):


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Zo fucking zenuwachtig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Detlef schreef:
    Eventjes aan de mensen die voor Antwerpen bestellen. Komen jullie ook enkel op zo'n balkje van 1D met dat ze dan komen?
    Op de sites Teletickets of Proixmus go

    Jep, bij mij wel


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Omg Omg Omg ik ben echt gestrest >< Ik heb twee keer ticket master geopend, ben ik door de wachtrij heen gekomen maar nu ben ik bang dat als ik straks om 10 uur moet refreshen ik er nooit meer door kom :(


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik sta al sinds 9:18 of zo bij ticketmaster in de wachtrij en Live Nation doet gewoon normaal xD Maar goed, ik heb ze tenminste allebei open staan en ik ben al blij dat Live Nation niet vastloopt of een wachtrij heeft zoals Ticket Master xD


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Zou ik ook op live nation gaan ? want hoebedoel je dat live nation wel gewoon normaal doet?


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Omg Omg Omg ik ben echt gestrest >< Ik heb twee keer ticket master geopend, ben ik door de wachtrij heen gekomen maar nu ben ik bang dat als ik straks om 10 uur moet refreshen ik er nooit meer door kom :(

    Ja dat heb ik ook! Maar 't is ongeveer 10 minuten per wachtrij, bij mij dan. Aangezien ik 2 computers heb, ga ik met de ene al om 09:50 in de wachtrij staan en de ander om 10 uur pas. Weet namelijk niet wat sneller is ofzo, dustja. Succes iedereen, hopelijk krijgt iedereen kaartjes!

    Pineapples schreef:
    Omg Omg Omg ik ben echt gestrest >< Ik heb twee keer ticket master geopend, ben ik door de wachtrij heen gekomen maar nu ben ik bang dat als ik straks om 10 uur moet refreshen ik er nooit meer door kom :(


    Ja, ik ook. Of dat het zo lang duurt, dat de hot tickets al weg zijn want dat zijn er maar iets van 260. ):


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik ga naar Antwerpen. Maar voorlopig nog met niemand. En ik heb ook nog geen vervoer, want mijn ouders durven niet naar Antwerpen rijden :(


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Bulsara schreef:
    (...)
    Jep, bij mij wel

    Eh niet echt, maar ik heb dus eerst een account gemaakt bij teleticketservice en dan op muziek geklikt.
    Daar krijg je een hele lijst met artiesten waarnaast 'info' en 'bestellen' staat en om 10 uur verschijnt 1D ook in de lijst en kan ik op bestellen klikken, dus op dit moment zie ik ze nog niet staan.


    The soul needs autumn.

    Ahhh :c ik wil gewoon zo graag heen en ik heb nog nooit tickets bestelt dus ik ben helemaal bang :c


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Ahhh :c ik wil gewoon zo graag heen en ik heb nog nooit tickets bestelt dus ik ben helemaal bang :c

    Same voor mij. Ik laat anderen altijd bestellen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pineapples schreef:
    Zou ik ook op live nation gaan ? want hoebedoel je dat live nation wel gewoon normaal doet?


    Bij Ticket Master heb ik bijna een halfuur in de wachtrij gestaan, terwijl dat helemaal niet gebeurde bij Live Nation, dat bedoel ik xD


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Aria schreef:
    (...)
    Same voor mij. Ik laat anderen altijd bestellen.

    Zelfde hier, soms keek ik wel mee over hun schouder maar toch man wat als ik iets verkeerd doe en ik krijg geen tickets omg


    The soul needs autumn.