• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( en kom je er wel door word de verbinding verbroken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Lindsey ik heb trouwens je hulp nodig en die van ei ook)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [inderdaad...]

    [Lindsey stresst hem nu heel erg want ze moet nog een heel hoofdstuk van scheikunde leren en ze weet het nie maar staat even paraad voor je, dus wat is er?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ten eerst Zayn is mensen aan het volgen..dus grijp je kans xD En daarbij hoe graag wil je naar Amsterdam op 3 mei voor 1D?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [tja, zal ik naar hem tweeten?? Heeeeeeeeeeeel graag maar ik mag niet weet je nog?! Ik mocht alleen als iemand met me mee gaat en me brengt en haalt, plus de persoon moet mijn ouders kennen.... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Jaaaaaaaa doen en weet ik maar met je hulp kan ik waarschijnlijk nog aan 2 kaarten komen en dan mag je van mee (: en daarbij ben ik voor je ouders geen onbekende)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ga ervandoor want moet weer eens een keer gaan leren :( )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Bam en toen stond die weer bovenaan in mijn lijst (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [xD, moet ik eigenlijk nog reageren? Ben nu btw duits aan het leren dus dan komt wel later]

    ( Uh ik heb geen idee en maak niet uit want ben ook duits en geschiedenis aan het leren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [zoek et wel op als ik klaar ben, suc6 met leren]

    ( Bedankt en jij ook)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Sorry Hazz en ik hou nu echt mijn mond erover dicht' zeg ik glimlachend als ik merk dat hij door dit alleen maar nieuwsgieriger word. 'Wat? Je weet dat ik daar niet tegen kan' zeg ik lachend en kijk dan ook weer naar Zayn. 'Ik denk inderdaad ook dat dat het geval is, maar wat wil je nu ook en het komt goed uit ook.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en knik. 'Dat is inderdaad hoe het met deze situaties gaat en dat zal ook niet veranderen' zeg ik lachend. 'Volgens mij moet er echt iets bijzonders gebeuren moet het een probleem worden' zeg ik nog steeds lachend. 'Nou ik hoop dat het nog kan, maar ergens is het vertrouwen al weg' zeg ik grijnzend en kijk Harry ook aan. Het is maar een paar meter dat er tussen zat, maar iets zeg me dat er iets gebeurd dat inhalen niet meer mogelijk maakt. Ik ren toch nog wat sneller en grinnik dan. 'Ja, ja maar ergens vertrouw ik het gewoon niet Hazza' roep ik net zo vrolijk.


    Harry Edward Styles

    'Dat is mooi' zeg ik met een glimlach. 'Dat weet ik ja daarom is het ook zo leuk' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Dat gaat inderdaad niet veranderen maar dat maakt ook niet uit' zeg ik lachend. 'precies want wij hebben nooit problemen dus dan zou dat echt een wonder zijn' zeg ik en grinnik even. 'Nou het lukt je heust nog wel, je bent een stuk sneller als mij' zeg ik met een glimlach. Louis was echt veel sneller als mij dus hij kon me heust nog wel inhalen. 'Hoe bedoel je dat je het niet vertrouwd?' vraag ik hem en zie dat hij harder begint te rennen. Zelf blijf ik op hetzelfde tempo gaan, er zat nog een paar meter tussen ons maar waarschijnlijk zou die me zo ingehaald hebben.

    Louis William Tomlinson

    'Ik reageer er niet meer op' zeg ik grijnzend voor ik mijn mond weer voorbij praat. 'Voor jou misschien, maar voor mij is het precies het tegenovergestelde' zeg ik lachend en knik. 'Het maakt ook niet uit en volgens mij veranderd er heel weinig' zeg ik nog steeds lachend en kijk hem aan. 'Er zijn genoeg dingen die bij ons niet voorkomen en dat komt maar goed uit ook. Een wonder is het dan inderdaad, maar dan wel een verkeerd wonder' zeg ik en bedenkelijk kijk ik weer voor me uit. 'Dat zijn jou woorden, maar of het echt waar is' zeg ik glimlachend. Ik grinnik zacht en kijk weer naar Harry. Ondertussen zit er nog een paar meter tussen dus wat hij zegt kan wel waar zijn. 'Een obstakel kan gewoon niet, want dat is gewoon te makkelijk' antwoord ik en zie dat hij gewoon op hetzelfde tempo blijft rennen. Het duurt niet lang voor ik weer naast hem ren en ga weer wat langzamer rennen om Harry vervolgens weer aan te kijken. 'Trappen op rennen is niet leuk' mompel ik en grinnik dan weer.

    ( Ga even eten:Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer