• [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bookmark schreef:
    Ik ga naar Amsterdam, samen met m'n zusje ;)

    Ik hoop trouwens echt dat ik kaartjes kan krijgen, want ze is zo autistisch als wat (en zij is de Directioner) en ik heb haar al helemaal lekker lopen maken en als het dan nu niet lukt zitten mijn moeder en ik in een huis vol herrie. Misschien had ik beter even m'n mond kunnen houden tot ik daadwerkelijk die kaartjes had... :S

    Hoop voor je dat je kaartjes hebt voor je zusje! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben heel zwaar ontmoedigd (door mijn moeder).


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    Ik ben heel zwaar ontmoedigd (door mijn moeder).


    Wat heeft ze gedaan of gezegd?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Moet je op livenation eerst de pagina refreshen of kom je vanzelf in de wachtrij te staan ?


    all we do in life echoes in eternity

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Wat heeft ze gedaan of gezegd?

    Mijn ouders wilden absoluut meegaan, terwijl ik heel goed weet dat One Direction hen niet interesseert. Tja, dat vind ik niet zo eerlijk en zeker tegenover de andere Directioners die door hen waarschijnlijk geen kaartjes kunnen bemachtigen.
    En dankzij een lang verhaal bij ons, vertrouwen ze de betaalsites niet meer. Ik hoor mijn moeder al zeggen: "Op tv hebben ze gezegd dat ze aan internetfraude doen," KOM OP, STRAKS GAAT ZE ZEGGEN DAT IEDEREEN DAT DOET?! Godmiljaar jdfjiodfjiofdjiodfjio.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 9:08 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    GumpyGirl schreef:
    Moet je op livenation eerst de pagina refreshen of kom je vanzelf in de wachtrij te staan ?

    NIET refreshen! Dan maak je de site nog meer overbelast.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ''Zoals we hiervoor al naar je tweetten: refreshen tot je in de wachtrij komt'' Om 10 uur dus. :Y) Heeft Live Nation zelf getweet, dus.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 9:08 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik refresh gewoon zo heel soms eens denk ik. En net voor 10 nog even denk ik. Weet niet hoe het net gaat gaan bij die proximus site enz.


    Tears are words the heart can't say.

    Bulsara schreef:
    (...)
    NIET refreshen! Dan maak je de site nog meer overbelast.


    Maar rechts staat er: Kaarten vanaf blablba. Komt daar automatisch te staan dan: kaarten kopen. Of moet je hem daarvoor wel refreshen?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Maar rechts staat er: Kaarten vanaf blablba. Komt daar automatisch te staan dan: kaarten kopen. Of moet je hem daarvoor wel refreshen?

    Ja, dat natuurlijk wel c: Voor één keer, maar voor de rest. Geen honderd keer of zo.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn topics hihi


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Ja, dat natuurlijk wel c: Voor één keer, maar voor de rest. Geen honderd keer of zo.


    Oké, want iemand zei dat je dan weer opnieuw in de wachtrij komt, maar dat is toch pas als je op kaarten kopen drukt? xd
    Nou ja, ik zie wel hoe het gaat. Waarschijnlijk heb ik toch geen kaarten. ):


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mn moeder gaan via ticketservice bestellen en ik via livenation.
    Kijken wie wint haha


    all we do in life echoes in eternity

    Dus je moet om 10 uur refreshen en dan niet meer ?


    all we do in life echoes in eternity

    Ja, volgens mij wel. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.