• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik ga me nu omkleden voor karate en daarna zal ik niet meer reageren denk ik dus doeiix]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles

    Ik grinnik even en knik. Voor hem was het minder leuk, maar ik vond het juist heel leuk, als hij dat deed was het dus weer andersom, precies zodat hij al had gezegd dus. 'Er veranderd inderdaad er weinig' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Ik ben juist blij dat die dingen niet voorkomen, dat is dan een verkeerd wonder die wat mij betreft liever nooit gebeurt' zeg ik met een glimlach. 'Mijn woorden zijn altijd waar' zeg ik lachend. 'Voor jou wel ja, jij hebt er al zoveel gehad' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en zie dat die me inhaalt maar vervolgens wat slomer gaat rennen zodat die naast me loopt. 'Waarom doe je dat? Wil je niet voorliggen?' vraag ik lachend terwijl ik door ren. 'Dat kan je wel zeggen ja' zeg ik lachend. Het was echt vermoeiend maar ja opzich wel leuk.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Wat je denkt is precies wat ik dus ook denk en het is inderdaad waar. Maar moet toch ook wel toegeven dat het op sommige momenten wel eens leuk kan zijn' zeg ik en knik dan. 'Er veranderd weinig, maar wat veranderd is gewoon te mooi om waar te zijn en daarom lijkt het soms ook nog op een droom' zeg ik grijnzend. 'Daar sluit ik me helemaal bij aan en dan liever geen wonder dan wel een wonder.' Ik trek een bedenkelijk gezicht en uiteindelijk knik ik dan toch. 'Natuurlijk zijn jou woorden altijd waar' zeg ik lachend. 'Dat bedoel ik dus en dat is ook gelijk de reden dat ik het niet vertrouw' zeg ik nog steeds lachend en schud mijn hoofd. 'Vind het wel goed zo en daarbij loop ik liever naast jou dan een meter voorop, maar ook is het wel eens tijd dat jij het wint' antwoord ik met een glimlach. 'Dat komt mooi uit, want ga die woorden toch niet terug nemen' zeg ik lachend en kijk even rond waarna ik al snel mijn blik weer op Harry richt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [woah k ga nu Duits leren.... Enne kan Elena nog wat en waar kan Nialler heen?? De reactie komt sws niet vandaag meer maar goed...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Stephanie zit nog steeds op de kamer van Zayn.xD En wat moet ik met Sienna doen? Ik hang ook een beetje vast...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Misschien kunnen Stephanie en Elena elkaar meeten,
    Niall kan wat met de jongens gaan doen want dat is het paln
    en Sienna weet ik nu eigenlijk niet xD]

    (Steph en Elena kennen elkaar al.:P
    Liam zou trouwens nog naar Sienna moeten later, want van dat voetballen komt nog weinig goed.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [gwn meeten van elkaar tegenkomen

    En jup maar ik heb eigenlijk nu geen idee hoe ik hem daarheen ga sturen aangezien ze net afgesproken hebben wat met de jongens te gaan doen]

    ( hellowwww)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hii]

    ( Ik moet mijn geschiedenis en economie leren dus kan laat reageren op alles (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik zei later!:P Dat hoeft niet meteen... Liam, bad boy.xD
    En ja, dat kan wel.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Wat je denkt is precies wat ik dus ook denk en het is inderdaad waar. Maar moet toch ook wel toegeven dat het op sommige momenten wel eens leuk kan zijn' zeg ik en knik dan. 'Er veranderd weinig, maar wat veranderd is gewoon te mooi om waar te zijn en daarom lijkt het soms ook nog op een droom' zeg ik grijnzend. 'Daar sluit ik me helemaal bij aan en dan liever geen wonder dan wel een wonder.' Ik trek een bedenkelijk gezicht en uiteindelijk knik ik dan toch. 'Natuurlijk zijn jou woorden altijd waar' zeg ik lachend. 'Dat bedoel ik dus en dat is ook gelijk de reden dat ik het niet vertrouw' zeg ik nog steeds lachend en schud mijn hoofd. 'Vind het wel goed zo en daarbij loop ik liever naast jou dan een meter voorop, maar ook is het wel eens tijd dat jij het wint' antwoord ik met een glimlach. 'Dat komt mooi uit, want ga die woorden toch niet terug nemen' zeg ik lachend en kijk even rond waarna ik al snel mijn blik weer op Harry richt.


    Harry Edward Styles

    'Het lijkt inderdaad een beetje op een droom en ik wil nooit meer wakker worden dan' zeg ik grijnzend. Ik grinnik even en knik. 'Jep, maar als jij het er mee eens bent weten we het helemaal zeker' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even en kijk naar Louis, 'Waarvoor ben je bang dan?' vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Ja maar ik win niet want jij bent veel te goed en ik vindt het fijn dat je daardoor naast me komt lopen' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Maar waag het niet me expres te laten winnen Tomlinson' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Dat hoeft ook niet want het is de waarheid' zeg ik met een glimlach en kijk even naar Louis voordat ik weer voor me uit kijk.

    [Ik heb nu even "ontspanning" en dan ga ik leren.. Kan Steph misschien naar Elena dr kamer komen??? *kijkt lief*]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Wejoo... Ik lees dit laat!:| Weet Steph trouwens wel waar dat is? (': Ik moet ook nog een gs so leren... Fuck de Franse Revolutie.:S)


    Reading a good book is like taking a journey.